Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik Optik Kuresel Aynalar Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca lise öss fizik videolu dersleri ne devam ediyoruz. Lise fizik dersleri kapsamında şimdi sizlere lise 3 11.sınıf ta işlenen fizik optik genel konu başlığına bağlı olarak küresel aynalar videolu konu anlatımı çukur aynalar konkav asal eksen tümsek aynalar konveks küresel aynalarda özel ışınlar asal eksene paralel gelen ışıl odağa doğru gelen ışın merkezden gelen ışın kavramları da buradadır iyi dersler.
Birinci Bölüm

İkinci Bölüm

21 yorum:

  1. Çok iyi anladım tşk

    YanıtlaSil
  2. hocam ben açık öğretim okuyorum ama tam olarak istediğim komnular yokk yardımcı olabiirmisiniz

    YanıtlaSil
  3. ben de üni de okuyorum ancak;fizik konularına hep burdan çalışıyorum teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi anladım teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. manyak yaw süper anladım helal olsun

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. tam anlayamıyorum ama sorun bende yoksa süper anlatmış

    YanıtlaSil
  9. Mükemmel anlatım elinize ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  10. afferim iyi anlmtaış lavuk

    YanıtlaSil
  11. mami aferin kelek

    YanıtlaSil
  12. ağzınıza sağlık hocam teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. ben gölbaşı sınav dersanesi öğrencisiyim mecit hocanın anlatmasının üstüne anlıyorum yoksa anlamam yaniiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  14. ııı ben muhammet çoruh fizik dersinde herkese başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  15. çok gzel kuşhane anlatmış :)

    YanıtlaSil
  16. mahmut sen misin :D

    YanıtlaSil
  17. bu video açılmıyooooooooooooor

    YanıtlaSil
  18. video açılmıyorr

    YanıtlaSil
  19. açılmıyorrr

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS