Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

7.sinif matematik denklemler videolu konu anlatimi

Ekol hoca ilköğretim matematik dersleri ekibimiz den hüseyin hocamızın hazırladığı ilköğretim sbs yedinci 7.sınıf matematik denklemler videolu konu anlatımı na başlıyoruz. Bu konu kapsamında matematik birinci 1. dereceden bir 1 bilinmeyenli denklemler kavramını geniş bir şekilde anlatıyoruz.

Matematik 1.dereceden 1 bilinmeyenli denklemler soru çözümleri

52 yorum:

  1. çoooook beğendim ve anladım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. hiç iyi degil gözükmüyo tam ekran etsinler sunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşım ctrlnin ye basılı tutup farenin ortasındaki sürgüyü ileri ittiginz zaman büyüyo anlamadıysanız yuh size bu ananim değil yayınlayamadıgım için anonim yaptım.

      Sil
  3. bencede tam ekran yapılsın ama yinede güzel

    YanıtlaSil
  4. süperrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  5. yrsuıhyw46t5ytre

    YanıtlaSil
  6. hiç güzel değil anafenli olmama rağmen anlamadım hem tam ekran olursa daha iyi olur

    YanıtlaSil
  7. Önceden küçük gözüküyor ama önemli olan orası değil ilerde büyük gösteriyor ve bende son derecede güzel bir video olmuş gerçekten bana çok yardımcı oldu.Emeği geçen herkese Teşekkür EDERİM

    YanıtlaSil
  8. güzelllllllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  9. tam ekran yapılsın göremirum

    YanıtlaSil
  10. LÜTFEN TAM EKRAN YAPIN GÖRÜNMÜYOR!!!

    YanıtlaSil
  11. tam ekran please

    YanıtlaSil
  12. tam ekran olmasını istiyorsanız ekranın üzerine çift tıklayın.

    YanıtlaSil
  13. yes. güzellll....

    YanıtlaSil
  14. bu siteyi yapanlara ve anlatan hocaya çok teşekkür ediyorum çok işime yaradı teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. ya bu ne ya güzel anlatılıo ama boşuna hiç bi şey görünmüo ki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  16. ya keşke tam ekran olsa bişi görünmüyor

    YanıtlaSil
  17. biraz hızlı anlatıyor sanki bazı sorularda ama güzel anlatıyorr ....

    YanıtlaSil
  18. ekol hoca çok güzel bir hoca

    YanıtlaSil
  19. ekol hoca çok güzel anlatıyosunn süper senin sayende 100 aldım ödevimden sen bazı salklar öle dio aldanma

    YanıtlaSil
  20. bu ne ya hiç görünmüyor

    YanıtlaSil
  21. lan salak sensin yazmayı öğrende gel çip

    YanıtlaSil
  22. lan salak dien serefsiz senin amina korum adamm bisi demis lan göt

    YanıtlaSil
  23. eeeeeee açılmıo

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. tam ekran yapın hiçbişey gözükmüyor

    YanıtlaSil
  26. hayatın matematiği nedir acaba

    YanıtlaSil
  27. iiiii hemde çok iyi tşk

    YanıtlaSil
  28. çok teşekkür ederim çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  29. tam ekran olsa da

    YanıtlaSil
  30. zaaaaaaaaaaaaa hic gözükmioki yazilar anamadim tam olarak anatis seklide hocanin sanki uykudan kalkmis gibi daha güzl anatabilirdi :D ama az da olsa anadim o yüzden biraz güzl

    YanıtlaSil
  31. çok güzel çok iyi anladım ben bu konuda iyi degildim ama hocamızın güzel anlatımı ve yazılarla göstermesi dahada etkili oldu

    YanıtlaSil
  32. Hocam elinize,emeğinize ve yüreğinize sağlik ben kpss öğrencisiyim sıkıntı yaşadiğim bir konuydu harika anltmışsınız normalde matematik dersinde dk. sayan bir öğrenciyim nasıl geçtiğini anlamadım...

    YanıtlaSil
  33. saolun hocam 500 tam puan çektim

    YanıtlaSil
  34. küfür etmeyin olum

    YanıtlaSil
  35. hiç güzel değil biraz büyütsünler herşeyi yapmışlar bunu yapamamışlar

    YanıtlaSil
  36. çoook salakça hiçbir yazı görünmüyor video çook garip isminde hayır yok ki videosunda olsun

    YanıtlaSil
  37. bune lan hiçbr şy gzkmüyo

    YanıtlaSil
  38. acayip süper herşeyi anladım yarın yazılıda inşallah ful çekcem:)

    YanıtlaSil
  39. bişey gözükmüyo büyük olmuyomu buu yarın yazılım var çalışmam lazım

    YanıtlaSil
  40. kaç defa tıkladım olmuyoooo off sinir kaptım

    YanıtlaSil
  41. NİYE TAM EKRAN DEĞİLLL???? çok güzeldi ama...

    YanıtlaSil
  42. biim hocadan iii valla ama tam ekran olsun yaaaaaa

    YanıtlaSil
  43. göremedim bile

    YanıtlaSil
  44. hiç güzel değil

    YanıtlaSil
  45. bana çok yardmcı ol du gerçekten ayrıca görüntü çokda kötü değildi..

    Ellerinize Sağlık :D

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS