Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

7.sinif matematik rasyonel sayilar videolu konu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri ne hoş geldiniz. Ekol hoca ilköğretim ortaokul sbs matematik 7.sınıf rasyonel konusu videolu anlatımı na başlıyoruz. 7.sınıf matematik rasyonel sayılar dersimizde ilk bu konuyu daha iyi anlamamız için kesirler tanımını bir hatırlatarak başlıyoruz. Vidyoda geçen kavramlar, pozitif negatif rasyonel sayılar dan başlayarak birçok rasyonel sayı testleri ve yazılıya hazırlık için birçok soru cevap veriliyor.

164 yorum:

  1. hocam süpersiniz bana kaç tana şi anlattı bu konuyu anlamadım alah razı olsun

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler ama bunlar çok kolay ben zorlarını istiyorum :(

    YanıtlaSil
  3. bahar semiha acar okulundaki bazı öğren ciler busiteden yaralanarak çalışıooralar busite bizie yetmio dahafazla konuları koyunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  4. valla süper calıstım matematik sınavından 100 aldım cok tesekkur ederim :D

    YanıtlaSil
  5. harika artık mat dersine çalısp gidiom

    YanıtlaSil
  6. tşk ederim hocam çok güzel anlattınız okulda hiç bişe anlamıodum sizin anlattığınızı anladım sınavım yarın inşallah 100 alırım xd

    YanıtlaSil
  7. tek kelime süper sınıfta tam anlamamıştım burda süper anladım tüm emeği geçen herkese çooook teşekür ederim ağzınıza sağlık hocam

    YanıtlaSil
  8. yha modelemeye ihtiyacım var bu süper anlattı teşekürler ama modellemeye ihtiyacım var ltfnn :(

    YanıtlaSil
  9. süpersiniz hocam artık matamatiği seviom

    YanıtlaSil
  10. ya hocan çooooooooooooooookkk teşekkür ederim sizin sayenizde herşey aklıma girdi.

    YanıtlaSil
  11. hocam çok saollun allah razı olssun hocam çok

    YanıtlaSil
  12. hocam bu ne yha açamadım bn bu videoyu yrna sınavım var ühüh:(((((

    YanıtlaSil
  13. hoccccaaaammmmm......çok saolun ...yha ...kaç hafatadan beri anlamadığım konuyu şimdi anladım ......allah razı olsun:))))(yrn sınavdan işşallah yüksek alırım)

    YanıtlaSil
  14. hocam bgn sınavdan 100 aldm sayenizde .biraz dha konu kyun izleelim sbs den 500 yapalım ha gayret hocam:)))))))

    YanıtlaSil
  15. ya merdiven işlemlerini yapamıorm:(

    YanıtlaSil
  16. hocalar tekrar edin tekrer edin diyip duruyolar alın sizeee tekrarrrr :D:D:D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  17. ya hocam saolun sınavdan sizin sayenizde 100 aldım

    YanıtlaSil
  18. 1 sa 5 dakikam boşa gitti a v e l gibi anlatıo

    YanıtlaSil
  19. bu ne yha hiç ii annatmıo ancak yutkunuyo.ama yinede emege tesekkurD

    YanıtlaSil
  20. bence çok güsel site çok beğendim.anlamayanlar artık 0 alıp gitsinler

    YanıtlaSil
  21. ben hiç beğenmedim nasil anlatiyor kendide bilmiyor hiç birşey anlamadim okey

    YanıtlaSil
  22. allah razı olsun hocadan anlamadıgım konuları hacam sayesinde ögrendim

    YanıtlaSil
  23. yha anladım ama yarın sınavda çok zor sorucakmış inş 100 alırım :))

    YanıtlaSil
  24. gerçekten çokk teşekkür ederim bunu yapanlara 3 yazılı olduk 3.dende 100 aldımmmm daha zorlarınıı istiyorummmm

    YanıtlaSil
  25. valla çok süreli 1 saatimi buna harcıyamam =)

    YanıtlaSil
  26. çk kötü berbat pis ayı koca ayısı nasıl anlatıyon kapçık

    YanıtlaSil
  27. yarım saatte açılmıo:@

    YanıtlaSil
  28. HOCAM COK SAOLUN

    YanıtlaSil
  29. adsıs dedıkı26 Ocak 2010 04:08

    alırsın calışırsan:D

    YanıtlaSil
  30. yaaaaaaaaa bu sitede her gördüğüm şeye tıkladımmmm çıkmıoooo

    YanıtlaSil
  31. teşekkür ederim hocam iyice konuyu anladım:D

    YanıtlaSil
  32. igreanççççççç anlatıyo

    YanıtlaSil
  33. valla sizin yüzünüzden 100 aldım çok saglunnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  34. çok güzel bir sitedim .baya bi bilgi öğrendim

    YanıtlaSil
  35. vallahi bende sizin yüzünüzden 50 aldım genelde 10 alırım

    YanıtlaSil
  36. hiç anlamadım booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook gibi anlatamıyo

    YanıtlaSil
  37. çok güzel anlatıo ama sevgilimi düşünmekten aklıma girmiooo yaaa biraz bağırsann diomm amama fazla bağırma babam uyuyooo D:DDDDD

    YanıtlaSil
  38. sütsünüzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  39. hocam cok sagolun..

    YanıtlaSil
  40. ya bence hocanın ses tonu çok kötü ruhum darlttı eehu ehuehu

    YanıtlaSil
  41. walla hiç bişe anlamadım.

    YanıtlaSil
  42. dakka bir ağzınızı şapırdattınız sinir oldum.

    YanıtlaSil
  43. tebrikler hocam çok güzel anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  44. bieleşik kesirde bir örnek yanlış gerisi güzel

    YanıtlaSil
  45. çok güzel ama hoca pek canlı anlatamıo uykum geldi

    YanıtlaSil
  46. hiiç ii anlatamıyo ne o sevgili arkadaşlar hep sölüyo genede emeğe saygı:((((

    YanıtlaSil
  47. harika bence böyle birşeyi yani en çok zorlandığım konuyu hemen anladım yaaaaa....x

    YanıtlaSil
  48. aman ben 6.sınıfa gidiyordum 7 ye geçtim hoca hiç güzel anlatmıyo ben zaten 7.sınıf sorularını çözüyorum en azda 98 alıyorum bu hoca yutkunmayı biliyor bir tek neden yutkunuyo onuda anlamış değilim ama çok kötü anlatdığını anladım 1 saat 5 dakka 57 saniyem boşa gitti marka belirtmek gibi olmassın bu siteye giren herkes daha çok konu öğrenmek için ankara sıhhıye kültür dersanesine gelsin necatibey caddesinde ayrıca çok ucuz sudan ucuz

    YanıtlaSil
  49. konu gzl ama hoca gzl anlatmıooooo insanın dinleyesi gelmiooo

    YanıtlaSil
  50. çok cins konuşuyor ve ağzını çok şapırdatıyor

    YanıtlaSil
  51. ya ne cinssiniz sizler yaa adam emek harcamış siz ne diyosunuz ayıp denen bişi var valla hocam ben bu konuyu bilmiodum yani hocamız hazırlıklı gelin dedi çok güzel notlar aldım çok sağolun hocam süpper anlattınız...:)

    YanıtlaSil
  52. BENCE BU KONULARI ÇOK SÜPER ANLATMIŞLAR İLK BAKTIĞIMDA ANALAMADIMAMA İKİNCİ KEZ BAKINCA ÇOK İYİ ANLADIM ANLAMAYANLARI YUHLUYORUM.
    ŞONUÇTA EMEK GÖSSTEREREK ÇOK GÜZEL HAZIRLANMIŞ.

    YanıtlaSil
  53. beyenmeyenler iiçin sölüyorum daha iyisin bulunda görelim muhteşem yapmışlar...

    YanıtlaSil
  54. konu çok basit yaaa

    YanıtlaSil
  55. Hocam teşekkürler sizin sayenizde bende rasyonel sayılar konusunda eksikliklerimi giderdim.

    YanıtlaSil
  56. iyi ama herkezin söylediği kadar süper yada harika değil nerdeyse 2 saat dinledim ama fazla bişey anlamadım

    YanıtlaSil
  57. hocam süper anlatıyonuz hem sbsde 496,256 aldım sınavlarda girip burada çalışıyorum (matemetik sınavlarına vee 100 matematiğim sizin sayanizde hep kürsülere çıkıyorum

    YanıtlaSil
  58. hocam kötü anlattınız çünkü mesela paydalar eşitlenmesi lazım ama siz hemen cevabı yazıyorsunuz .arkadaşlar çıkarma işleminden önceki örneğe bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız ya o örneğin aynısı sınavda çıktı yapamadım bu yüzden 80 aldım....

    YanıtlaSil
  59. ya ürr manyk olmuşşşş

    YanıtlaSil
  60. ya doğru anlatamıoki salak salak konuşup duruo hoca bn olcamki millet matematik grck......

    YanıtlaSil
  61. ığren iğrenc seyler sızde yalakasınız hmn cok cok gusel fln ne yalan atıyosunuz ınsan olunn

    YanıtlaSil
  62. adam yutkuna yutkuna bi hal oldu 1 saat boyunca :) ama gerçekten püf noktalarını falan veriyo tavsiye ederim herkese :D inşallah sınavımdan da iyi bi puanla çıkabilirim Allah razı olsun emeğe saygı bence...

    YanıtlaSil
  63. Sınav öncesi ilaç dershaneye gidiyorum ama bişey anlayamıyorum okuldaki öğretmen anlatmıyor süpersiniz saolun :)

    YanıtlaSil
  64. sondn 3. yorum begenmedıysen ızleme ve cık... fazlalık ypma...:D bnce guzel umrm yrınkı snawdan ıyı not larım

    YanıtlaSil
  65. hocam ellerinize sağlık çok güzel anlatmışsınız bizim sınıftai hoca jet hızıyla anlatıyo sınıftada ses oluyo burası gayet güzel sınıfta anlamamıştım sayenizde çok iyi anladım hocam ayrıca bu hocanın anlatımını beğenmeyenler gelsin bizim hocayı görsün bakalım böyle yavaş söylüyomu vırvırvır

    YanıtlaSil
  66. ya off hala anlamış değilim ama az da olsa birşeyler öğrendim yarın matematik yazılısı var umarım iyi geçer

    YanıtlaSil
  67. olsun lowwwww daha fazla koyunnn lawwwwww

    YanıtlaSil
  68. lawwwwwwwwwwww daha fazla koyun lawwwwwwwww

    YanıtlaSil
  69. nası la bu pok gibi bu site gabansın lannnnnnnnnnnnnnnnnnn koyumuzde bıle daha ıyı anlatılıyor bırde bn okula 900m yuruyom utan utan hoca. Emime soylecem bu siteye keyloger denilen şey yapacak. HOca..........

    YanıtlaSil
  70. arkadaşlar bn bu hoca sayesine sbsden 496 aldım inş sizde alırsınız

    YanıtlaSil
  71. harika 10 kasımda sınvm var bna şans dleyinnn ltfenNNnn!!!!!! :)

    YanıtlaSil
  72. sagolun yarın sınavımız var çok yardımı dokun du teşekürler

    YanıtlaSil
  73. valla hocam ne okuldaki nede dersanedeki hocaların anlattıklarından hiçbirşey anlamadım ama siz anlatınca çok süper anladım allah razı olsun:))))))))))))) yarinki sınavımdan kesin 100 bekliyırum.

    YanıtlaSil
  74. ya bu ne anlatış mest oldum ama sınavdan ii not alcama inanıyorum çok teşşekürler hocam

    YanıtlaSil
  75. ağzınıza sağlık okulda hiç birini anlamamış ama şimdi hepsini anladım inşallah yarın ki sınavdan yüksek alırım

    YanıtlaSil
  76. anca yutkunuo lak lak lak
    bi bok anlamadım site nerden şikayet edilio

    YanıtlaSil
  77. cok sqolun yha daha iyi kavradım sınav spr gecicek :)

    YanıtlaSil
  78. hoca şapırta şapırta anlatıyo k lere g diyo ama
    genede iyi anlatıyor

    YanıtlaSil
  79. Ç00000000000q yardmCı oLdu teJeqqürLer.
    SayqıLar.
    "DadLu_Em0juqX"

    YanıtlaSil
  80. çok kötü yaa

    YanıtlaSil
  81. kocm herşey ei hoştaaa 1 drmadan asınızı şaprtattınıs + 2 çok yavar tosbaa gibi anlatıonus + 3 sinir oldum yhaa xD ama yinede ei bak yrın ysılıdn kötü alrsm senin sçn senin synde güsel alırsm bn aldım bn başardım xD

    YanıtlaSil
  82. hocammm süper anlatıyonuz kurtarma sınvım vardı yüksek puan aldım... ama dinlerken bişeye kafam takıldı siz neden sürekli şapıldıyonuz çokk dikkatimi çektii walla xD lütfen bidakine bu olmasınn.... şimdiden teşekkür ederim ...
    saygılarımlaaa

    YanıtlaSil
  83. hiç bi şey anLamadıım bea bisim hoca daha güseL anLatıyooo bncee

    YanıtlaSil
  84. yhaa sıralama felan yokmu burdaaaaaa yarın sınavım varf

    YanıtlaSil
  85. Teşekkürler Çok Güzel Olmuş

    YanıtlaSil
  86. gerçekten çok güzel hazırlanmış sınava burdan çalışmadım ama tekrar yapmak amacıyla bi baktım güzel anlatıyor teşekkür ederim bu arada beğenmeyenler daha iyisini yazın bizde görelim..=)

    YanıtlaSil
  87. güzel ama herşeye rahmen melike hocam en alasını anlaıyor

    YanıtlaSil
  88. benim hocam daha iyi anlatıyor pelin hocam..

    YanıtlaSil
  89. bilmem artık orasını ama benim bu dünyada tanıdığım en iyi hoca melike hoca ve daima melike hoca kalcak..

    YanıtlaSil
  90. hay tüküriyim senin hocana beaa...

    YanıtlaSil
  91. ne diosun sen ya seni dicem senle melike hoca ilgilensin..beni galiba sen küfür eden kişilerden sandın ama bn öle biri deilim senide alltan alıyorum.ne deren de kötü cevap yazmıcam.

    YanıtlaSil
  92. ay kendin nie ilgilenmiosun melike hocana devredşosun beni korktun mu bebeeeeee

    YanıtlaSil
  93. kapar mısın çeneni..

    YanıtlaSil
  94. tmm be.. arkadaşlar çok güzel bi site göögleye furkan kızılay herşey senle yazın en güzel video ve şarkı..

    YanıtlaSil
  95. berbattttttttttttt

    YanıtlaSil
  96. hocam her kelimede ha hiiiii diye nefes alıyon ne b.o.k emi hayat eeeeeeeee

    YanıtlaSil
  97. Teşekkürler gerçekten çok faydalı, matematiğim düzelecek inşallah!

    YanıtlaSil
  98. ağzını sapırdatıyı ıyyy

    YanıtlaSil
  99. bu hoca moruk mu?

    YanıtlaSil
  100. ahahah bencede cok moruk ayrıca yemek yiyomus gibi sürerkli ağzını sapırdattı midem alt üst oldu be bu ne ? bizim okuldaki iğrenç öğretmen bile buna 100 basarr emeğe saygı diyemcm kusura bakmayın artık :D

    YanıtlaSil
  101. bu hoca kopya çekiyo

    YanıtlaSil
  102. matematikden 19 ald

    YanıtlaSil
  103. bence arkadşlar cok dandik hemde güzel sınavdan 85aldın laaan slak lar özürlürler siz cok slaksınız

    YanıtlaSil
  104. hocam çok güzel ama daha başkada bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  105. ya çokk güzzelll anlatmışınızz

    YanıtlaSil
  106. sizinle birgümn ii dalga geçerler ağız şapurtmayı görürsünüz. hem senin miden bulandıysa mide hapı iç içmiçken aklın içinde içte tabi tıp o kadar ilerlemişee bilmem arık

    YanıtlaSil
  107. morukk edepsizler biri sizin anneninize yahut babanıza dese sinirlen mezmisiniz? morukk edep yahuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  108. git emine söyle oda bir kişinin lafıyla koca siteyi kapatabilir yaaa hem ben köye gidiyorumm ama senin gibi görmedimmm valllaaa
    sen kimsin kii ne yee dayanıyonnn olummm

    YanıtlaSil
  109. çok beğendim

    YanıtlaSil
  110. canım siz neden böyle basit soruyorsunuz ayıptır ya

    YanıtlaSil
  111. ibrahim halil kayanın uykusu geliyor bidaha onun des anlatmasına izin vermeyin

    YanıtlaSil
  112. bu hoca bence herşeyi uzun yolundan anlatıyo bizim dershanedeki ve okuldaki hoca herşewyi kısa yolundan anlatıyo ama yinede emeğe saygı xD

    YanıtlaSil
  113. azını şapurdatması dışında herşey iiydi konuyu anladm 1 saatim hiç boşa gitmedi TEŞEKKÜRLER HOCAM:)

    YanıtlaSil
  114. hocam dediginizden hiç b,rşey anlamaım kusura bakmyaın..! :)

    YanıtlaSil
  115. cok teşekkğr ederim cok iyi anladım konuyu derste biraz hastaydım okula gitmesem bile konuları burdan çok iyi takip edebiliyorum teşekkürler

    YanıtlaSil
  116. bilgi vemiooooooooooooooooooooooooo

    YanıtlaSil
  117. hocam allah sizden razı olsun çok iyi anlattınız çok guzel bılgılere sahibim artık teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  118. sizi yalancılar

    YanıtlaSil
  119. çok ğüzel anlatıyorsunuz hocam

    YanıtlaSil
  120. Ben anlamadım. .s yarın yazılı var. Of mk...

    YanıtlaSil
  121. ya hoca durmadan yutkunluyor iğrenç bi ses çıkıyo insan tiksiniyo hocam biraz yutkunmadan konuşsanız bişey anlamadım valla ya

    YanıtlaSil
  122. ocam çk güzel anlatmışsınız :D

    YanıtlaSil
  123. hocam çok güzel anlatmışınız ama ben anlayamadım. :D cuma sınaw war.

    YanıtlaSil
  124. Yarın sınaw war ya öf püf HOcam elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  125. hocam yha yaşlımısınız sizi uyuturlar sınavda he bnden söylemesi :D

    YanıtlaSil
  126. valla bn beğendim yutkunsada yutkunmasada bnm için bilgi önemli...........

    YanıtlaSil
  127. hocam çok güzel anlatıyorsunuz.Bu konuda eğitim aldığınız kesin.Doğru ya eğer eğitim almazsanız nasıl bize bu konuları anlatacaksınız .Tekrar konu anlatımınızı dinlemek üzere.güle güle.....

    YanıtlaSil
  128. bişi anladıysam bu ne yhaa..???

    YanıtlaSil
  129. ağzını şapırtatmasa çok iyi olacak ve şu ^IIII^ sesi çok uyuz ediyo adamı yarın sınavım var bişi anlamadım ki yhaa..:(((((

    YanıtlaSil
  130. bence iyi anlatıyo cok güzel kötü diyenlerin matamati kötü heralde

    YanıtlaSil
  131. hocam çooook ğüzel anlatıyorsunuz çok sağalun o anlamayanlarda küzmü ne hem hoça yutkunmuyo iftira atmayın hocam sizin sayenizde 100 aldım naber küzler

    YanıtlaSil
  132. hocam çok güzel ders anlatıyorsunuz ellerınıse salık işalak yüksek puan alırım

    YanıtlaSil
  133. hocam çok güzel ders anlatıyorsunuz ellerınıse salık işalak yüksek puan alırım

    YanıtlaSil
  134. ßéncé çok qüzéLdi éLinizé,éméqinizé saqLk hOcam...:)
    OkuLda anLamıyodM ßuRda anLadM...
    saoLn HocaM,çoK téşékküR édéRim...

    YanıtlaSil
  135. bence çok güzel ayıp denen bişi var adam emek harcayıp size nalatıo siz ne diosunuz
    saollun hocam ben anladm

    YanıtlaSil
  136. hocam sizi tebrik ediyorum . Sınavdan 90 aldım..SAYGILAR. MELİS IŞIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. matamatik ten90 iyi not

      Sil
  137. Merhabalar hocam oğluma sizi dinlettim baya dikkatli bir şekilde dinliyordu. Ayrıca ben ingilizce öğretmeniyim Rasyonel sayıları çok iyi anlattınız.Oğlum sizin katkılarınız ile 95 aldı teşekkürlerimi sunarım size.. ''Cemre SUNAR''

    YanıtlaSil
  138. kesin 100 alırım

    YanıtlaSil
  139. ne garip yaratıklarsınız siz ya ailenizda hiç hasta olan yokmu?bu şekilde konuşan hiçmi insan görmediniz.aydamı, yerin dibindemi yaşıyorsunuz.ne bu ukalalığınız ananızı hiç sevmezmisiniz siz.....adamın belliki bir rahatsızlığı var ..sen anlatılan konu ile ilgilensene ..sanane adamın azından burnundan ...çokda beğenmedıysen çek git adam gibi...anlayanları sinir etme bari...adam gayet güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  140. hay senin hoca gibi ananı sikim o.ç :D

    YanıtlaSil
  141. terbiyesiz ahlaksız küfür etmek için mi açtın hııı?

    YanıtlaSil
  142. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    ananız nur içinde yatsın hocammm

    YanıtlaSil
  143. hocam çok iyi ama seviye biraz daha zorlaşsa iyi olur ama olsun müthişsiniz insallah yarın çok iyi alırım

    YanıtlaSil
  144. güzeldi sağolun :D

    YanıtlaSil
  145. hiç açılmıyı yhaa.. ne yapaçammmm

    YanıtlaSil
  146. gerçek ten berbatıııııııı

    YanıtlaSil
  147. Hocam , bende video açılmıyor . Lütfen yardımcı olun ..

    YanıtlaSil
  148. açılmıyo video nuz ne için koyyonuz buraya yhaa berbat bi yardım edin hiç biri açılmıo yarın sınav var beeeee

    YanıtlaSil
  149. açılmıyo lan yarın sınav var sıçtım

    YanıtlaSil
  150. ya açılmıyo lütfen birisi halletsiiiiin! yarın sınav var. :o

    YanıtlaSil
  151. açılmıyo video yardım edin :D

    YanıtlaSil
  152. ben 7gdenim matematik hocamız gibi güzel anlatıyo(cavide)

    YanıtlaSil
  153. nasıl açılır la gore kereler

    YanıtlaSil
  154. açılmıyooooo

    YanıtlaSil
  155. açılmıyor kiiiiii

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS