Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik Is Guc Enerji Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca fizik dersleri ile yine karşınızdayız. Fizik 10.sınıf müfredatı nda olan bu konu özellikle öss ye girecek öğrenciler için ayrı bir önem taşıyor. Çünkü yeni 9.sınıf 10.sınıf fizik müfredatları baştan aşağıya değiştirildi ve bazı konular kaldırıldı ileriki senelere atıldı bunun gibi. Ama lise iki yi geçmiş lise üç ve lise dört öğrencileri öss de zaten bu konuda da sorumlu olacaklar fizik bölümünde ve bu konulardan birçok sorular çıkacak.

293 yorum:

  1. ne hızLııssn abi yhaa:D dur bi soluk al yawaşLa:D ama çoq qsL anLadıossn hakknı yemieLmmxP

    YanıtlaSil
  2. ikide bir arkadaşlar demese daha iyi olcacak ama

    YanıtlaSil
  3. i güzel hoşta biraz yavaş abicim be ralax ol biraz lütfen

    YanıtlaSil
  4. ya walla başları güzeldi ama sonra o kosinuslara gelince hiçbişe anlamadım çok hızlı konuştuğun için hocam biraz yavaş lütfen ya ben daha 9.sınıf öğrencisiyim üniversite diil.XD

    YanıtlaSil
  5. Aslında hoca güzel anlatıyor ama hızlı ve telaşlı anlatıyor sanki :)

    YanıtlaSil
  6. yha lütfen bu siteden rica ediorum ekol hoca bu diilki bu hoca çok hızlı anlatıyo çok basit dio ama bişi annadıımız yok bizide düşünsün biraz:S

    YanıtlaSil
  7. ya bence sizz kıtsınız ben çok rahat anladm hızlıda anlatmıo tam dershane yöntemi çok güzeldi teşekkür ediorm ben anlamayanların kıt olduuğunu düşünüorm yanii bunu da anlamıosanız napalım bizzz

    YanıtlaSil
  8. çok güzel anlatıo ama biraz hızlı anlatıo

    YanıtlaSil
  9. aynen ya birazcık yavaş hocam bu ne neden bu kadar hızlı anlatıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  10. ya ii hoş ama aradıgız konuyusaecme hakkı yok buna bicözüm bulmanızı rica ederim

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar sol üst taraftaki menüde fizik linkine tıklayarak yada tarayıcınızda http://ekolhocadersleri.blogspot.com/2009/02/lise-fizik.html linkini açarak tüm fizik konularına ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. Bu konu hakkında okulda doğru dürüst bişi anlamamıştım soru çözme yöntemini de tam oturtmamıştım çok yardımcı oldu burası valla çok teşekkür ederim (: [ayrıca evet biraz hızlı ama dikkatli dinlenirse çok rahat anlaşılıyor ]

    YanıtlaSil
  13. yah çok hızlıısn ama güzel anlatıtosn=)

    YanıtlaSil
  14. gayet iiiii ama biraz yawaş olsa daha iiii olur

    YanıtlaSil
  15. yaaa gsl ama brs yawaş anlatsa daha gsl olck:(((

    YanıtlaSil
  16. valla bu hocaya müfredat yetişemez:)))

    YanıtlaSil
  17. Güzel anlatıyor ama video cızırtılı açıkçası... Bir de çok hızlı, yetişemiyorum. :(

    YanıtlaSil
  18. çok güzl anlatmışsınız hocam emeğiniz için teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  19. arkadaslar bence internetteki konu anlatım videolarının yavas olmasını dilemeniz mantıksız; çünkü siz videoyu durdurup aynı yeri tekrar tekrar izleyebilirsiniz + olarak hocanın emeginide göz önünde bulundurmalısınız bu dersi sizin dediginiz gibi yavas anlatmaya calışsa 2 saatte isin icinden cıkamaz.. Hocamıza teşekkür ederim çok yardımcı oldu. :)

    YanıtlaSil
  20. hocam tsk ama anlamadım neden cos37 0.8 oluyo ayrıca bu ne hız hocam

    YanıtlaSil
  21. bence çok iyi anlatıyor.ben çok iyi anladım.teşekkürler..

    YanıtlaSil
  22. bence güzel anlatıyonuz hızlıda anlatmıyor her kelimeyi yazdığında 4-5 kez tekrarlıyo :-))

    YanıtlaSil
  23. Mehmet Emin Resulzade Anadolu Lisesi'nin TM zeka tabanlı bir öğrencisi olarak ilk defa bir fizik dersini bu kadar verimli dinledim ve anladım.
    Hocaya teşekkür ederim. Hızlı anlattığını düşünmüyorum. Son olarak gayet anlaşılır olduğunu söyleyip, tekrar teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  24. sanki brz daha yavaş anlatsa daha ii olck.. ama gercktn gzl...eyüp a.l

    YanıtlaSil
  25. ayhh coq komikkk we hızLı anLatıoo qoptumm xD

    YanıtlaSil
  26. Arkadaşlar yorumlarınızı türkçe karakter yazın da bizde anlıyalım:)Ve biraz hızlı anlatmış ama iyi olmuş 1 saatlik olayı yarım saatde anlatmış üstüne internete var dur dur başlat değilmi hocam emeğize sağlık...

    YanıtlaSil
  27. hoca iyi güzel anlatıyor ama gereksiz bilgiler mi verio tam çakamadım orayı sanki müfradı az dışarı doıru genişletiyor ve çok hızlı analıtıyor anlamasına gelince anlıyorum ama çok hızlı...

    YanıtlaSil
  28. kara kartal(girl)1 Şubat 2010 04:16

    iyi güzelde bu hız ne y@simdi fen kısesının hocasına göre ıyı ama sözlerini cok tekrarrlıyo ve sureklı arkadaslar diyo ama yıne de ıyı anlatıyo bence tesekkurler..

    YanıtlaSil
  29. gerçekten de aradan 2sny geçmeden ''arkadaşlar'' demesi dikkatimizi dağıtıyor. Anlatımı güzel ama.Yine de tşkkr ediyorum......................Biraz da yavaş gitsin diyorum.!!!!!!!!!!!!!!!!!::::::::::::: :D

    YanıtlaSil
  30. gayet güzel bir anlatımdı tesekkür ederizzz...

    YanıtlaSil
  31. :D arkadaslar arkadaslar arkadaslar :D

    YanıtlaSil
  32. seçilen örnek sorular konunun tam olarak kavranabilmesine olanak sağlıyor. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  33. hocam yavaş ol biraz yaa anlamıorm zaten şimdi iyice karıştı =)

    YanıtlaSil
  34. wallah superdi.adam hızlı anlatmıyo. sindire sindire anlatyo. bunun en acık gostergesi her lafını 15 kere tekrarlaması.. harika!!

    YanıtlaSil
  35. gerçekten çok hızlı atlı kovalamıyo hocam ya arkandan az biraz nefes al sanada yazık değil mi ama ya D:

    YanıtlaSil
  36. hocanın gayet sakin ve yavaş anlattıgını dusunen arkadaslar artistlik yapmanın geregı yok unıversıte okuyorum unıversıtede bıle bu kadar hızlı anlatılmıyor..ayrcıca konusmlarından anlasıldıgı gıbı ekrandakılerı cocuk yerıne koyuyor..--napıyoruzzz evet arkadaaslar demekkı neymıs--- :S bıraz sakin !!!

    YanıtlaSil
  37. hocam varya hiç ayrıntıya girmiyonuz.yüzeyden vurup geçiyorsunuz cos u bilmeyenler olabilir yani

    YanıtlaSil
  38. iyi hoş qüzeL anLatıyosunda bu ne hız biraz yavaş anLat be abicim..

    YanıtlaSil
  39. hocam güzel anlatıyosunuz teşekkürler..

    YanıtlaSil
  40. emeğe sayğı arkşlar tşk hocam ağzına sağlık...

    YanıtlaSil
  41. yaaa tamam bras anladmda adam çok hzlıı knşuoo karışıoo brassss

    YanıtlaSil
  42. yah çok hızlıısn ama güzel anlatıtosn=)

    YanıtlaSil
  43. hocam çok yawas anlatıosunuz ya ! Gtnuzde turbo var galiba bu ne hız :D

    YanıtlaSil
  44. biri şunu durdursunnnnnnn:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  45. Ses tonu, anasınıfında okuyan bir cocuğa konu anlatıyormus gibi cıkıyor.. Yine de emeğinize sağlık, tesekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  46. arkadaşlar böle diyoruz arkadaşlar bu da böle olur arkadaşlar bölece bu konuyu bitirmiş oluyoruz arkadaşlar

    YanıtlaSil
  47. hocam çok güzel anlatıyorsunuz da yani biraz kendinizi toparlayın biz kaçmiyoruz nede olsa yinede çok güzel anlttınız sağolun..

    YanıtlaSil
  48. yha zaten bütün fizik öğretmenlerinde kesin bir sorun var yha

    YanıtlaSil
  49. ben daha izlemedim ama yorumlarınıza göre hızlı anlatıormuş. bakcas artık =D

    YanıtlaSil
  50. ya harbiden çok hızlı anlatıyor bu :S
    anlayamıyorum .s

    YanıtlaSil
  51. hocam! gerçekten güzel anlatıyosunuz..
    ellerinize sağlık ama gerçekten arkadaşların dediği gibi azıcık daha yavaş ve tanetane anlatırsanız sevinirim...

    (emeğe saygı)

    YanıtlaSil
  52. hoca çok hizlisn ya arkandan birileri kovalıyor sanki

    YanıtlaSil
  53. sürekli arkadaşlar demese iyi bencede hızı normal .. görecelidir zaten.. emeği geçenlere teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  54. çook teşekkürlerrr.. qerçekten anladım konusuyu yaa. emeğinize sağlıkk :D

    YanıtlaSil
  55. hocam çok hızlı söylüyorsunuz ya :)

    YanıtlaSil
  56. iş enerji var ama güçü vermemişşş:S

    YanıtlaSil
  57. hocam yarıda kesttim ama kusura bakmayın dediklerinizden hiç bişi anlamadım ii güzel anlatıyorsunuzda biraz hızlısınızzz:)

    YanıtlaSil
  58. Güzel anlatıyor ama video cızırtılı açıkçası... Bir de çok hızlı, yetişemiyorum. :( katılıyorm bune lan mal gibi

    YanıtlaSil
  59. biraz yavaş anlatırsa daha hüzel olur

    YanıtlaSil
  60. bune böyle lan anlatım güzelde hiç bi dediqinden bi bok anlamıom çok hızlıııı :(

    YanıtlaSil
  61. çoq güzel anlatılıyoda ama kameraman arkadaşımız tahatayı biraz daha yakın çekseydi daha iyi olurdu çünkü bazı şeyler tam olarak okunmuyor

    YanıtlaSil
  62. ya ekol hocam nerde onun sayesinde kimya çok güzel geçti ekol hocam fiziğide siz anlatın

    YanıtlaSil
  63. Tahtaya yazarken aynı kelimeyi beş kere tekrarlamasa ve dersi biraz sakin anlatsa çok iyi olacak. Bu hoca dersin içine mıçtı resmen.
    Hani zil çalsada sınıftan bir an önce çıksak demiş gibi olduk...:(

    YanıtlaSil
  64. http://www.fizikportali.com/forum/index.php?topic=420.new arkadaşlar buradan izleyin daha güzel ve anlaşılır

    YanıtlaSil
  65. hocam susta motorun sogusun yaa alev alacak şimdi

    YanıtlaSil
  66. hocam bu hız ne ya hiç anlıyamıyorumm

    YanıtlaSil
  67. çok hızlı anlatıyor hiç bişey anlamadım

    YanıtlaSil
  68. :):) arkadaslar bugn konumuz iş güüç enrji iş güç enerji is güç enrji.. güüçç enerji..:))( hcaaa nie okadr tkrar edion anladk konumuzn ''İŞ GÜÇ ENRJİ'' OLDUĞUNU :):P tsk. hocaa
    :)))))))

    YanıtlaSil
  69. sen bebeğe mi anlatıosn nie sözleri 15 defa tkrarlayp kelimelerin okunusunu uzatıonnnn??????????*????*????? hççç bennmmmmmmdmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  70. aaaaaaaayyyyyhhhhhhhhhhh basım sisti...!!! böööqqq

    YanıtlaSil
  71. hocam vala spr anlatıosn çk ii anladm tşk hocamm

    YanıtlaSil
  72. nurrrrrrrrrrrrrrrrrr5 Aralık 2010 02:50

    yaaaaaaaaaaaaaaa bu ne hız kaç motor taktırdın sen hemde yazında ığrenççççççççççç okunmuyor notto tutamadım:( :( :(

    YanıtlaSil
  73. nurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr5 Aralık 2010 02:53

    insanız biz motor değiliz ki hızlıca anlatayon ralax biraz ya düzgün yazarsan da sevinirim

    YanıtlaSil
  74. ekol hoca kimyayı süperrrrrrrrrrrr anlatmıştı nerde o hoca yaaaaaaaaa yazılıdan ii almıştım hemde

    YanıtlaSil
  75. hacı iyi anltinda yavaş anlatta not tutalım yazında cok ktüü :D:D:DD:D:d

    YanıtlaSil
  76. motormu taktın :D kaç beygir :D

    YanıtlaSil
  77. sayın ayhan çirkin hocamıza teşekürlerimi iletiyorum paylaşım için teşekkürler arkadaşlar

    mehmet emin 11.sınıf

    YanıtlaSil
  78. sağolun tşk ettk ama hocam biraz yavaş hocam yni yetişemedik :))

    YanıtlaSil
  79. hocam hiç beğenmdm her videonuzu beğenrdm ama açık konşyum bu çok hızlı ve karışık :SS

    YanıtlaSil
  80. Motorun sönsün vs. gbi şevk kırıcı sözler etmeyn arkdşlar bi emek var sizin için ücretsz ders kesn sesinizide anlamaya çalşn nankör şeyler...!!!!

    YanıtlaSil
  81. uçan adam sabri beyden bile daha hızlı :D

    YanıtlaSil
  82. emeginize saglık hocam çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  83. güzel ama fazla bişey anlaşılmıyo

    YanıtlaSil
  84. hocam elinize sağlık çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  85. bu ne hız bu ne şiddet ya.üniversite sınavına yetişmiyoz ki dha.

    YanıtlaSil
  86. fiziğim çok iidir ama dilinden pek bişi anlayamadıım için olsa gerek hiç bişi anlamadım :S ama duyduuma göre ii anlatıomuşunuz :D

    YanıtlaSil
  87. HOCAM HEM ÇOK HIZLI ANLATIYOSUNUZ BİDE ÇOKFAZLA ARKADAŞLAR DİYOSUNUZ SÖYLEDİĞİNİZ ŞEYLER ANLAŞILMIYO

    YanıtlaSil
  88. yok böyLe bişey ya aDam Tam qazzz gidiyoo durdurabiLene aşkoLsun :D ne var hacıı it sürüsümü kovaLıyoo ?? :D:D:D

    YanıtlaSil
  89. çok hızlı yaww biraz relax relax :)
    ama allah razı olsun sizden ginede bşiler kaptım sanki.

    YanıtlaSil
  90. çok hızlı anlatıyor yha soruları tane tane çözse daha iyi olurdu...

    YanıtlaSil
  91. evet cok hızlı anlatıyo :D her sorudan sonra videoyu durdurdum ve anlamaya calıstım :D :D
    fizik sınvında 60dan yüksek alırsam hepsi senin sayende hocammm !
    :) HERKESE İYİ ÇALISMALAR .

    YanıtlaSil
  92. you should to be relax

    YanıtlaSil
  93. hocam çok hızlısınız biraz daha yavaş olursanız iyi olacak......

    YanıtlaSil
  94. mal gibi bu ne yaa

    YanıtlaSil
  95. Bu kadar hızlı anlatıp çok soru çözüceğine yavaş anlatıp daha az soru çözse daha iyi olurdu.Çok hızlı konuşuyor hiç bişi anlamadım

    YanıtlaSil
  96. valla hızlı abicimm yaaa gercekde 1 saat geçti ama daha hala video 15 dk da nasıl is anlamadım...

    YanıtlaSil
  97. arkadaşlar iş güç enerji bugün konumuz iş güşşş enerji ----güşşşşş enerjiii

    YanıtlaSil
  98. cos37 neden 0.8 oluyor diye soran bir insan tabi anlamaz anlatılan konuyu yazıklar olsun yaa hiç mi birşey bilmiyorsunuz kardeşim..
    fizik adına gördüğüm en iyi hocalardan birisiniz Ayhan hocam valla dershanede dinlemiyorum geliyorum sizden dinliyorum konuları yüreğinize sağlık gerçekten çok başarılısınız..

    YanıtlaSil
  99. adam gibi anlat la şunu

    YanıtlaSil
  100. bu ne hız,ve durmadan masal gibi anlatışınız dikkatimizi dağıyıyor...Yavaş ve düzgün bir şekilde anlatsanız iyi olurdu,ben şahsen sinir oldum ve konunun yarısında bıraktım

    YanıtlaSil
  101. bu ne abicim yha çıldırdım sinirden insan biraz yavaş anlatır nie sürekli arkadaşlar diip duruosun senden fizikçi felan olmaz abi bune yha konunun yarısında bıraktım daha fazla başım ağrımasın die ben bu adamı dinleyipte sınava girsem kesin 0.olurum insan biraz yavaş anlatır yavaşş yavaşş ..

    YanıtlaSil
  102. konun un içine .... etmiş yani tebrik koyuorum sana hemde nal gibi alahın manyağı bide hoca olucak

    YanıtlaSil
  103. mal gıbı nlatmıs bu ne bee

    YanıtlaSil
  104. nasıl anlatmasını bekliorsunuz anlamadım gayette mükemmel anldım anlama kapasitesiyle alakalı sanırım teşekkğrler hocam ağzınıza emeğinize sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  105. neden acılmıyoo .s.s

    YanıtlaSil
  106. ya üff açılmıyo ama :(

    YanıtlaSil
  107. vaaaaayyy bbeaaa TRAKYALI MAMED

    YanıtlaSil
  108. video açılmıyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  109. Sana yalnızca 1 gün sonra cevap veriyorum : (ilk defa böyle güncel bir yorum gördüm) bendede açılmıyor nedense. ?

    YanıtlaSil
  110. Bende video acılmıyor ama merak ettiğimi söylemelıyım :)

    YanıtlaSil
  111. Güzel iyi hoşta biraz yavaş yaww

    YanıtlaSil
  112. iş güç enerji iş güç enerji

    YanıtlaSil
  113. hiç iyi anlatamıyo öğretmenliği bırak ya

    YanıtlaSil
  114. ÇOK HIZLI VE ÇOK '' ARKADAŞLAR '' DEMESİ BİZE BİŞEY KAZANDIRMIYOR.. BİRA YAVAŞ DERS ANLATMASI BELKİ DE DAHA GÜZEL ANLARIZ...
    YILDIRIM B.

    YanıtlaSil
  115. güzelde biraz ywş be hoca o ywş anlatıyo dienlerde başka videoya bakı0 galiba :D

    YanıtlaSil
  116. arkadaşlar yaa gayet anlaşılır lütfen emeğe saygı açıkçası ben çok iyi anladım harikaydı bence tebrik ediyorum zor bi konuyu anlaşılır bi şekilde 40 dkkya sığdırdı teşekkür etmelisiniz!

    YanıtlaSil
  117. hocam ışık hzından bile daha hızlısınız yarın fizikten yazılım var inşallah iyi alırım

    YanıtlaSil
  118. Çok Güzel Anlatmışsınız.Teşekkürler Yalnız Bi Sıkıntım Varda 9 10 11 12 Sınıf olarak Ayarlıyalım Çarşamba Pazarı Gibi Konular

    YanıtlaSil
  119. Chess MASTER always take 100!27 Kasım 2011 12:07

    Gerçekten tebrikler...Sizin bize 14 dk da anlattığınız konuyu; bizim hocamız 120 dk da anlatamadı...29 kasımda sınavımız var.Konuyu öğrendiğim iyi oldu:)

    YanıtlaSil
  120. bu adama dua edin en iyi anadolu lisesinin brnde hoca bize lehmacunlarım diyor ekmek getirin siz fırıncı olcaksınız diyor...
    en azından bu hoca arkadaşlar diyo ..
    arkadşm parfüm sıııkıyo diyo dışarda karpuz yakıyolar atlıcaz pencereden sınıfça.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende karabükün en iyi anadolu lisesinde okuyorum bizim fizikçi aynı futbol spikeri gibi çok süper konuşuyor

      Sil
  121. futürizmden bile hızlısın hocam :D

    YanıtlaSil
  122. bu sitenin kurulmasında emeği geçen herkese çok teşekkürler.Derslerimizi pekiştirmeye çok yardımcı oluyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  123. yinede teşekkürler hocam ama dediğinizden hiç bişey anlamıyorum. biraz yavaş ve anlaşılır anlatırsanız seviniriz !

    YanıtlaSil
  124. ben ısı miktarı diom bana ısı güç enerji çıkartıyo karmışama bu ne aboo

    YanıtlaSil
  125. yaa biraz yavaş hocam nereye yetişiyon buhızla hocam

    YanıtlaSil
  126. ya of neden bu kadar hızlı olmak zorunda abi yaa!

    YanıtlaSil
  127. hocam ağzına sağlık herşey çok güzel ama tahta okunmuyor

    YanıtlaSil
  128. ağzınıza sağlık çok güzel anlatmışsınız ama 9. sınıfa göre biraz hızlı sanırım :)

    YanıtlaSil
  129. mübarek sankim hikaye anlatıyo:)ne yacakmışız= bidaha yapmayacakmışız:))

    YanıtlaSil
  130. Saçmalamaya gerek gayet güzel ve anlaşılır anlatmış. Kamera karşında hergün ders anlıyorsunuz sanırım?! İnsnalr bazı durumlarda -ki burada kamera önünde olmak söz konusu- bazı kelimeleri vs. sıkça tekrarlayabilirler ki bu çok normaldir. Adam bütün bunları biliyor heralde. Kendisine bir yararı yok.Bu videoyu adam bizler için anlatmış.Madem beğenmiyorsun o zaman izleme adama da bahane bulma. Ben çok beğendim ve yarın sınavım umarım yararı olur. :)

    YanıtlaSil
  131. İyi hoş anlatıyorsun da arkadaşların dediği gibi çok hızlı anlatıyorsun. Ve ayrıca masal anlatır gibi sürekli -mış demen uykumu getirmedi değil yani.

    YanıtlaSil
  132. Arkadaşlar sınıf ortamında değilsiniz hızlıysa tekrar tekrar izleyin :) :)

    YanıtlaSil
  133. geri zekalılar hızlıysa tekrar tekrar izleyin.........bu kadar basit yani allah allah yaaaaaaa..

    YanıtlaSil
  134. müthiş anlatmış

    YanıtlaSil
  135. adam iyi anlatıyo da ders çok zor yha

    YanıtlaSil
  136. çok teşekkürler???

    YanıtlaSil
  137. hocam işin formülündeki f in bileşkesini nasıl bulunacğnı anlatmadınız direk cos37 ye 0,8 ddiniz de nasıl oldu o bi açıklasaydınız çk makbule geçicekti..

    YanıtlaSil
  138. anlatımı güzel fakat sanki peşinde kovalayan var

    YanıtlaSil
  139. 'hocam işin formülündeki f in bileşkesinin nasıl bulunacğnı anlatmadınız direk cos37 ye 0,8 ddiniz de nasıl oldu o bi açıklasaydınız çk makbule geçicekti..' ???

    YanıtlaSil
  140. her şey için saolun hocam çok güzeldi bence hızınızda gayet iyi :)

    YanıtlaSil
  141. Tm iyi anLatıyosunuz ama ßu hız ne :D

    YanıtlaSil
  142. Hocam çok güzel anlattınız çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  143. cok gzldı teşkkür edrm herkes abatmiş çok hızlı dye adam yapısı ole gayet de akıcı şahsen hiç sıklmadım

    YanıtlaSil
  144. bence gayet süper hızı da yerinde sayende anladım hocam saoL :))

    YanıtlaSil
  145. çok hızlı ve gayet iyi anladım

    YanıtlaSil
  146. Çok hızlı anlatıyorsunuz ama maşşallah çok iyisiniz Allah razı olsun yeni yıl size ve sevdiklerinize başarı mutluluk sevgili falans getirsin <3

    YanıtlaSil
  147. Hoca 40 Dk nefes almadı :)

    YanıtlaSil
  148. kardesım cok i güzelde sende ne enerjı varmıs bea az yavas anlat

    YanıtlaSil
  149. hocammm süpersiniz , çok teşekkr edermm :)

    YanıtlaSil
  150. kelimelerimize dikkat edelim lütfen burası herhangi bir sosyal paylaşım sitesi değil bence gayet anlaşılır bir şekilde anlatılıyor. videoyu, anlamadığınız yerde geri sarıp tekrar izleyebilirsiniz her seyi anlatıldığı saniyede anlicaksınız diye birsey olamaz zaten bu konuyu anlamadığınız için google a ekolhoca yazdınız biraz mantıklı ve saygılı olun lütfen hocam ağzınıza elinize sağlık emeğe saygı

    YanıtlaSil
  151. hoca cok komik konuşuyoo yha koptumm :D :D

    YanıtlaSil
  152. iyi anlatıyor anladımda ama hızlı anlattığına katılıyorum. ve temelden almamış konuyu bu konu hakkında az çok bilgisi olmayan biri önce bi kitaba göz atsın sonra izlesin tavsiyem bu yönde. veya daha temelden anlatan bi hocanın videosunu izlesinler. Şahsen çok beğendim hocanın konuyu işleyiş tarzını komik bi ses tonu oolduğu içinde sıkılmadım :)))

    YanıtlaSil
  153. hoca çok güzel anlayıyo ama kulakllık aniden bozuldu bişe dinliyemedimmmmm...

    YanıtlaSil
  154. heyyy miillet orda urumlar nasıll

    YanıtlaSil
  155. Çok güzel anlatıyo ama çok hızlı, yazamadım bi türlü :D

    YanıtlaSil
  156. Bence de cos37'yi soran arkadaşım bunlar 8. sınıfta zaten öğretilmişti. Hem bilmiyorsan başka bir yerden neden 0,8 olduğunu öğrenebilirsin. Gerçekten hızlı ama gayet güzel anlatıyor. Sanırım aralarda müfredatta olmayan şeylere de yer verdi.

    YanıtlaSil
  157. be dersi çözdümde sizi çözemedim arkadaş

    YanıtlaSil
  158. hızlı ama mükembel anlatmış çok teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  159. anlatan hoca teşekkür etmiş; asıl ben teşekkür ederim güzel anlatmış.

    YanıtlaSil
  160. çok güzel anlatmış gerçekten çok iyi anladım...

    YanıtlaSil
  161. emeği geçen herkesten allah razı olsunnn

    YanıtlaSil
  162. güzel anlatıyosunuzda hocam biraz daha yavaş olsa daha iyi olur çok da yavaş olmasın ama biraz daha yavaş birde sürekli arkaşlar arkaşlar :D dikkatimiz dağılıyor.

    YanıtlaSil
  163. Ağzınıza sağlık hocam 2 haftadır hocamız okula gelmiyor konu eksiklerim oldu ve cuma günü sınavım var inş. faydası olur :)

    YanıtlaSil
  164. çok güzel olmuş valla:)

    YanıtlaSil
  165. sanki hoca biraz yavaş anlatıo ama yinede gzl olmş saolun:))

    YanıtlaSil
  166. Hızlı anlatması zaman kaybetmememizi sağladı(: bu videoyu,konuyu kitaplardan iyice anladıktan sonra izlemenizi tavsiye ederim çünkü hızlı ve özet geçmiş.Bence çok güzel olmuş çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  167. Üniversteye hazrlanan biri için kesinlikle hızlı değil ve gayet güzel tesekkürler...

    YanıtlaSil
  168. emeğinize sağlık, hızlı ve pratik olması zamandan kazanmamızı sağlıyor. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  169. biz teşekkür ederiz hocam, çok şeker bi insansınız :)

    YanıtlaSil
  170. fena değil ama biraz daha örnek çözseydi iyi olurdu

    YanıtlaSil
  171. elinizden bişey gözükmmüo ve yazı kötü

    YanıtlaSil
  172. anlatım süper hocaya laf atanlara bi sözüm var ama burası yeri deil ygs ye az bir süre kalmışken bana çok faydalı oldu

    YanıtlaSil
  173. arkadaşlar bu hoca sayesinde nihat bilgini nerdeyse fullemiştim

    YanıtlaSil
  174. hocam cidden teşekkürler iyi anlatuyorsunuz ama çok hızlısınız

    YanıtlaSil
  175. bence fizik zorunlu ders olmamalı ve fen liselerinde de zorunlu olarak okutulmamalı.ÇÜNKÜ FİZİKTEN HİÇBİRŞEY ANLAMIYORUM EN MANTIKLI DERS OLMASI GEREKİRKEN KENDİNE GÖRE TEORİLERLE ORTAYA ÇIKIYOR FİZİĞİ SADECE İSTEYEN ÖĞRENCİLER GÖRSÜN FİZİK YÜZÜNDEN BURSUM DÜŞECEK

    YanıtlaSil
  176. çüşşe.oha kanatlanmış uçuyorsun haberin yok.isan olan sakin kafayla,tabi kafa varsa anlatır.

    YanıtlaSil
  177. hocam çabanıza sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
  178. bıyıklarına kurban senin. Az yavaş anlatsan süper olacak çaça.

    YanıtlaSil
  179. yaa gayet güzeel anlattı anlamıyosanız problem sizde gençler

    YanıtlaSil
  180. oww yoğğğğğğğğğğ

    YanıtlaSil
  181. yha amca güzel anlatıyosunda bizim işlemediğimiz konularıda anlatıousun 1 tane kimyacı var sayesinde 70 aldım o nerde yhaaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burası fizik konu anlatım yeri kimya değil.

      Sil
  182. Arkadaşlar ,arkadaşlar ,arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  183. *ikiyim bu nasıl anlatım ya

    YanıtlaSil
  184. Off daha genç hocaları istiyoruz konuştuğunu anlamadım.Bu gidişle bur da daha bulunmıcam hiç hoş değil :(

    YanıtlaSil
  185. hoca nın anlattıklarıyla ders kitabındakiler hiç uyumlu değil sikime benzir peh

    YanıtlaSil
  186. bence güzel siz anlamayı bilmiyorsunuz. çok saolun hocam.sayenizde sınava hazırım.

    YanıtlaSil
  187. ulan dingiller,beğenmediyseniz izlemeyin,öğretmenimiz burda vaktini harcamış,emek vermiş sırf sizin gibi dangalaklar bir şeyler öğrensin diye.Hızlı olsun yavaş olsun kötü olsun anlatım hiç fark etmez.Bu adam gelip vaktini harcayıp sizin kalın kafanıza bir kaç şey sokmaya çalışıyorsa siz bu adama saygı duyacaksınız.Bir de w ile konuşanlar var ya deli oldum,adam olun azıcık adam.

    Ha bir de yukarda bir daha bu siteye gelemm falan yazanlar olmuş.Onlara çok güzel bir laf söylenirdi ama neyse.Gelmezsen gelme millet size çok meraklıydı hadi yallah.

    YanıtlaSil
  188. Yorumlara biraz daha baktım da,azıcık terbiyeli olun.Öğretmene sokak arkadaşı gibi hitap edenler olmuş.Size fizik değil okuma yazma bile çok lan defolun gidin şu gezegenden siz de kurtulun biz de.

    YanıtlaSil
  189. kimse size zorla dinletmiyor ki neyin kafası bu?

    YanıtlaSil
  190. hoca bence süper anlatıyor hızlı hızlı anlatıyor ama anlaşılır bir şekilde zaten aklın varsa anlarsın sen önceden defteri tekrar et sonra izle son gün çalışıpta burda mamal okuma izlemiyeceksen yarıda kes emeğe saygı teknofemde adamlar hem kredi istio 12 kredi 25tl hemde megabaytlar gidiyor

    YanıtlaSil
  191. hızlı gonzales gibi anlatıyo ve eksikler var

    YanıtlaSil
  192. Hoca hoca arkandan atlı mı geliyor bu ne hız amuğa koyayım ya 'cos kos pos kop kop 16'dır' ne amk
    Adam gibi anlatan yokmu ya

    YanıtlaSil
  193. ay yeter sonun da iii arkadaslar böylece enerji konusuınu bitirmiş oluyoruz demesi yokmu lan ebn bittim burda lan

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS