Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik 2 Karmasik Sayilar Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca ve birçok başka hocalarımızın bedava ücretsiz üyeliksiz bir şekilde videolu konu anlatımları nın bulunduğu web sitemize hoş geldiniz. Ekol hoca lise 3 11.sınıf matematik karmaşık sayılar videolu konu anlatımı nı yapacağız şimdi vidyomuzda. İlköğretim lise sayısal bölümü nde işlenen bu konu zor olmayan bir konudur. Karmaşık sayılar sanal birim i nin kuvvetleri karmaşık sayıların mutlak değeri modülü kavramlarını da açıklıyoruz.
video 1

video 2

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.
Karmaşık Sayılar Videolu Konu Anlatımı (Ozan Hoca)
1.Karmaşık Sayılar Videolu Konu Anlatımı (Lisan Hoca)
2.Karmaşık Sayılar Özel Sorular -1, -2 (Lütfü Hoca)
3.Karmaşık Sayılar Özel Sorular (Mehmet Hoca)

137 yorum:

  1. teşekkür ederiz. çok güzel özetlemişsiniz

    YanıtlaSil
  2. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM GERÇEKTEN ÇOKK İİ ANLADIM

    YanıtlaSil
  3. TEŞEKÜRLER ÇOK İYİ ANLADIM

    YanıtlaSil
  4. şuan lise 2 yim lise 3 konularına bakiyim dedim çok ii anladm çok saolun =)) lise 3 e hazırım xD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su an lise 4 olmam gerekıyodu ama sırf burdan calıscam dıye hep bunu acık bırakıp arkadan oyun oynadım lıse 2de kaldım tornacı oldum mutlu musun ekol hoca????

      Sil
    2. e o da senin eşşekliğin :D

      Sil
    3. hakkaten senin eşşekliğin ama bu ülkenin tornacılarada ihtiyacı var.

      Sil
    4. böyle sürünüesün eşek herif seni

      Sil
    5. yaaa eşşek herif seni sonra mutlumusun ekol hoca?? çalışsaydın derslerine it herif

      Sil
    6. dangalak bunun suçlusu sensin ekol hoca değil

      Sil
    7. oyun isteği olunca sen niye bilgisayardan dinliyon ki
      git kendine dersanede yada evde çalış bilgiyarda ders dinlemek sana göre deil ;)

      Sil
    8. eşek girsin size ekol hoca siksin sizi siz sanki sadece ders dinliyonuz sadece burdan amk....

      Sil
  5. bu siteyi çok seviyorm. her dersten video izleyebiliyrm xD

    YanıtlaSil
  6. Size minnettarm :)

    YanıtlaSil
  7. süper olmuş ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN:)

    YanıtlaSil
  8. wirklich klaren Sie er.DANKEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler çok güzel olmuşş

    YanıtlaSil
  10. ELlerinize sağlık gerçekten çok güzel anlatmışsınız allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim iyi bir ön hazırlım oldu matematik hocam gıcıkta biraz

    YanıtlaSil
  12. hocam çok güzel anlatmış.ben bunu dershanede ve okulda dinledim hiç bir şey anlamamış.ama şimdi öğrendim çok tşkrlr

    YanıtlaSil
  13. okulda anlamıyorum ama burda tekrar ediyorum ve çok iyi anlıyorumm çok tşkr ederim

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. ekol hoca başka yaa ..çok ii anladım gerçektenn .. sağolun hocam:)

    YanıtlaSil
  16. gerçekten çok güzel anlatılıyor hazırlayanların ellerine,dillerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. ben matematiği anlamıorum ama cokk i anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  18. ben matematiği sadece bu hocanın dilinden anlıyorum galiba teşekkürler...

    YanıtlaSil
  19. süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  20. gerçekten dehşet anlatıonuz hocam buravo wallahi.....:)

    YanıtlaSil
  21. Çok iyi ya bu! ,) cCc büyüksün hocam cCc qweqe :D

    YanıtlaSil
  22. çok güzel özetlemişşinz hocam tşkler çokk iyi anladm :))))

    YanıtlaSil
  23. çok güzel hocam cok saolun allah sızden razı olsun.. :)

    YanıtlaSil
  24. Ich glaube,das ist sehr gut,sehr schön,sehr hübsch...prima :D

    YanıtlaSil
  25. cok güzel hocam agzına sağlık :)

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel anlatılmış konudan geri kalmıştım şimdi eksik tamamlandı.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  27. walla okuldaki öğretmenimiz çok daha iyi anlattı kendimi gelştryim die açtım kafam karıştı şimdi :((

    YanıtlaSil
  28. çok güzel anlatıyorsunuz hocam bir kaç şeyi anlamadım onuda okulda arkadaşlarıma sordum anladım :D sizi dinledikten sonra defterime göz geçirdim karmaşık sayılar benim için tamamdır , çok sağolun

    YanıtlaSil
  29. cok guzel anlatıyor hoca okuldakıne gore baya bı anladım allah razı olsun hocam

    YanıtlaSil
  30. süperrr ders anlatım şekli varr lise 3 üm 4 e hazırım

    YanıtlaSil
  31. ekoll hocammm süpersinizz ya ders anlatım şekliniz süpeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  32. sağol ekol hoca güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  33. o kadar dershaneden ders aldım ve hiç bişey anlamadım burda bi videoyla hallettim yani çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. Teşekkürler konuyu anladım :)

    YanıtlaSil
  35. Sagol ekol hoca Beyin Bedawa :)

    YanıtlaSil
  36. güzel ama matematik dilini çok kullanıyorsn zaten bizm kafamız orada karısıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi dili kullanması gerek arkadasım cins misin adam anlatıyo işte düzgünce.

      Sil
  37. Saolun hocam çok iyi özetlemişsiniz

    YanıtlaSil
  38. Yarın yazılım var ve iyi ki konu anlatım videosu izlemek aklıma geldi. Çok teşekürler 3 saattir calıştıgım konuyu , 30 dakikada anlattınız emeğinizee sağlık :)

    YanıtlaSil
  39. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  40. okuldaki hocadan iyi anlatmış. çok güzel anladım teşekürler...

    YanıtlaSil
  41. saoLun elinize , aqzınıza saqLık ama baska soruLar acayip zor qeLiyo .s

    YanıtlaSil
  42. tşkler ama bnm 1. videoda yarıda kalıyor ilerlemiyor:(.Bi sorun olabilirmi acaba?

    YanıtlaSil
  43. harika tebrikler

    YanıtlaSil
  44. başarılı bir çalışma devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  45. hocam hani demişler ya kiminin duası kiminin parası .. hocamm inan çok dua aldınız çok çok saolun böyle birşey olduğu için .. bu siteye bantlandım daha ayrılmammmm ... :))

    YanıtlaSil
  46. çok güzel anlatılmış anladım da ama şu 2. videonun son 7 dk sından pek bişey anlamadım karışık geldi biraz yinede tşkRler hocam <3

    YanıtlaSil
  47. yorum yok .. böyle anlatılır anca... bizim okulda olacaktı sayın hocam.. o zaman tamamdı:)
    mat...

    YanıtlaSil
  48. anlatım harika :)) ama örnekler cok az be hocam :((

    YanıtlaSil
  49. çokkkkkk süper yaaaa :)

    YanıtlaSil
  50. ALLAH razı olsun hocam çok iyi anladım...

    YanıtlaSil
  51. tek kelimeyle süper :)

    YanıtlaSil
  52. Allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  53. çok iyi oldu. matematikten ortalama yükseltmeye girecem.bunu dinlemem iyi oldu. okulda anlamayıp,dershanede anlamayıp burda da anlamıyorsa o kişiye yapacak birşey yok.
    sadece şunlar söylenir:
    anlayanın bir yüzü karanlık kalmış
    anlatsakda anlamaz beyni sulanmış.

    YanıtlaSil
  54. iyi anladım teşekkürler ı am a dadaş

    YanıtlaSil
  55. böyle faydalı biir sitenin olması çok güzel... anlatım oldukça iyi

    YanıtlaSil
  56. gerçekten iyi anladım lise2 ögrencisytim lise 3 geçtim yaz tatilinde biraz kitaba göz gçirdim zor olduğu söyledim aklımdan kendi kendi ekol acanın sitesine mi gireyim soruyla girdim çok güzel olduğunu gördüm ... ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  57. hocam gerçekten süper olmuş ellinize sağlık

    YanıtlaSil
  58. Hocam daha konuya yeni basladık ama ben burdan izledim karmaşık sayılar btti :) Ellerinize dilinize sağlık bizm için yaptığınız bu videolar için de size minnettarım hocam siz bi harikasınız.

    YanıtlaSil
  59. matemtkten ilk defa bişi anldm allh razı olsn

    YanıtlaSil
  60. admin ikinci video niye açılmıyor

    YanıtlaSil
  61. bu konuyu daha iyi anladım hocam teşekkürler

    YanıtlaSil
  62. hocam emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  63. video bir bozuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontrol edilmiş, herhangi bir soruna rastlanmamıştır.

      Sil
  64. ya keşke sizi kronlasalarda sizden bin tane olsa her ders icin he hoş olurdu matematigi sevdirdiginiz anlattıgınız için çok saolun

    YanıtlaSil
  65. Allah sizden razı olsun. Ancak karmaşık sayılarda toplam-fark formülüyle çözülen örneklerden de koyarsanız sevinirim. :)

    YanıtlaSil
  66. Allah razı olsun yani daha söyleyecek bir kelime bulamıyorum, derste anlayamadığım her şeyi burada anladım...

    YanıtlaSil
  67. sorular biraz daha zor olsa burdan isa hocaya selam

    YanıtlaSil
  68. videolar açılmıyo yorumları okudum ve karmasık sayılarda iyi değilim yararlı olacagını dusunuyorum ama acılmıyo
    :(

    YanıtlaSil
  69. Videoların kontrolü sonucu bir sorun olmadığı görüldü...

    YanıtlaSil
  70. vay be helal olsun

    YanıtlaSil
  71. gerçekten teşekkürler çok büyük sevap kazanıyorsunuz böyle yaparak. iyi anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  72. hocam çok güzel anlatmışsınız sağolunda
    şu videoları geri yada ileri alamıyoruz onuda bi çözerseniz size zahmet

    YanıtlaSil
  73. teşekkürler.........

    YanıtlaSil
  74. evet hocam ya videoları ileri alamıyoruz lütfen bi bak9ın boşuna zaman kaybı beklerken yawww

    YanıtlaSil
  75. güzel ama biraz hızlı anlatılmış sanki.

    YanıtlaSil
  76. Ben bile anladım süper omuş helal hocam

    YanıtlaSil
  77. guzel olmus gıbı gorunuo ama sonlarını pek anlayamadım oyuzden fena deıl dıorum genede guzel olmus bence ıyı buyuzden beydım gıbı buyuzden fena deıl dıorum benım fıkrım ozetıyle bu???????????????????????

    YanıtlaSil
  78. çok saolun <3

    YanıtlaSil
  79. Video açılmıyo :S

    YanıtlaSil
  80. allah bın muradınızı versın hocam ne dıyım :D hıcbırsey nlamamıstım yarın sınavım var sımdı vıdeoyu ızlemedım aslında artık kolay gelıyo cok tesekkurler :D

    YanıtlaSil
  81. teşekkürler çok yardımcı oldu :D

    YanıtlaSil
  82. okuldaki mal hocadan 124352464 kat iyi anlatmış allah razı olsun

    YanıtlaSil
  83. teşekürler hocam cok yardımcı oldu bu konu anlatım allah razı olsun :D

    YanıtlaSil
  84. saolun valla işime yaradı

    YanıtlaSil
  85. gerçekten okulda anlatılanla burda ki bir değil çok güzel anlatmışınız ve çok iyi anladım gerçekten teşekkürler

    YanıtlaSil
  86. anlamıyorum :( anlamıyorum yarın sınavım var ben hiç bişi bilmiyorum. :( kaldım matematikten yha :(

    YanıtlaSil
  87. allah rzı olsun valla cok güzel anlatmjş

    YanıtlaSil
  88. çok teşekürler hocam .

    YanıtlaSil
  89. süper anlatıyosunuz hocam aqzınıza saqlık. rabbim bütün sıkıntılarınızı qidersin inş. :)

    YanıtlaSil
  90. Hocam Emek etiğiniz için çok teşşkür ederim

    yanlız bir vukatım olocak

    konu anlatımlatımlarda soruları birazdaha zor ve açıklayıcı yaparsanız daha yararlı olcagını düşünüorum.

    YanıtlaSil
  91. Gerçekten güzel anlatıyorsunuz.Ağzınıza sağlık.Teşekkürler

    YanıtlaSil
  92. matematiği anlamam die tahmin ediyordum ama anladım çok teşekkürler çok güzel anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  93. çok güzel anlatmışsınız saolun okulda anlamamıştım şimdi anladım:)

    YanıtlaSil
  94. ekol hocam Süpersin anlamıodum anladım allah razı olsun

    YanıtlaSil
  95. cidden süper emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  96. çok berbat bir anlatım olmuş özet falan degil

    YanıtlaSil
  97. ELİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  98. 2nci video açılmıyooooooo

    YanıtlaSil
  99. çok teşekkürler çok güzel bir anlatımınız var

    YanıtlaSil
  100. hocammmmmmmmmm çok yalnızımmmm :(

    YanıtlaSil
  101. ben okul da dinledim anlamıştım ama bura benim aklımı çoooook karıştırdı

    YanıtlaSil
  102. anlatımı beğenmedim ayrıca konuyu çok uzatmıssıniz

    YanıtlaSil
  103. BENCE DE ÇOK İYİ OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  104. hoca sesin detone

    YanıtlaSil
  105. çok iyi anlatım ama biraz açarak anlatırsanız daha iyi olur yinede elinize sağlık

    YanıtlaSil
  106. gerçekten güzel anlatmışınız, beğendim

    YanıtlaSil
  107. güzel sayılır

    YanıtlaSil
  108. aslında kolay bir konu diyorlar ama adı gibi karmaşık :/

    YanıtlaSil
  109. elinize sağlık çok güzel :)

    YanıtlaSil
  110. abi çok iyi yaaa

    YanıtlaSil
  111. abi çok iyi yaaa

    YanıtlaSil
  112. abi çok iyi yaaa

    YanıtlaSil
  113. hocam gerçekten çok güzel anlattınız.Ben bu konuları anlamamıştım ve sizin sayenizde çok iyi anladım.Bu hafta sınav var ve inşallah sizin sayenizde iyi not almamı bekliyorum çok sağolun beni çok mutlu ettiniz

    YanıtlaSil
  114. Matematik ölmeli bence.

    YanıtlaSil
  115. hiç bir şey bilmeyen biri için zor bir anlatım olmuş

    YanıtlaSil
  116. hocam allah binkere razı olsun okulda anlamıyom sizin sayenizde anlıyorum okuldaki hocalar mal arkadaşlar desen mandafonun teki dersi anlayamıyorum hep sizin sayenizde teşekkürler

    YanıtlaSil
  117. gerçekten hocam çok iyi anlatmış sağ olsun ama ben ekranı büyütüp izleyemiyorum.?

    YanıtlaSil
  118. İlk defa görenler için kafa karıştırıcı olsa da dikkatli çalışılınca rahatlıkla kavranacak bir konu ile devam ediyoruz. TYT Matematik karmaşık sayılar konu anlatımı, sınavda iyi sonuçlar almayı düşünenler için kesinlikle takip edilmesi ve üstünde durulması gereken bir ders. Alan Yeterlilik Testi’nde de kendine yer bulan ve henüz müfredatta hangi sınava dahil edileceği konusunda netlik bulunmayan...
    tyt matematik karmaşık sayılar

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS