Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik çok büyük sayilar videolu konu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri nden herkese selamlar. Şimdiki konumuz ilköğretim ortaokul sbs matematik çok büyük sayılar videolu konu anlatımı na başlıyoruz. Matematik vidyomuzda çok büyük sayıların yazılışı bilimsel gösterimi çok büyük sayılarda toplama çıkarma çarpma bölme işlemi kavramları vidyomuzda anlatılmaktadır.

17 yorum:

  1. Hocam çarpma işlemi başlığı altındaki örneklerde bir şey dikkatimi çekti.örneklerin (b) şıkkındaki örnekte sayının sonuna doğru gittikçe kuvvet küçülür diyorsunuz ama kuvvette hiç bir eksiltme yapmadınız.belki ben yanlış biliyorum ama yinede siz bir baqın...

    YanıtlaSil
  2. hocam yanlış yapmışsınız :D 5. dk da 3. örnek ahahahah LoL

    YanıtlaSil
  3. Evet yanlışlık olmuş.. 10 üzeri 5 yazılacagı yerde 10 üzeri 7 yazılmış.. :)

    YanıtlaSil
  4. Evet ya benimde orada kafam karıştı bir yerde daha yanlışlık yapmıştı da hatırlamıyorum ama yinede çok güsel anlattınız biliyorum dediklerimi yanılmışım şimdi çok daha iyi anladım allah razı olsun... !

    YanıtlaSil
  5. wallaha ekol hocada olmasa ne yapcaz

    YanıtlaSil
  6. Hocam yarın sınavımız var.Bilimsel gösterimi hiç anlamamıştım üslü sayılar yarına yetişmez demiştim inernetten belki yazı örnek falan bulurum dedim hem üslü sayıları hemde bilimsel gösterimi sayenizde öğrendim
    ÇOKKKKK SAOLUNNNNNN

    YanıtlaSil
  7. valla bizim volkan hocadan iyi anlatıyor

    YanıtlaSil
  8. Hocam çok teşekkür ederim. Dershanede anlatmışlardı ve anlamamıştım. Sayenizde anladım :)

    YanıtlaSil
  9. bayağı yanlış olmuş :S

    YanıtlaSil
  10. yarın sınavım vardı vallah çok işe yaradı :) ;)

    YanıtlaSil
  11. bu nasıl haca ya 48 i 16 ya bölüyor sonuç 4 diyor

    YanıtlaSil
  12. .d yanlışlık var .d

    YanıtlaSil
  13. 2 tane yanlış yapılmış
    güzel anlatılmış ama keşke negatif tam sayılarda da gösterseydi :(

    YanıtlaSil
  14. hocam çok güzel olmuş elinize sağlok ve arkadaşlar aynısının negatif kuvvtleri ni buldum :http://ekolhocadersleri.blogspot.com/2009/02/sbs-matematik-cok-kucuk-sayilar-videolu.html burdan aça blirsiniz yine aynı site

    YanıtlaSil
  15. Hocam bu ne ya başta ki müziğe bittim :D

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS