Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ingilizce Participles Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca bedava ingilizce dersleri ne devam ediyoruz. Şimdi sizlere ücretsiz olarak 4.konumuz olan ingilizce participle sıfat fiiller videolu konu anlatımı na başlıyoruz. Reduction of Relative Clause yani reduction ortandan kaldırmak manasına gelir. 3 çeşit participles (sıfat fiil) vardır. Sırasıyla, Present Participles, Past Participles ve de Perfect Participles tir. Vidyomuzda participles videolu konu anlatımı na başlayalım.

7 yorum:

  1. yaa ben bi türlü relative clause konusunu bulamıyorum

    YanıtlaSil
  2. ya şu infinitives leri açık bi şekilde anlatamazısınız

    YanıtlaSil
  3. hay amk bu karı ne sikiirdi

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Hocam;
    Ders anlatışınız o kadar net ve açık ki sizi yetiştirenlere de size de tesekkür etmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. mal bu kadın kalıbımı basıyorum

    YanıtlaSil
  6. video acılmıyor bu nasıl iş...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS