Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Basit eşitsizlik konusu çikmiş sorular

Ekol hoca matematik dersleri nden merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Sizleri basit eşitsizlik yazılısı soruları cevapları na daha iyi hazırlayabilmek için çeşitli kaynaklardan derlediğimiz ve sizlere online olarak çözdüğümüz sbs de çıkmış basit eşitsizlik soruları nı bu başlık altında sizlere yayınlıyoruz. Herkese sınavlarda başarılar diliyoruz ekol hoca matematik ekibi olarak.

8.sınıf basit eşitsizlikler videolu konu anlatımı
9.sınıf basit eşitsizlikler videolu konu anlatımı

7 yorum:

  1. bana bunları çıktısı lazım yani video değil var mı sizde yha???

    YanıtlaSil
  2. hocam vallah çok güzel anlatıyorsunuz bizim okuldaki ögretmenden aynı durumdasınız HER ŞEY İÇİN TEŞEKÜRLER.........

    YanıtlaSil
  3. hocam benim bu konuyu iyi anlamama yardımcı oldugunuz için teşekür ederim ................BYYY...

    YanıtlaSil
  4. hocam ellerinizden öperim sayenizde bu konuyu hem ögrendim hemde hak ettgim notu aldım ve ayrıca bu siteyede teşekkürler BY

    YanıtlaSil
  5. hocam odevime çok yardımcı oldunuz.Allah sizden razı olsun.. :)

    YanıtlaSil
  6. cok yardımcı oldunuz tesekkürler mersi...

    YanıtlaSil
  7. allah razı olsun teşekkürler..

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS