Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik Optik Duzlem Aynalar Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca muhammet çoruh lise 3 11.sınıf da işlenen öss optik konusu adı altında düzlem aynalar videolu konu anlatımı yapacağız vidyomuzda sizlere. Fizik düzlem aynalar gelen yansıyan ışın düzgün dağınık yüzeylerde yansıma düzlem aynada görüntü oluşumu düzlem aynalarda görüntünün özellikleri görüş alanı konuları nı inceliyoruz. Herkese iyi dersler
Birinci Bölüm

İkinci Bölüm

25 yorum:

  1. güzel olmuş tşk

    YanıtlaSil
  2. Okula niye gidiyoruz ki biz . ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  3. ya allah razı olsun ben bu konuyu hallettm varya agznza saglık ya .... fzgi halletm ya çok mutluyum:)

    YanıtlaSil
  4. muhammet hocam nerelisinz özelders veriomusunuz hocam sorumu hemen cvplarsanız sevinirim bu arada ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  5. tşk ederim sayenizde bu konuyu aradan çıkardım :)

    YanıtlaSil
  6. cook sagollun sayenızde fızıkım tmm...

    YanıtlaSil
  7. igrenç anlatmış bi şey anlamadım ben yha ne kadar igrenç fizik dersi yha

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkür ederim çok güzel anlatmışsınız yarın fizik sınavım var çok işime yaradı :D

    YanıtlaSil
  9. güzel güzel ama divan edeb. nerede

    YanıtlaSil
  10. aga bn fizikten herzman 85 ustu alırım ama cok bsi bıldıgım yok anlamadım gıttı

    YanıtlaSil
  11. süper zekalısın herhalde :D:D:D 85 üstü aldna göre .d.d.d.d

    YanıtlaSil
  12. Fizikte hep zorlanıyorum.Hocamıza teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. olmuyor.Yeteneksiz olmak böyle bir şey olsa gerek.((((

    YanıtlaSil
  14. esas çıkan soruları anlatmamışsınız hocam özellikle o v hızıyla giden bir cismin görüntüsü her kitapta var siz bi tane basit örnekle geçmişsiniz ben ankara fen lisesi öğrencisiyim orda okuyan varsa bana bi yardımcı olabilir mi?

    YanıtlaSil
  15. ya hacı şu kare olması gereken şeyleri niye dikdörtgen çizdin ya ayar oldum diklik falan anlaşılmıyor neyse anlatım güzel acayip işime yaradı sağolasın varolasın

    YanıtlaSil
  16. hocam,elinize canınıza sağlık,çok güzel olmuş.ben de fen lisesinde okuyorum,hocamız berbat anlattı,siz olmasanınz yazılıda ne yapardım bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  17. süpersiniz harikasınız muhammed çoruhh bir numara kesinlikle yaaaa =))) anlatım süperrr çoook tşk.ler =))

    YanıtlaSil
  18. bir aydır okulda öğrenemediğim konuyu bir saatte anladım çk teşekkürler Allah siden razı olsun

    YanıtlaSil
  19. yarın sınav gireeecek allah razı olsun yinede

    YanıtlaSil
  20. ben açamıyorum videoyu :(

    YanıtlaSil
  21. ya bu video niye açılmıyor anlamıyrm

    YanıtlaSil
  22. video açılmıyor. ilgilenseniz

    YanıtlaSil
  23. Lise müfredatında yer alan fizik konularına göre bir nebze daha günlük hayatımızda yer verebildiğimiz, içine girildiğinde keyif veren Optik konusunu işleyeceğiz. TYT Fizik optik konu anlatımı ve beraberinde tyt fizik optik soru çözümü videoları ile ders içeriğini rahatlıkla öğrenmenizi hedefliyoruz. Bu konuda birkaç kaynak sunacağız ve tabi bunu yaparken en iyilerini aktarmaya özen göstereceğiz. YKSDestek olarak tüm derslere, tüm ünitelere önem veriyoruz fakat güncellenen müfredat ile birlikte bu ünitenin daha fazla etkin olacağını düşünüyoruz.
    TYT Fizik Optik Konu Anlatımı ve Soru Çözümü

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS