Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Rasyonel Sayilar Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca dersleri nden yine merhaba arkadaşlar. Sizlere anlatacağımız şimdiki konumuz lise bir(1) 9.sınıf rasyonel sayılar videolu konu anlatımı dır. Rasyonel sayılar konusunda geçen kavramlar, basit kesirler bileşik kesir pay payda tam sayılı kesirler tam sayılı kesirleri bileşik kesre çevirme bileşik kesirleri tam sayılı kesirlere çevirme ve birçok kavram vidyoda..

78 yorum:

  1. çok güzel... :)

    YanıtlaSil
  2. çok kasmışsınız bence mustafa hoca(ekol hoca) daha rahat anlatıyo en azından,siz kitaptan okur gibi yapmıssınız...

    YanıtlaSil
  3. hocam teşekür ederiz güsel alatıyosunuz.

    YanıtlaSil
  4. hocam siz bakmayın arkadaşların soylediklerine teşekkür ederiz gerçekten çok güzel anlattınız

    YanıtlaSil
  5. gayet anlaşılır ve net teşkkürler....:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür Ederim...

    YanıtlaSil
  7. tekeşşürler hahahahahahahaha :d:D:D

    YanıtlaSil
  8. çok güzel anlatıyorsunuz tebrik ederim.:)

    YanıtlaSil
  9. saolun bunu performans ödevimde kullandım 100 aldım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. HOCAM ELİNİZE SAGLIK

    YanıtlaSil
  11. hocam gerçekten çok güzel anlatmışsınız.bazı hocalar her şeyi atlayarak geçiyorlar,ama siz her şeyi açıkça anlatmışsınız.herkezin anlayabilmesini sağladığınız için çok teşekkür ediyorum.....:))))

    YanıtlaSil
  12. HOCAM SÜPPER ANLATMIŞSINIZ :)

    YanıtlaSil
  13. Eline sağlık hocam güzel anlatmışın valla :)

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel anlatmışsınız... :)

    YanıtlaSil
  15. saolun ama bunlar bayaa kolay yanii

    YanıtlaSil
  16. hocam walla sağolun herseyin en ince ayrntısına girmişsinz bravoooo

    YanıtlaSil
  17. ya güzel de çok kısa olmuş bir de kesirlerle ilgili karışık sorular var onlar anlatılmamış

    YanıtlaSil
  18. çok basit olmuş ama emege saygı. Çok karmaşık sorular ve kurallar var. Keşke onlarıda ekleseydiniz. Ama yinede sağolun.

    YanıtlaSil
  19. çok güzel anlatmışınz tşkler edrz allah razı olsun :))

    YanıtlaSil
  20. iğrennnnnnnnnnnnnnnnnnnççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççiğrenççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççiğrençsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :)eminmisin?

      Sil
  21. hocam elinize ağzınıza sağlık güzel anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  22. ewde kamerayla çekip bnde mi koysam ne xDDDDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  23. slm hocam merhaba 9 sınıf konusu değil daha farklı biraz

    YanıtlaSil
  24. hocam tamam güzel olmuş ama yha bize gore bunlar cok kolay ayrıca bunların cogunu biz gormuyoz bnce bu 9.sınıf konusu degil hocam bide soru çözümü yok hocam ole olsaydı daha anlaşılır olurdu bnce ama neyse genede elinize agzınıza saglık hocam teşekkur ederimmmmmm

    YanıtlaSil
  25. güzel olmus!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  26. cok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  27. cok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll olmus........

    YanıtlaSil
  28. Hocam Sizlere Bu Konuları Zorlamı Anlattırıyolar.Şu Ses Tonunu Değiştirin Fıtık Oldum.Neyse Güzel Anlatmışınız.Teşekkürler.!

    YanıtlaSil
  29. anlatım açık ve net ama 9. sınıfa göre biraz kolay sanki yinede anlatım güzel teşşekkürler.

    YanıtlaSil
  30. Bu sitede çok güzel anlatımlar var çok beyendim ve bu sayede soruları daha rahat çözdüm bu siteyi kimler düzenlediyse ellerine sağlık iyi ki bu siteyi kurmuşlar teşekkür diyorum ve başarılarının devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
  31. çok tenks baylar bayanlar xd beyendinm yhnii

    YanıtlaSil
  32. elinize dilinize sağlık çok güzel anlatmışsınız.devamıda gelir inşallah

    YanıtlaSil
  33. hocam siz bazı arkadaşlara bakmayın onlar emekten anlamaz her hocanın anlatım tarzı farklıdır yinede elinize ve emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  34. hocam çok sagolun sesi kaydeetim artık sınava çalışabilirim

    YanıtlaSil
  35. Bu videonun 9.sınıf olduğundan eminmisiniz

    YanıtlaSil
  36. çok saolun tek kelimele supperrrrrrr




    adsız(bu 7. sınıf)

    YanıtlaSil
  37. HOCAM BEN BU KONUYU OKULDA ANLAMAMIŞTIM.FAKAT SİZDEN DİNLEDİĞİMDE GAYET İYİ ANLADIM. BİR KAĞIT ÜZERİNDE ANLATMANIZA RAĞMEN, TAHTA ÜZERİNDE ANLATANLARDAN DAHA İYİ ANLATMIŞSINIZ.ALLAH RAZI OLSUM...
    ELİNİZE KOLUNUZA SALIK HOCAM.

    YanıtlaSil
  38. çarpma işlemine göre tersi var bari toplama işlemine göre tersinide yazsaydınız soruda çıksa bilmeyenler ne yapçak????

    YanıtlaSil
  39. bncede bu konular kolaydı zor konular çıasa bz ne yapacaz yani ordaki yazanı okumuşunuz biraz daha soru olsaydı belki daha iyi anlardık ama neyse genede güzel olmuş

    YanıtlaSil
  40. hocam yaa bu konuların zorları yokmu 9 sınıf çok zor bi sınıf bnce böyle konuları içerisine almaz die düşünüyorum tşkler genede eski bilgilerimi tazelediğiniz için

    YanıtlaSil
  41. bu konu anlatım gayet açık ve gayet anlaşılır bir şekilde olmuş. bunun için teşekkür ederim. ama bunları zaten bize 9. sınıfta gösterme isteği duymutorlar çünkü biz bunları daha önceden biliyoruz. bunların üzerine rasyonel sayılarda işlemleri anlatırsanız daha verimli olacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  42. Allah razi olsun.

    YanıtlaSil
  43. ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  44. Hocam Eline Saglık Çok Akıcı Ve Güzel AnLATIYORSUN ELİNE KOLUNA DİLİNE SAGLIK ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Hocam emeğinizin hakkı ödenmez. Matematiğim berbattır. İlk defa matematik dersinde birşey anladım. Başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  47. valla biraz kolay olmuş sanki...:)

    YanıtlaSil
  48. arkadaşlar iğrenç demek kolaydır kolaysa sizler yapın . ağzınıza sağlık hocam çok teşekkür ederim kendim ve öğrenci arkadaşlarım adına

    YanıtlaSil
  49. Hocam çok çok çok sağlun,vallahi cok güzel anlatıyorsunuz.Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  50. çok güzeldi hocam
    elinize ağzınıza sağlık
    ama bir kaç örnek soru da olsaydı iyi olurdu
    yinede allah razı olsun sizden...

    YanıtlaSil
  51. hocam bnlar 9. sınıf konusu deil belce biz bunları 6. sınıfta grdük anlatmanzz gsl ama biras örnkler faln olsaydı daha gsl olurdu .d okby .d .d

    YanıtlaSil
  52. lise 1 dedk ne bu 2.snfmı

    YanıtlaSil
  53. HOCAM BEN BU KONUYU OKULDA ANLAMAMIŞTIM.FAKAT SİZDEN DİNLEDİĞİMDE GAYET İYİ ANLADIM. BİR KAĞIT ÜZERİNDE ANLATMANIZA RAĞMEN, TAHTA ÜZERİNDE ANLATANLARDAN DAHA İYİ ANLATMIŞSINIZ.ALLAH RAZI OLSUN...
    ELİNİZE KOLUNUZA SALIK HOCAM.

    YanıtlaSil
  54. saçmalamayın adam adam akıllı anlatmamış 3. sınıfta öğrendim bunu ben bu ne be

    YanıtlaSil
  55. HELAL OLSUN DİLLERİNE SAĞLIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    ÇOK İYİ ANLADIM VALLA BİLLA

    YanıtlaSil
  56. bu kçcı dınıf 8 .sınıf yha ??

    YanıtlaSil
  57. HEPİNİZİ SİKERİM OÇ ERLİ

    YanıtlaSil
  58. lan ibne o kadar da int den gittti raas yonel sayılarda ondalık ksayıları cevirnme yapcakyım hay senin o.ç ne bakıyonnnn
    nn
    n
    nn
    nnnn berbag götüm bile bundan güzeldirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  59. hocam cok tesekkürler =)))

    YanıtlaSil
  60. saolun hocam güzel anlatmışsınız

    YanıtlaSil
  61. hocam boooooookkk gibi anlatıyonuz maşallah

    YanıtlaSil
  62. ben biliyodum da sınav vardı calışmak icin yine em,n olmak icin dinledim ama güzel anlattınız

    YanıtlaSil
  63. BENCE DE GAYET GÜZEL SADE VE ANLAŞILIR NE ŞEKİLDE ANLATILDIĞININ BENCE BİR ÖNEMİ YOK ANLAŞILIR OLSUN YETER SİZİN KİDE GAYET ANLAŞILIR TŞK:)

    YanıtlaSil
  64. ilkoludan başkamış amcamız yanii

    YanıtlaSil
  65. ilk okul konusunu anlatmış ve örneklerde fazla detaya inilmemiş.

    YanıtlaSil
  66. dahaa açıklamalı oalamazddıı anlayan anlıyoo

    YanıtlaSil
  67. iğrenççç :((

    YanıtlaSil
  68. ya biz bunları 6 da 7 de öğreniyoruz 9. sınıf zor yani bu ne .

    YanıtlaSil
  69. ya bune kardesm ck kolay bu benm kardesm bunları goruyor :D

    YanıtlaSil
  70. allah sizden razı olsun ekol hocam sayenizde bu konuyu süper anladım

    YanıtlaSil
  71. yok yaaa bunlar ne bole çok basit hahahahahahah bana daha zorları lazım bebek oyuncagı bunlar yaa off çok sıkıcı bn zoru seviyorm ama yinede tesekkürler tabii

    YanıtlaSil
  72. ıyyy iğrenç

    YanıtlaSil
  73. Video Açılmıyor yaa
    :( :/

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS