Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik 2 Binom Acilimi Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca dan selamlar. Şimdi sizlere matematik 2 konuları ndan olan binom açılımı videolu konu anlatımı yapacağız. Binom açılımı nedir tanımı 1.terim 2.terim 3.terim formülleri kuralları x+y açılımı birçok test kitapları yaprak testleri nden aldığımız ve öss de çıkmış binom açılımı soruları na da bakıp inceleyeceğiz. Ekol hoca dan iyi dersler sevgili öğrenciler.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Binom Açılımı Videolu Konu Anlatımı (Ozan Hoca)
2.
Binom Açılımı Özel Sorular

17 yorum:

  1. SÜPERSİNİZ HOCAM... AMA BAZI YAZILAR OKUNMUYOR NET DEĞİL

    YanıtlaSil
  2. hocam birde konulara ait öss de çıkmış soruları çözseniz iyi olur.

    YanıtlaSil
  3. hocam gercekten güzel anlattınız kitaba bakıyorum bakıyorum anlamakta zorlanmıstım siz anlatınca daha iyi aanladım tesekkürler

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler gerçekten çok yararlı oldu. allah razı olsun

    YanıtlaSil
  5. sınava 1 hafta kala cok güzel oldu hocam bı turlu anlamamıstım cok tşkler. ..

    YanıtlaSil
  6. Allah sızden razı olsun hocam

    YanıtlaSil
  7. çook teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. harikasınızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  9. ALLAH sizden binlerce kez razı olsun sağolunnnnnnnn:))))))))

    YanıtlaSil
  10. hocam dersanede hiç bişey anlamamıştım çok güzel anlattınız

    YanıtlaSil
  11. gercekten güzel anlatım..saolun.

    YanıtlaSil
  12. hocam daşşanızı yiyim pek ii anlattınız
    allah razı olsunn

    YanıtlaSil
  13. genel tekrar yaparken çok yardımcı oldu çok saolun... :)

    YanıtlaSil
  14. yarının tekrarını yapmamda yardımcı olduğunuz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. gerçekten süper yazılı öncesi tekrar için çok faydalı oldu biz öğrenciler kendi kendimize tekrar yapma konusunda biraz beceriksiz kalıyoruz :)

    YanıtlaSil
  16. hocam video açılmıyo.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS