Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ingilizce Simple Present Tense Adverbs of Frequency

Ekol hoca ingilizce konu anlatımları na devam ediyoruz. Şimdi sizlere ilköğretim ve lise dersleri kapsamında şimdi sizlere simple present tense geniş zaman sıklık zarfları konusu nu birlikte işlemeye başlayalım. Simple present tense, sıklık zarfları ile çok kullanılır ve vidyomuzda birçok örnek veriyoruz. Şunu da açıklayalım bundan sonra diğer tüm derslerin de ekleneceği gibi ingilizce yazılı sınav soruları cevapları da sitemizde yayınlanmaya başlayacaktır. Ekol hoca ingilizce kadromuzu takip etmeye devam ediniz.

18 yorum:

  1. çok güzeldi teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. gerçekten bu videoyu hazırlayan kişiye ve kişilere teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim daha çok böyle şeyler yapmalarını istarim

    YanıtlaSil
  4. çok çokk teşekür ederim bu videoLarı hazırLamada emeği geçen herkese..
    ALLAH yardımcıLarı oLsun..
    Bizede inş. kazanmayı nasip etsin..... :))

    llc

    YanıtlaSil
  5. bune ya..ing öğrenmek nie zorundayız ...kaldırın şu dersi yürürlükten yahuu...9. sınıftayım hala analamıyorum...hocamız güzel anlattı..onun suçu yok ama...ben nieelin gavurunun dilini öğreniyorumda onlar bizimkini öğrenmiyor..ekonomik sıkıntının gözü kör olsun..ne bu ya..

    YanıtlaSil
  6. anlamayınca mantığa bürümeye çalışmayalım,evrensel bir dil sonuçta;aynı zamanda bir lisan bir insan mantığıyla bir dersmiş gibi değilde bi hobi gibi öğrenelim inş.herkese başarılar...

    YanıtlaSil
  7. bencede çok etkileyici oldu teşekkür ederim .d

    YanıtlaSil
  8. bence çok ğüzel ama keşke biraz daha uzun ve ayrıntıya ğirilsedi hiçte kötü olmazdı

    YanıtlaSil
  9. ben adminim beğenmenize sevindim ekol hocama sevgiler.....

    YanıtlaSil
  10. ii bbeeğğeennddiinn ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    YanıtlaSil
  11. saol arkadaşım ben adminnn

    YanıtlaSil
  12. bişiy deil admin cinsiyet

    YanıtlaSil
  13. sapıkkkkk gittt bsşımdsn ben adminn

    YanıtlaSil
  14. oooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    YanıtlaSil
  15. bu konuyu hiç anlamamıştım ama çok teşekkürler şimdi çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  16. ya açılmıyor

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS