Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik Optik Kirilma Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca fizik dersleri nden merhaba arkadaşlar. Lise 3 11.sınıf fizik optik kırılma konusu nu işlemeye başlıyoruz ekol hoca sitemizin bu vidyosunda. Diğer tüm seviyelere hitap eden fizik konuları bu linkin altında bulabilirisiniz. Optik kırılma konusu vidyosu ücretsiz muhammet çoruh hocamızın anlatımı ile aşağıda. Fizik kırılma kanunları tanımı formülü ortamın kırıcılık indisi ışığın hızı dalga boyu örnek soru çözümleri öss de çıkmış sorular online testleri nden seçme soruları cevapları fizik 11.sınıf 2.dönem yazılı konuları ndan olan bu konu vidyomuzda kavranmaktadır iyi dersler arkadaşlar.
1.video

2.video

15 yorum:

  1. benim sorum olacaktı bu anlatıgınız konular bu sene sınava girecek adaylar için geçerli mi duyduguma göre konular içerigi degişmiş yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  2. tşk çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  3. mervecim cnm benim benim bildiğim kadar sorulacak o yüzden çok çalış bitanem

    YanıtlaSil
  4. başka sorun olursa sor cnm mervecim

    YanıtlaSil
  5. pardon merve ile konuşan şahıs erkek mi

    YanıtlaSil
  6. merve benim sevgilim erkek biri onunla konuşsun yakarım hepinizi merve sende biraz dikkat et aşkım oldumu bitanem

    YanıtlaSil
  7. /\
    ||
    etraf şizofren dolu.teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  9. 25. soruyu çözüşe bakın ya kitaptan okudum sanki

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler hocam çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  11. anlatım çok monoton ama hiç yoktan iyidir

    YanıtlaSil
  12. odun kömür yakıyor galiba aşkı ilan burda yapılmazz ...

    YanıtlaSil
  13. video açılmıyor lütfen yenileyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  14. video çalışmıyorrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS