Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

7.sinif matematik oran oranti konusu videolu anlatimi

Ekol hoca ilköğretim matematik dersleri bölümümüze hoş geldiniz. Şimdi sizlere ekol hoca sbs yedinci 7.sınıf matematik 3.ünite oran orantı videolu konu anlatımı nı yapacağım. Sizlere oran ve orantı çeşitleri nedir tanımları kuralları örnekleri çözümlü test kitapları ndan alınmış ve yazılı soruları na hazırlık için cevaplar da vereceğiz. Ekol hoca sitemizden herkese başarılar diliyoruz.

73 yorum:

  1. tmm süperr bi hoca ama sonundda tes çözmek istim ndn yok_?

    YanıtlaSil
  2. süperdi çok güzel anlatıo ama keşke sonunda çözümlü test olsaydı

    YanıtlaSil
  3. bide soru olsaaaaaaa..........

    YanıtlaSil
  4. ÇOOOK GÜZEL HAZIRLAMIŞSINIZ TEŞEKKÜR EDERİZ.

    YanıtlaSil
  5. süperrr bide sonunda çözümlü test olsa daha güzel olurdu.:)))

    YanıtlaSil
  6. süpersin ekol hoca senin sayende mat dersini çok seviyorum sağol

    YanıtlaSil
  7. bu ne beee işime yaramas ;)

    YanıtlaSil
  8. matematiği hiç sevmem hocadan laf yedim o yüzden mecburi yapıom

    YanıtlaSil
  9. teşekkürr ederim cok güzel

    YanıtlaSil
  10. süper anlatıo yaa teşekkürr ederimm çok güzlll......:)

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim çok iyi anlattınız ya

    YanıtlaSil
  12. yaaaa zırt bırt azını şapırdadıyosun dinleyemiyorum ki azını şaburtmandan:))
    AZINI BİRAZ AZ ŞABURDAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  13. Ehh idare eder işte ama bizim hocamız daha iyi anlatır sizden...

    YanıtlaSil
  14. Oran Orantıyı anlamamıştım sizin sayenizde daha iyi anlıyorum.Benim öğretmenden kat kat daha iyi anlatıyorsunuz konuyu.Süperdi Sağolun

    YanıtlaSil
  15. ağzını şapurdatıo ya iğrenç hiç sewmedimmmmmmmmmmmm biraz az şapurdatt ders dinleyemedmmm yaniiii hiç gzl deillldii

    YanıtlaSil
  16. benn sadece örneklere baktım zaten adam iğrenç anlatıyordu ama işime yaradıı

    YanıtlaSil
  17. sesizgeceler28 Mart 2010 07:29

    bence çok güzel anlatıyo çünkü matematikten a4 sayfasına 7 tane fen 7 tane mat soruları hazırlanacaktı 1 a4 kağıdına 12 tane soru yazılacaktı senin sayende bitirdim saollll ekol hoca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DDDDD:D:D:D:D:

    YanıtlaSil
  18. yaaaa bune beeee ağzını yüzü sapırdatıooo midem kalktı bea gidip adama dalacaktım amam gidemem :D

    YanıtlaSil
  19. bu ne be bana örnekler ve çözümleri lazım

    YanıtlaSil
  20. tuvaletindeliğigibiolmuş

    YanıtlaSil
  21. iğğğğğğrenç

    YanıtlaSil
  22. ağızını şapırdatması biraz bozmus ama ii diebildim :)

    YanıtlaSil
  23. bunlarda soru olsaya

    YanıtlaSil
  24. bence çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  25. benbiyen kendi yapsın bence çok güzel olmuş yukarıdaki yazi ben yazdım.

    YanıtlaSil
  26. çok güzel anlatıyor ama çok yavaş anlatıyor çok ayrıntılı okuldan tek farkı var videoyu geri alıp dinliyoruz

    YanıtlaSil
  27. Cok sapırdatıyoo Laagnn agzını xD

    YanıtlaSil
  28. agzini az saburdad da!!

    YanıtlaSil
  29. ewet arkidişler anladıkmı hayıııııııııır

    YanıtlaSil
  30. Bok gibi olmuş

    zorla matematik çalışıyom zaten

    ağzını bide şapırdatıyo ıyy uyuz oldum

    pislik seni

    YanıtlaSil
  31. İşlemleri ayrıntılı bir şekilde yapmadığı için bir bok anlamadım.

    Not:Ağzını çok şıpırdatıyor.

    YanıtlaSil
  32. piç yha bu hoca.

    YanıtlaSil
  33. herşey çok netti

    YanıtlaSil
  34. bu ne lannnnn laama kadar yolun var bok herif migdemin icine ettin lan mal anlamadm be salak

    YanıtlaSil
  35. kem söz sahibine aittir...

    YanıtlaSil
  36. çok beğendim yazılı öncesi geel tekrarları yapıyorum emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  37. valla dalacam adama
    yaaa :D
    midem kalktı mal ln bu öğğ aqzını şapırdatıyo
    pislikk

    YanıtlaSil
  38. çok teşekkürler yarın yazılım var ve burdan çalışıyorm

    YanıtlaSil
  39. emeğe saygı lütfen

    YanıtlaSil
  40. Anlamak isteyene,anlayana güzel hemde çok güzel anlatmış :D

    YanıtlaSil
  41. bizim hocadan daha kötü anlatıyo

    YanıtlaSil
  42. bizim hocadan daha iyi anlatıyor.derslerimi ekol hoca sayesinde anladım!!!

    YanıtlaSil
  43. ayrıca herkesin sevgililer gününü kutluyorum

    YanıtlaSil
  44. ßööhh iqrenç..!! Ne mıymıy hoca yaw ßzim hoca daha qsl anlatıyo.ßu hoca aqzını şapurdatıoo..!!

    YanıtlaSil
  45. belanıza atlarım lann

    YanıtlaSil
  46. soruların çözümlerini tam olarak açıklasaydın daha iyi olurdu katılanlar yorum yassın

    YanıtlaSil
  47. bu hoca malmı ? ağzı şapşup

    YanıtlaSil
  48. yaw kare kök mare kök beynim bulandı az b işey biliyordum oda uçtu şapur şupur ağzı durmuyor ama neyse maksat sınava çalışmak birebir alsam ondan ei

    YanıtlaSil
  49. anasının ammı gibi konuşuyo ben daha ne diyim beni matamatikten soldurdu ekol hocanın adına vıdeolar açmayın lan adiler

    YanıtlaSil
  50. http://kralgameees.tr.gg/Ana-Sayfa.htm#comment
    her şey bu sitede gir bak

    YanıtlaSil
  51. idare eder anlatıyon

    YanıtlaSil
  52. Kötü olabilir ama iğrenç , berbat vs. kelimeler kullanarak verilen emeğe saygısızlık yapmanıza gerek yok sanırım?

    YanıtlaSil
  53. çok güzel anlatılmış çok beğendim

    YanıtlaSil
  54. Bune laggn bişe anladıysam arap oluyim.

    YanıtlaSil
  55. vallhahı biras sıkıcı ama olsun bide hoca çok sert anlatıo sanki istemyerek yapıo

    YanıtlaSil
  56. ya dayı nebiçim anlatıon azını nebiçim şaburtatıon be yeter dedim kaçtım uleeennn!!!

    YanıtlaSil
  57. hoca sen bneim taaaa poohumuu yeeee!!! hoca .. ..aldınmı :neyi:boruyu!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen koçum doğru demişsin bea

      Sil
  58. çok değişik soru örnekleri vardı,çok yararlı olduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
  59. ekol hocayı siiikiiim lan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nediyon lan sen ilk önce kendi işini gör uyuz seni:))

      Sil
  60. sikerim o ekol hoca denen adamı 2 de birde ağzını şapırdatıyo pislik herif ya azına sıçim onun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmediysen defol git lan:))

      Sil
  61. şapırdatma lan ağzını yoksa ben SENİN AĞZİNİN ORTA YERİNE SALINCAK KURUP SALANA SALANA SIÇARIM NEY BOORU........................?????????

    YanıtlaSil
  62. ulan biz lise dersleri diyoz bunlar 7.sınıf konuları veriyolar amını goduklarımın sitesi...

    YanıtlaSil
  63. kim kötü şey yazdıysa onların hepsini teker teker sikeyim çok güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  64. kim kötü şey yazdıysa hepsini teker teker sikeyim çok güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  65. BOK GİBİ??????????

    YanıtlaSil
  66. züper laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

    YanıtlaSil
  67. İlkokuldan bu yana hayatımızdan bir türlü çıkmayan, aslında günlük hayatımızda dahi sıkça karşılaştığımız bir konuya değineceğiz. YKSDestek.com ekibi olarak amacımız ve görüşümüz sınav sisteminin insanı sadece üniversiteye değil, hayata da hazırlaması yönünde. Bu yüzden bir taşta iki kuş vurabileceğiniz öneriler ve anlatımlar yapmaya çalışıyor. TYT Matematik oran orantı konu anlatımı için de aynı şey geçerli.
    tyt matematik oran orantı

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS