Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik 2.derecede denklemler videolu konu anlatimi

Ekol hoca web sitemize hoş geldiniz arkadaşlar. Matematik lise 2 10.sınıf ikinci 2.dereceden denklemler videolu konu anlatımı yapacağız şimdiki videomuzda. İkinci dereceden denklemlerin çözüm kümesi nin bulunuşu formül yardımıyla denklem çözme değişken değiştirilerek çözülen denklemler kökleri verilen ikinci dereceden denklemin yazılışı kavramları nı da anlatıyoruz vidyomuzda.

Konumuzla alakalı diğer başlıklar;
1.İkinci Dereceden Denklemler Özel Sorular (Nejdet Hoca)
2.İkinci Dereceden Denklemler Yaprak Testi (Muhammet Hoca)
3.İkinci Dereceden Denklemler Yaprak Testi (Togay Hoca)
4.İkinci Dereceden Denklemler Özel Sorular (Ozan Hoca)

125 yorum:

  1. güzel olmuş ama videoyu istediğimiz gibi ileri alabilsek daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek umudum ananı sikerler moruk tek umudum...

      Sil
    2. şş adsız
      senin o amını yalarım yalarım iyice nemlendikten sonra seni bi sikerim var ya 3 ay oturamazsın amına kodum çocuğu ananı sikerim senin amın evladı döllü piç amını pandiklediğim brazzers'çısı amını johny sins siksin inşallah hamile kal da kendine gel orospu çocuğu anasını siktiğimin piçi yarrak herif orospu kız amını yardığımın dölü piç

      Sil
    3. Sus lan göt herif senin beynine boşalırım!!!

      Sil
  2. alıyoruz zaten:)

    YanıtlaSil
  3. çooooooooooooooooookkkkkkkk güzel bir çlışam hazırlanmış faydasınıda gördüm xd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. xd nedir be

      Sil
    2. "XD" işaretinin çabuk yazılması için "shift" yada "caps lock" tuşlarına basılmadan yazılmış halidir.

      Sil
  4. çok güel olmüş ellerinize sağlık inş hiç bitmez bu çalışmalarınız

    YanıtlaSil
  5. süpersiniz yazılıma çok yardımcı oldunuz.teş.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş,ama ben kendimi veremiyorum...

    YanıtlaSil
  7. s.a ben ığdır dan Tuba.Allah razı olsun çok güzel yapmışsınız.arkadaşlar bana dua edin ,arkadaslar bana dua edin derslerime sımsıkı sarılayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz niye dua edelim be? siktir git çalış derslerine.

      not: ateistim

      Sil
    2. sonuna kadar haklısın qardaşım :D

      Sil
    3. çalış derslerine zayıf alma
      .......

      Sil
    4. dua etseniz ağzınıza mı yapışır ne kadar bencil insanlarsınızz

      Sil
    5. tuba yarak var yen mi ?

      Sil
    6. yaa siz nasıl insanlarsınız allah ıslah etsin..

      Sil
    7. ben senin içimn dua ederim :D inş yüksek not alırsın seni tanımıyorum ama olsun bütün derslerin pekiyi olur inş

      Sil
    8. :D :D :D amınıza koyim ya tuba yarrak var yermisin diyeni mi ararsın siktir git ders çalış diyeni mi :D :D bu arada tuba yarak var gel buyur?

      Sil
    9. ya ne biçim insanlarsınız kız düzgünce yazmış eden etsin etmeyenede söz atmak yakışmaz ayrıca o ateistim diyen varya ona sesleniyorum sen ateistliği gösteriş olarak seçmişin belli zatem altına yazdığın nottan senin Allah belanı versin

      Sil
    10. Tuba, sevişelim mi?

      Sil
    11. allah belanı versin senin.

      Sil
    12. Tuba, senin o amını yalarım yalarım iyice nemlendikten sonra seni bi sikerim var ya 3 ay oturamazsın amına kodum çocuğu ananı sikerim senin amın evladı döllü piç amını pandiklediğim brazzers'çısı amını johny sins siksin inşallah hamile kal da kendine gel orospu çocuğu anasını siktiğimin piçi yarrak herif orospu kız amını yardığımın dölü piç

      Sil
    13. işin gücün yok mu senin ya... arkadaşın psikolojik bir sıkıntısı var heralde...git laflarını başkalarına sat...bunun gibi sitelerde değil ben biliyorum senin kafandan daha çok insan var...

      Sil
  8. güzel ne demek arkadaşlar süpeeeeeeerrrrrr... olmuşşşş.

    YanıtlaSil
  9. ben hiç bişey anlamıyorum matematıkten neyapıcam.:s ünv.tede istedıgım bolum tmde ama ben sozeldeym.:S offfffffffffffffffffffffffffff yardım etsın bırı ya kaçncı sınıftan calısmaya baslıyım 1.sınıf konularınımı calıssam napsammmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim Adım Adım Matematik Kitapları Mevcud Sana toplamadan başlayıp daaa lise son sınıfta görecegin şeye kadar bilgi veriyor. toplamayı cikartmayi bilemiyecekmiyim deme. al bak dedigimi yap başla

      Sil
  10. teşekkürler hocam sayenizde anladım emeğinize sağlık :) yalnız bi şu mutlak değeri anlayamadım gitti

    YanıtlaSil
  11. verdiğiniz bilgiler için teşekürler hocalarımızın emeğine sağlık yararını göreceğimize eminim...

    YanıtlaSil
  12. ne lan bu acılmıyo

    YanıtlaSil
  13. harika olmus ya çok sagolun

    YanıtlaSil
  14. bal arkadaşım sözelciysen ama mat az çok anlıosan özel hoca tutma imkanın varsa al ama yoksa ygs lys mat konu anlatımlı bi kitap al ordan ilerle tabi her konuyu ekol hocadan dinledikten sonra bol bol soru çöz inş başarırsın bende bi ün adayıyım allah herkesin yardımcısı olsun

    YanıtlaSil
  15. açılmıyorr yaaa :((

    YanıtlaSil
  16. Hocam süpersiniz :)

    YanıtlaSil
  17. en güzel anlatılmış video bence buyduu... ses,anlatımm,sorularr hepsi çooooooooooook güzeldii...tşk ederizzz sınavımdann inş..70 üzerii alırımmm(balcı)

    YanıtlaSil
  18. woooooooooooowwww

    YanıtlaSil
  19. Süpersiniz çok teşekkürler okul öncesi çok işe yarıyor:)

    YanıtlaSil
  20. hocam siz olmasanız ne yapardık :D

    YanıtlaSil
  21. sağolun hocam :) allah razı olsun valla süper anlattınız .D

    YanıtlaSil
  22. çok iyi anladım süper saolun hocam

    YanıtlaSil
  23. ayyyyyyyyy cok teşekkür ederim ögertmenim ck faydasını gördüm ck saglun devamını istiyoruz size günlük ve iş hayatınızda başarılar xd

    YanıtlaSil
  24. Allah işinizi Gücünüzü Ras Getirsin Bu kadar güzel anlatılarbilir ancak Cok güzel olmuş ellerinize Kollarınıza Sağlık (Y)

    YanıtlaSil
  25. saolun hocam çok güzel anlatılmış
    sorularda çok güzel :)

    YanıtlaSil
  26. ben çok beyendim harika bi anlatım...keşke gerçek matematk öğrtmenmde böyle anlatsa...size tavsiyem her işlediğniz konu sonrasında burdn tekrar dinleyin.konu konu dinlenince daha güzel oluyor.çünkü çok uzun 2 saatlik bir şeyi tek oturuşta izlerseniz hazedemzsiniz onu bırakın izleyemezsnz bile benm gibi.sabahtan beri patlaya patlaya izledim çünkü sınavım yarın ve bu konulara dair hiç birşey bilmyordum.allaha şükür çat pat bişeyler anladım ama oda benm sorunum yani anlatım mükemmel herkesin anlayacağı biçimde :) mesela ben sayısalda bir şeyi iki kez dinelemden asla anlamam :) eminim siz benden çok çok daha zekisinzdir :) herkese sınavlarda başarılaar :) :) :)

    YanıtlaSil
  27. tekk kelimeyle harika bi vidio ollmuss saolun

    YanıtlaSil
  28. cok.tşk çoookkk işime yaradı :)

    YanıtlaSil
  29. Allah razı olsun yapanlardan çok güzel olmuş inşallah sınavdanda iyi bi puan alırım...

    YanıtlaSil
  30. çok güzel olmuş devamını bekleriz

    YanıtlaSil
  31. ya cok güzel nasıl calışsam diye düsünüyodum cok yardımcı oldu emegi geçenlere teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  32. çok güzel olmuuuşş

    YanıtlaSil
  33. çok güzel olmuuşş teşekkürler burak y.

    YanıtlaSil
  34. çok iyi umarım sınav iyi geçer ya,son gün çalıştım yine:)

    YanıtlaSil
  35. Allah razı olsun hocam emeğinize sağlık , çok beğendim anlatımınızı ,
    teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  36. çok teşekkürler..allah razı olsun sizden çok yardımcı oldunuz :)

    YanıtlaSil
  37. bu sitede olmasa varya kesin matematikten kalmıştım

    YanıtlaSil
  38. BİŞİ ANLAMDIM GİTTİ YAW OFF

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende var ondan sayısal basmıyo sende

      Sil
  39. Helal hocam sikip atmıssın ortalıgı gene sende olmasan sıkı tutmustuk amk xD

    YanıtlaSil
  40. ne güzel yorumlar var

    YanıtlaSil
  41. dilinize sağlık hocam gerçekten tüm samimiyetimle güzel anlatıyosunnuz

    YanıtlaSil
  42. çok güzel anlatmışşınız hocam

    YanıtlaSil
  43. Hoca adamın dibisin

    YanıtlaSil
  44. helala olsun matemetikten bişey anlamaya başladım sayenizde

    YanıtlaSil
  45. çok saolun hocam siz harkasınız

    YanıtlaSil
  46. Çok qüzeL anLatmışsıNnız;
    Allah raZzı oLsuNn:):):)

    YanıtlaSil
  47. hocam size diss atcam

    YanıtlaSil
  48. Hocam çok sağolun ya sayenizde birşeyler anlıyorum. Keşke okuldaki öğretmenlerde sizin gibi anlatsa, bazı yerlerde neden öyle olduğunun açıklaması da olsa çok çok iyi anlayacağım.

    teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  49. emeğinize sağlık 2 saat oturmama deydi Allah razı olsun ama şu mutlak değeri napcam bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  50. http://bc.vc/gSKQ1W buda iyi beyler bunuda deneyin bakın bi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yönlendireceğin yerin taaa .........

      Sil
    2. nereye ammınamı

      Sil
  51. çok saolun hocam çok güzel anladım sizde olmasanız

    YanıtlaSil
  52. siz nsıl bir orospu çocuğusunuz anlamadım gitti ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi git lan orospu sensin ağzına sıçtığım

      Sil
  53. hoca yaragını yiyim senin çok güzel anlatmıssın

    YanıtlaSil
  54. güzel anlatıyor ama çok oyalanıyor ya :D
    http://www.youtube.com/watch?v=rvf1DMDTosk dinleyiniz :)

    YanıtlaSil
  55. VİDEOYU İLERİ SAR O ZAMAN

    YanıtlaSil
  56. temelden veresene mk

    YanıtlaSil
  57. http://bc.vc/?r=16921 beyler günde 10 dolar kazanınn garanti

    YanıtlaSil
  58. Pok gibi amk sitesi Fuck it baby

    YanıtlaSil
  59. bakalım yarın sınav var işe yarıcakmı bu site sınavdan sonra görüşmek dileyiyğle

    YanıtlaSil
  60. waLLa mukemmel olmuş elinize sağlık okuldan daha iyi anlıyorum ...

    YanıtlaSil
  61. 24:10 snde hata yaptı sanırım hoca çünkü ;

    -(mkare-4) = 0 yazıp mkare-4 = 0 yaptı. Eksiyi parantezin içine dağıtmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dağıtsada dağıtmasada aynı sonuç çıkar :)iyi bak

      Sil
    2. Aynen, belki de -'yi dağıtmak yerine her iki tarafı da -'yle çarpıp ı - yi artı yapmıştır :)

      Sil
  62. iyi güzelde çok uzun anlatıyor.tamam derse girmedim konuyu hepten kaçırdım ama 4 işlemide biliyorum.bu kadar yaymanın lüzmü ne gardaş ? valla sonuna kadar iyi dayandım bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. helal kız bende aynı düşüncedeyim.

      Sil
  63. Hocam iyi anlatıyorsunuzda utanmasanız alt alta toplıcaksınız.Yok 1+m-2=0 ise m-1=0 -1 i karşıya atarız m=1gibi şeylere gerek yok hocam 10.sınıfa anlatıyorsunuz:) 1+m-2 =0 m=1 yazın direk.Rica.

    YanıtlaSil
  64. hocam be bizim matematik hocası siz olun yaa anlatışınıza kurban olayım

    YanıtlaSil
  65. matematikten çok iyi anlıyorum . burayada canım sıkıldı mısır patlattım o yüzden izledim hocam güzel anlatmışsınızda ben matematiği anlamıyom kii

    YanıtlaSil
  66. sınıfta anlamadığım şeyleri burada anladım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  67. bence pek iyi anlatılmamış gibi (;

    YanıtlaSil
  68. "1 ifadesi +m ifadesi -4 eşittir 0 ifadesini elde ederiz. Burdan da -3 ifadesi artı m ifadesi eşittir sıfır. -3'ü karşıya atıcak olursak da burdan m eşittir 3 ifadesi elde edilmektedir. Doğru cevap da b şıkkında vardır

    İfadesi diyen ağzınıza kurban :) Amma resmi anlatmışsınız, keşke biraz daha rahat olsaydınız ama güzel güzel :)

    YanıtlaSil
  69. Valla okuldaki gavat bize bazı yerleri anlatmadı.
    Hocam 10 numara adamsın çok güzek çokk .
    NOT:Öğrenmek bi sanattır

    YanıtlaSil
  70. ya siz bu anlatımamı iyi diyonuz sizi orsplar ben bunu dinledi sınava girdim 78 aldım okuldai kadir hocayı dinledim 96 aldım ama bu haksızlık yaaaaaaaaa ben bu hocayı sikm haaa orsp malllllllll

    YanıtlaSil
  71. kökler toplaaağğmı . yirim seni hoca

    YanıtlaSil
  72. SaoLun Hocam Her Sınavıma Sizinle Çalışıyorum . Allah Sizden Razı Olsun .. İnşallah Çabalarınızın Karşılığını Alırsınız ..

    YanıtlaSil
  73. Cidden Helal olsun hocam çok faydasını gördum yarın yazılı war sizin çözdüğünüz örneklerin aynıları dfterde war hoca defterden benzerleri çkıcak İnş yparım dua edenlere şimdiden tşkler :) Emeğe Saygı!

    YanıtlaSil
  74. Allah Razı Olsun.. çok güzel anlatmışsınız hocam.

    YanıtlaSil
  75. cok guzel ama cok O HALDE demissiniz

    YanıtlaSil
  76. Çok basit konulardan örnekler veriyorsunuz hocam.Biraz daha geniş örnekler verseniz daha da işimize yarayacak.Çünkü her hoca sizin gibi kolay sorular sormuyor.Umarım dikkate alırsınız ..Yine de yardımcı oldunuz teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  77. coooook sagolun cok guzel bir çalışma olmuş bayıldım çok yardımcı olmuşsunuz gercekten yapanın uğraşanın emeğine eline ağzına sağlık.

    YanıtlaSil
  78. Allah razı olsun hocam ağzınıza sağlık gerçekten çok başarılıydı özellikle çıkmış sorularında olması çok iyiydi teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  79. gül yüzlü hocam benim alnından öperim ;)ALLAH-U EKBER WUUHUUUU

    YanıtlaSil
  80. Yanıtlar
    1. kes amını siktiğimin piçi

      Sil
  81. eyvaçllah güzel olmuş

    YanıtlaSil
  82. Çok iyi bir video gerçekten oturdum izledim dinledim :Dyorumlarada koptum :D süpersiniz millet :D herkes otursun dersine çalışsın ayıp lan 2 seneye somava gireceksiniz :DD

    YanıtlaSil
  83. beyler iyi güzel hoş da aramızda "çocuk" olanlar var onları bi toplumdan uzaklaştıralım :D

    YanıtlaSil
  84. Şenol hocada bulamayıp geldim :D
    Bu hoca da iyi anlatıyo da çok fazla "o halde" diyo amk :D:SD dikkatimi dağıttı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim aynen ya şenol hoca çekseymiş iyi olurmuş.

      Sil
  85. gerçekten Allah razı olsun çok iyi anladım :)))))))))))))

    YanıtlaSil
  86. şenol hoca çok basit anlatıyo çok kolay sorular çözüyo bence hiç iyi değilllll

    YanıtlaSil
  87. hocam temelini anlatmıyorsun ki dereceli köklerin te amına koyayım

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS