Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

6.sinif matematik dogal sayilar videolu 1.unite 1.bolum

Ekol hoca ilköğretim matematik dersleri nden merhaba arkadaşlar. Şimdi sizlere 2008 2009 müfredatı nda ilköğretim 6.sınıf matematik 1.ünite 1.bölüm konusu kümeler ve doğal sayılar konuları ndan 6.sınıf matematik kümeler konusu nu burada daha önce anlattığımız için 6.sınıf matematik doğal sayılar konusu videolu anlatımı nı yapacağım sizlere. 6.sınıf matematik 1.ünitesi kümeler ve olasılık ismi ile işlenir kitaplarda bu konu da altıncı sınıf matematik 1.ünite 1.bölüm kümelerle işlemler ve doğal sayılar konusu olarak işlenir. Doğal sayılar konusu doğal sayıların sayı doğrultusunda gösterilmesi ve büyüklük küçüklük doğal sayılarda arada olma sayı basamakları gibi kavramları da anlatıyoruz aşağıdaki vidyomuzda.

Konuyu anladı iseniz işte ; 6.sınıf matematik doğal sayılar konu kavrama testi

23 yorum:

  1. bu videonun 25.dakikasında çözülen soruda bir hata yok mu?
    orada ab için iki basamaklı diyor, ba için değil.
    30-03=27...

    YanıtlaSil
  2. İyi de siz ba nın iki basamaklı olduğunu göremiyor musunuz? Yani her harf bir rakam olduğuna göre ve 03 de iki basamaklı bir sayı değil de tek bir rakamı ifade ettiğine göre...

    YanıtlaSil
  3. bana ab iki basamaklı bir sayıdır diyor.
    ba hakkında bir şey söylenmemiş.
    ab neden 30 olmasın ki... sonuçta 'iki basamaklı olması' kuralına uyuyor!

    YanıtlaSil
  4. lanet olsun bu matematiği icad edenin de böyle matematiğinde...

    YanıtlaSil
  5. varyaa süper diyorum başkada bişey demiorumm yhaa öğretmenin anlattığı seyleri anlamadım bundan oo çok iyi anladımm:)

    YanıtlaSil
  6. duygu az önceki duduş aslında duygu12 Nisan 2010 11:38

    iyiki warsın ekol hoca:)

    YanıtlaSil
  7. saolun yha sprsinizz..!!!

    YanıtlaSil
  8. süpersin ekol hocaaa :)

    YanıtlaSil
  9. abi saolun bok gibi anlatıonuz p*ç adam

    YanıtlaSil
  10. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. hiç birşey anlamadım yaaa

    YanıtlaSil
  12. vallaha bilmem ama hep aynı şeler anlatılıyor ama yinede çok iyi

    YanıtlaSil
  13. http://ekolhocadersleri.blogspot.com/2009/02/6sinif-matematik-dogal-sayilar-videolu.html

    YanıtlaSil
  14. http://ekolhocadersleri.blogspot.com/2009/02/6sinif-matematik-dogal-sayilar-videolu.html

    YanıtlaSil
  15. bence iğrenç anlatıyo sıkıntıdan patladım ama yinede saol

    YanıtlaSil
  16. ama baştaki şarkı güzel

    YanıtlaSil
  17. neresi berbat geyet güzel ama benim anlamadığım asıl ekol hoca mı bu

    YanıtlaSil
  18. çok güzel bende berbat olduğuna katılmıyorum

    YanıtlaSil
  19. çok sağol okulda bile bu kadar anlamamıştım

    YanıtlaSil
  20. Ekol hoca yı seviyorum ama okulun olmadığı zaman EKol hoca okulun olduğu zamanda okula gitma biraz ağar geliyor bee abi yani bize artık bir gün bile boş geçmiyecek tabi okul zamanı yaz zamanıkitabın bazen aradada sırada kitabın yüzünü açıyorum bazende bir açıp 15dk sonra kapatıyorum yani yazın sıkıntı yok ama kışın of anam kitabın yüzü hep açık bee
    Bir kere kapandığı yok bee.Sabah açıyorum gece kapatıyorum kitabı.YAZINDA KİTAP YERİNE BİLGİSAYAR

    YanıtlaSil
  21. berbat konu anlatımı

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS