Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik Elektrostatik ve Elektrik Akimi

Ekol hoca fizik derslerinden merhaba. Lise fizik dersleri konu anlatımları nda yine beraberiz. Ekolhoca fizik bölümünde ayhan çirkin hocamızın anlatımlarıyla şimdi sizlere lise üç(3) 11.sınıf fizik elektrostatik ve elektrik akımı konusu nu işleyeceğiz. Elektrostatik ve elektrik akımı kelime manasıyla Elektro=Elektrik ve Statik=Durgun dur. Yani elektrostatik durgun elektrik demektir. 11.sınıf fizik elektrostatik ve elektrik akımı temel kavramlar coulomb kanunu klomp kanunu atomun içerisinde pozitif yükleri protonlar negatif yükleri elektronlar oluşturur.
Birinci Bölüm

İkinci Bölüm

288 yorum:

  1. buraya bunu koymussunuz ama acılmıo kı hey gıdım heyyy açılmıo buu..=((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gonusma leyn

      Sil
    2. am var dediler geldik

      Sil
    3. yarak çıktı yen mi benmkini 25cm

      Sil
    4. terbiyesizler

      Sil
    5. buraya terbiyesizlik yapmaya mı geldiniz yazık ya size şiddetle kınıyorum sizi

      Sil
    6. bas git lan !!

      Sil
    7. :) muhabbet koyu böyle devam edin siz..

      Sil
    8. hepinizin omua goyam

      Sil
    9. siktir git salak millet konu öğrenmeye geliyo sen bok ediyosun

      Sil
  2. Video kontrol edilmiştir, herhangi bir sorun bulunmamaktadır.

    YanıtlaSil
  3. fizik soru çüzümü neden koymadınız sadece konu anlatımı var ama ben soruların çözüm şeklini anlamıyorum.lütfen onuda koyarmısnız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahatlıkla sana koyabiliriz dostum

      Sil
    2. @1 koydu...

      Sil
  4. tamam bu konu hakkında ilgileneceğiz teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. ben elektrostatik konusunda öss de çıkmış soruları arıyorm bulamadım acaba nasıl ulaşablrm?

    YanıtlaSil
  6. soru çözümü olsa spr olacak biraz cabuk ilgilenin buarada emeginize saglık

    YanıtlaSil
  7. güzel anlatmış ama soru örneği çok az mesela elektroskoplardan da soru çözebilirdi=(

    YanıtlaSil
  8. ya site çok güzel olmuş ellerinize sağlık ama fizik de elektrik konusundan soru koyarsanız çok güzel olur.Çünkü benim anlamadığım konu değil soruların çözüm şekilleri...şimdiden teşekkürler
    9.sınıf KAL
    Duygu

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar, yarından itibaren sitemize lise 1 den lise 4 e kadar olan fizik konularının soruları ve çözümlerini yayınlamaya başlıyoruz, bilgilerinize.

    YanıtlaSil
  10. sayın ekol hoca konu anlatımlarının tamamı muhammet çoruh tarzında anlatılsa daha yararlı olacagnı söylemek isterim bunun en kısa zamnda gerçekleşmesi temennim.

    YanıtlaSil
  11. bunu hız ekol hocam biraz daha yavaş anlatırmısınız bizim okulda 2 haftada işlediğimiz
    konuyu 5 dk bitirdiniz

    YanıtlaSil
  12. Mükemmel anlatım tahtada anlatılması güzel olmuş ayhan hocayı dinledikçe fizikçi olasım geliyor emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar, ayhan hocamız kişilik olarak da insan olarak da hoca olarak da iyi bir insandır. Ancak, anlatımlarında bazı kusurlar ve aşırı tekrarlamalar oluyor. Bunları biz de kendisi de biliyor. Ayhan hocamıza bunları ilettik. İnşallah bu konuların anlatımlarını başka hocaların ağzından ekleyeceğiz sitemize. İyi Günler

    YanıtlaSil
  14. site guzel olmus ama hocamız daha yavas anlatsa daha da guzel olur. ama yine de guzel anlatıo teşekür ederiz...

    YanıtlaSil
  15. Hocam boşverin, tekrar iyidir, anlatımda tekrar sayesinde yazılıda kulağa gelir bu sesler.

    YanıtlaSil
  16. bu ne biçim bi öğretmen ya adam gibi bi video koyun hiç bişi anlamadım

    YanıtlaSil
  17. ayhan hocam emeğinize saygım sonsuz fakat sizin video ders anlatmaktan ziyade stand up gösterisi olmuş

    YanıtlaSil
  18. ya bana elektrik ve manyetizma lazım bunlar benim işime yaramaz ki

    YanıtlaSil
  19. valla ben hiç bir anlamadım aslında direnç konusuna kadar iyi gidiyordu ama direnç konusuda dahil kalandan hiçbir şey anlamadım çünkü çok hızlı.Yine de emeğinize sağlık.Hocam Bu arada eğer anlatım hızınızı ve tekrar sayınızı azaltırsanız sizden iyisi olmaz

    YanıtlaSil
  20. muhammet çoru anlatsa dersleri ne olur ya lütfen rica ve arz ediyorum.gereğin yapılmasını istiyorum

    YanıtlaSil
  21. iyi hoş ama hızlı anlatmayın daha anlaşılır olsun

    YanıtlaSil
  22. ya hocam biraz yavaş yarın yazılım var

    YanıtlaSil
  23. hocam formülü verdikten sonra hemen bir tane örnek yapsanız çok iyi olacak saygılarımla mimoza

    YanıtlaSil
  24. sayın ekol hocam elektrikte kirchhoff kanunlarınıda anlatsanız...
    dier konuların anlatımını çok beğendim,şu kirchhoff'u da anlatırsanız çok sevinirim...
    i günler

    YanıtlaSil
  25. bulupta bunayanlar topluluğu... Bence dua etmeniz gerek... Anlatım için teşekkür ediyorum..
    Ayrıca tekrarlama durumu pek buyuk bir sorun değil.. anlatım gayet net.. Öncelikle emeğe saygı.. Teşekkürler Ayhan Hoca Teşekkürler ekol hoca...

    YanıtlaSil
  26. süperr olmuş çok beğendim bence ayhan hoca çok iyi anlatıyo tekrarlamasıda gayet iyi bence ama coulomb kanunu ile soru çözülmüş olsaydı daha iyi olcaktıı=))

    YanıtlaSil
  27. 17 Kasım 2009 'da bu sitede anasayfada çıkacak olan videolardan biri de Muhammed ÇORUH hocamızın 12.sınıf fizik elektromagnetizma konusu videolu anlatımıdır. Bu konuda coulomb kanunu ile ilgili soru çözümleri de vardır.

    YanıtlaSil
  28. akıllı tahtada veya beyaz tahtada anlatsanız çok iyi olur hocam

    YanıtlaSil
  29. ya ayhan hoca çok tatlı keşke bütün ders konularını o anlatsa baksanıza yazacağı yazıyı bitirene kadar tekrarlıyo:)))))))):))))))):))))))

    YanıtlaSil
  30. ayhan hocayı görmeyi çooook istiyorum yaaaa...ama pc arkasında değil yüz yüze...

    YanıtlaSil
  31. ayhan hocam güzel anlatıyonuz ama çok hızlı anlatıyosunuz biraz daha yavaş anlatsanız

    YanıtlaSil
  32. yazıları biraz daha büyük yazabilirsiniz ama yinede güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  33. ya bu ne ya uçuyo bu hoca yavaş ya

    YanıtlaSil
  34. esneme hocaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  35. hocanın anlatışı başta biraz tuhaf geliyo ama sonradan alışılıyo emeğinize sağlık hocam güzel anlatmışsınız:D

    YanıtlaSil
  36. ekol hocam sizden ricam fizik konularını daha çok koymanız bide soru çözümlerinin daha çok olması bu site sayesinde anlamadıgım hiçbişi kalmadı we elektrik konusundan bol soru çözümü we konu anlatımı koyarmısız ben bulamyorum da ilginize teşekkrler ii geceler :D

    YanıtlaSil
  37. çok kısa anlatmıssınz konu anlatımlı kitaptakiler bile daha ii bnları herks blio açık ayrıntıusz anlatımı napıyım

    YanıtlaSil
  38. bence çocuklarımıza aşı yapalım

    YanıtlaSil
  39. hocam ben son 10 yılda elektrostatik çıkmış sorularını arıorum yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  40. ekol hocamm lütfen elektrostatik 2 yide koyun ama muhammed çoruhtan olsun....

    YanıtlaSil
  41. Koptum :D:D:DD Fizk çaLışasım gitti yaa. :D

    YanıtlaSil
  42. ekol hocam mustafa çoruhtan elektrostatik istiyoruz

    YanıtlaSil
  43. keşke örnek soru çözerek yapsaydınız

    YanıtlaSil
  44. hersey için cok tesekkürler ama bşey daha rica etsem?bu elektrostatiği yaparken kullanacağımız malzemeler nelerdir?yalnız acil...şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  45. Bu kadarlık anlatımla kesin her soruyu yaparsın zaten.O kadar kolay olsa -39 dk anlatıldığı kadar- herkes fizikten ÖSS'de full çekerdi.Doğru değil mi?

    YanıtlaSil
  46. ekol hocam çok hızlı anlatıtor hiç bir şey anlamıyorum iki üç haftada işledigimizi beş altı dakkada anlatıyor lütfen daha ayrıntılı ve yavaş anlatalım

    YanıtlaSil
  47. Daha önce ayhan hocanın bi videosunu izlemiştim saydım tam 7 kez arkadaşlar demişti bir cümlede :D :D hiç detaya inmiyo sınavda bu kadar sormuyolar ki..ben muhammet çoruh u daha iyi görüyorum...

    YanıtlaSil
  48. gayet iyi anlatıyo ayhan hoca tekrarlama sorun deil ama detaylara hiç inmiyo sınavlarımız böle olmuyo...

    YanıtlaSil
  49. şu 'arkadaşlar' lafını demese qüzel olcak diKkatim daqılıyoR .)

    YanıtlaSil
  50. hocam heycanlanma.. bir kelimeyi 10 defa tekrarlıyo bu ne ya

    YanıtlaSil
  51. tahtada ne yazdığı görükmüyorki ve hocam biraz yavaş yavaş anlatın

    YanıtlaSil
  52. 9adam otamatğe bağladı bide çok yüzeysel geçiyo bu ne ya 5dk da konu bitti bence muhammed hoca anlatmalı

    YanıtlaSil
  53. yaaa iyi hoşş çok güzel anlatım var teşekkür ederm amaa çokk hızlı işliyo konuyu ve çoo..ok hızLı konuşuyo bazı yerleri iki üç kere dinledğm halde anlamıyorm :))

    YanıtlaSil
  54. slm size bir sorum olacak iki gündür internette geziniyorum ama hala bulamadım fizik performans odevim lütfen bana yardımcı olun...

    elektroskop ve elektrik yükü nün günlük hyatta kullanımını açıklarmısın lütfen???

    YanıtlaSil
  55. yha lütfen bana yardımcı olun lütfen bu çok önemli!!!

    YanıtlaSil
  56. ya çok karasızım hangi bölüme gitsem diye...aa sayısal düşünüyorum ama sayısaldan bir tek mat. ve geo.dan anlıyorum.gerisi boşşş.

    YanıtlaSil
  57. offf.offf hocalar çok anlayışsız.çok zor soracam iyi çalış diyor ..derse gelince bir tek formül veriyor.bu fizik çok olay ama hacamız çok zor..dersde anlattıklarından bir tek siz derse çalışmıyorsunuz...bıktırdı fizikten bee!!!!

    YanıtlaSil
  58. bu ne yaa!!!hocamız derslere anca giriyor.sadece lise 4 lere önem veriyor.bizi tınlamıyor.anadolu lisesindeyim ama fizikten hiçbirşey bilmiyorum.hocamız salak!!sadece formül veriyor.formülü veriyor sonrada kazık soruları yazdırıyor yapana 100 verecem diyor kimse yapamayınca..tembelsiniz.siz ünüversite sınavını kazanamazsınız...falan..filan yağdırıyor.allah yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  59. bence burdaki dersler cok iyi hele benim gibi işitsel zekanız iyiyse...hoca da bence cok iyi ve cok sıcak kanlı birisi ekol hoca (Y)

    YanıtlaSil
  60. ya bi konu öğrenelim dedik oda olmadı ha anlatacaksanız doğru anlatın daha açılmıyo bile

    YanıtlaSil
  61. hiç güzel değil bi kere görüntü kalitesi 0 bu görüntüyle kimse bişe ögrenemez.pehhhhhhhh

    YanıtlaSil
  62. bence de ben soru ve çözüm istiyom adamlar konu anlatı yo pesss

    YanıtlaSil
  63. EmRonaldo7 ne dion sen yha hiç ii anlatamıo şuna bak gerçi ewt şükredioz bizim fizikçiden ii :D saygılar hocam ........... AMA SİZDEN İİ SİDE VAR UNUTMAYIN :D

    YanıtlaSil
  64. arada bir kaç tane soru çözümü olsa ii olur

    YanıtlaSil
  65. bu ne be bi yıgın gerzege anlatıomus gibi 25 kere tekrarlıo zaten zavallı zavallı sorular cözmüş ne işimize yaradıki bu

    YanıtlaSil
  66. :) hoca çok sıcak kanlı birisi anlatımıda süper çok tşk ederim ....

    YanıtlaSil
  67. fizik konularını muhammet çoruh hoca tarzında anlatılsın

    YanıtlaSil
  68. bu konuyu anlatan başka bir hoca var mı ?

    YanıtlaSil
  69. ÇOK ĞÜZEL OLMUS EMEGE SAYGI LÜTFEN DAHA İYİ ANLATABİLECEĞİNİ SAVUNAN ÇIKSIN ANLATSIN HERSEY DEN ÖNCE O ADAM BİR İNSAN HİÇ KİMSENİN ZAAFLARINDAN YARARLANMAYIN LÜTFEN ŞEVBAŞ

    YanıtlaSil
  70. ROJBAŞ SİTE ÇOK ĞÜZEL OLMUŞ HOCAM ELLERİNİZE SAĞLIK



    KENDİNİZE İYİ BAKIN BENİ UNUTMAYIN XEDİYE EMANET OLUN

    YanıtlaSil
  71. Valla ßen cok begendım elınıze saglık muhtesem olmus cok tesekkurler :) okulda ogrndıklerımız yetmıyor zaten bu ıyı bır kaynak olmus sagolun...:)

    YanıtlaSil
  72. güzel.. ellerinize sağlık ama hoca çok hızlı anlatıyor sanki ya acele acele..

    YanıtlaSil
  73. emeğinize sağlık =)

    YanıtlaSil
  74. süper anlatıyor

    YanıtlaSil
  75. Bu hoca ne böle atom diyoruz içerisindeki diyoruz atom içerisindeki diyoruz die 10 kere heceli arkadaş anlaşılmıoki

    YanıtlaSil
  76. Teşekkürler hocam yazılı öncesi iyi bit tekrarlama oldu.Ama daha çok soruya yer veren videolar koyarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  77. iyi hoş da nie bu kadar tekrarlıo yazcağı şei :)

    YanıtlaSil
  78. KONUYU TAHTADA DEĞİLDE MUHAMET ÇORUH GİBİ ANLATSANANIZ DAHA İYİ OLUR

    YanıtlaSil
  79. eyriccahş bi tizak diyoruz diyoruz diyoruz....arkadaşlar arkadaşlar arkadaşlar...u eyre şö fi...

    YanıtlaSil
  80. hocam çok saolun da muhammet hocanın da elektrik akımı videosu var mı bulamadım be n??

    YanıtlaSil
  81. olum bu adam ne biçim konuşuyor abe hübe ediyo hızlı hızlı konusuyo bışe anlamadım:S Bide bu adam ağac kakan vudideki tek dişli adama benziyo tipini görünce kopuyorum:D

    YanıtlaSil
  82. adam 2 kelimede bir dediğini tekrar ediyo sanki spastiğe anlatıyo tipi de ayrı bı dert soru da cözmemiş 1-2 tane saçma sorunun dışında hocam bırak bu işi

    YanıtlaSil
  83. bu nasıl bi tiptir la koptum xDxDxD çalışasım gitti tipe bak allahın gücüne gitmesin ama manyak bi tipi war:D

    YanıtlaSil
  84. arkadaşlar bız bu vıdeoları hocalarımızın bılgılerınden yararlanmak için izliyoruz tiplerini eleştırmek için degil.begenmeyen varsa izlemesin ama boyle saygısızca yorumda yapmasın...ben çok teşekkur ederim hocama çok faydalı oldu ...

    YanıtlaSil
  85. elektirik de ohm kanununu anlatırmısınızzzz

    YanıtlaSil
  86. hocam hersey guzelde yazdıklarınızı cok tekrar edıyosunuz we sureklı dıruz dıosunuz gulmekten dınleyemedım :D:D:

    YanıtlaSil
  87. niye açılmıyo bu ya

    YanıtlaSil
  88. bi ekol hocamız vardı o da artık açılmıyo

    YanıtlaSil
  89. adam olsun ayhan

    YanıtlaSil
  90. lütfen örnek soru çözümü de koyun daha iyi anlaşılıyor o zaman

    YanıtlaSil
  91. Ya hiç yoktan iyidir ama konu anlatımın ardından direk soru çözerse daha kolay olur..

    YanıtlaSil
  92. Ayhan hocan az yavaş yaw.

    YanıtlaSil
  93. Lan adam çıkmış bişe anlatmış.Size ne tipinden Allah vergisi.Konuşmasını beğenmediysen vikipedia ya gir ordan çalış

    YanıtlaSil
  94. Merhaba video kalitesi berbat ... daha kaliteli olma sansı yok mu?

    YanıtlaSil
  95. aynn bızım 23 haftada bıtırdıgımız konu hmn bıttı ama cok hızlı anlattı bnce hoca aynı zamandadaaaaaaaaaaa göruntu kalıtesı denn bır sey yook zaten berbat olackkkk...

    YanıtlaSil
  96. bir tanemmmmmm31 Mayıs 2010 11:25

    2 3 haftada dıyecktm 23 hafta olmus=)=)

    YanıtlaSil
  97. ya ama ben aradığımı bulamadım bana coulomb kanunu lazım lütfen bana yardımcı olun

    YanıtlaSil
  98. Hocam 9.sınıf Fizikten Elektrik Akımı ile ilgili konu anlatımlı veya soru cevap şeklinde bugün ya da yarın sabah video koyarsanız sevinirim saygılarımla..

    BİLGİ PAYLAŞTIKÇA GÜZELDİR..

    YanıtlaSil
  99. bu ne biçim bi ders ya elektrik ve manyetizmayı anlatmıyo ki ayrıca değiştirilecek demişsiniz ne zaman???

    YanıtlaSil
  100. bu konuyu anlatan başka biri yok mu?

    YanıtlaSil
  101. video acılmıyor ekol hoca :S

    YanıtlaSil
  102. lise 1 elektrik konusunu koyarmısınız

    YanıtlaSil
  103. lise 1 elektrik konusunu koyarmısınız bu açılmıo ya

    YanıtlaSil
  104. acelen ne be hocam neden asırı derecede hızlı anlatıo

    YanıtlaSil
  105. lan apaçilere benzıyo tipin git sen bi köpru ustu dans et amq

    YanıtlaSil
  106. hocam 9.sınıf elektrik konusu yok mu ? .s.s

    YanıtlaSil
  107. ag bebesi acelesi neymiş piç ya bi bok anlamıyoz mal gibi bişi

    YanıtlaSil
  108. ilk olarak emeğe saygı hocam.lütfen şu görüntü kalitesini yükseltin bazıları gözükmüyor.lütfen biraz soru çözün.konu anlatımı güzel ama hem görüntü kaltesi düşük bazıları anlaşılmıyor
    hem de soru çözümü az.lütfen bunlara bi çare bulun.

    YanıtlaSil
  109. hoca süper tek bi sorun var çok hızlı :D

    YanıtlaSil
  110. elektrik akımı konusu yokmu lütfen onu da koyun

    YanıtlaSil
  111. ekol hocam bu yoruma kulak verın cvp yazın ben 11 gectımde tatılde fizik tekrarı yapıyorum meslek lisesindeyim ama 11 sinıf konusu dedıgınız atişlar yeryuzu hareketlerı harmomık falan hareketlerı gorduk ve 10 sınıf fizik kitabında bu konular yok bu kesın 2010-2011 mufredatımı bilgilenmeliyım cvp yazın..

    YanıtlaSil
  112. elininize dilinize sağlık dershaneye para verenler burdada aynılarını görüyorlar gerçekten gerek yok teşekkür ederim.. aras

    YanıtlaSil
  113. gerçekten çok ama çok teşekkürler. sayenşzde 2 gelcek olan notumu 4 yaptım!!
    muhammed hoca'nın anlatımı güzel. en azından bizin hocamız kadar hızlı değil.
    bu gün kandil, diliyorum ki tüm öğrencilerin duası üzerinize olsun!!
    sayenizde arkadaşlara epey fark attım..

    YanıtlaSil
  114. yemnle bu ekol hoca bni fizikten soguttu.. bir kelimeyi en az 10 kez tekrarlıyoo igrenç ya ooof nfret ediyorum..eMre <3 zEhra

    YanıtlaSil
  115. allah ekol hocadan razı olsun emre <3 zehra

    YanıtlaSil
  116. EMRE <3 ZEHRAA (o bnm fziqim kmyam herşeyim )

    YanıtlaSil
  117. tek kelimeyle ANLATMA ! anlatmasan daha iyi olurdu bu ne

    YanıtlaSil
  118. gerçekten güzel anlatmışsınız ama çok hızlı anlatıyorsunuz ve ekran bulanık çıkıyor yazdıklarınızı göremiyorum.

    YanıtlaSil
  119. sıte cok yararlı fakat yazı anlasılmıyor duzeltırsenız sevınırm hocam

    YanıtlaSil
  120. allah razı olsun çok güzel

    YanıtlaSil
  121. moruk video bozuk

    YanıtlaSil
  122. hocam artık bı ılgılenın ama bu vıdeo acılmıyor.

    YanıtlaSil
  123. bu video nedn açılmaz ki? :((

    YanıtlaSil
  124. acılmıoo kii

    YanıtlaSil
  125. video kırık yeniler msiniz. Gerçekten açılmıyor.

    YanıtlaSil
  126. video acılmıyo ki

    YanıtlaSil
  127. video açılmıyor ilgilenin lütfen

    YanıtlaSil
  128. video açılmıyor

    YanıtlaSil
  129. video açılmıyo yaa :S

    YanıtlaSil
  130. PROBLEM ÇÖZÜLMÜŞTÜR.

    YanıtlaSil
  131. hiç bişi anlatmamış hani elektrik alanı allahım bu ne ya biraz daha çok anlatsaydnız keşke

    YanıtlaSil
  132. yha benim istediğim konu yok ki ama biraz da elektrik devrelerini anlatsaydı keşke ...

    YanıtlaSil
  133. Karı Hoca Warmı quzel itelemelik

    YanıtlaSil
  134. nerde akım nerde elektrik

    YanıtlaSil
  135. elektrik akımını bulamayanlar
    http://ekolhocadersleri.blogspot.com/2010/01/fizik-elektrik-akimi-soru-cozumleri.html

    YanıtlaSil
  136. çok teşekkür ederim ağzınıza sağlık allah razı olsun..:)

    YanıtlaSil
  137. çok teşekkür ederim konuları daha çabuk ve kolay analıyorum ağzınıza sağlık allah razı olsun

    YanıtlaSil
  138. Konuyu anlamamda çok yardım ettiniz.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  139. ya elektrik akımı niye yok.

    YanıtlaSil
  140. ewt ya elektrik akımı felan elektroskop felan olsaydı ii olurdu hocam ama ynede çok güzel anlatmıssınz teşekkrler :)

    YanıtlaSil
  141. ASIL ÖNEMLİ OLAN KONULAR YOK
    ÇOK BASİT ANLATILMIŞ BEĞENMEDİM!
    ELEKTRİK ALAN VE ELEKTRİK AKIMI YOK BİZE BUNLAR LAZIM HOCAAAA!

    YanıtlaSil
  142. len oğlum hoca hep matameatik gibi soru soruo ne len bu m4l gibi hangi gerizekqalı hazırlaı bunu ekol seni döverim adam ol amg 0 alıom yazılıdan sürekli kimya konusu bu hem 8.sınıf sarsuk,

    YanıtlaSil
  143. Süpersiniz hocam..:))

    YanıtlaSil
  144. bazıları baya bi küfür saymış beğenmediyseniz dinlemeyin kardeşim(lafın gelişi karedeşim diyorum yoksa kardeşim fln deilsiniz)bu kadar küfür yazarak kişiliğinizi gösteriyosunuz bnce gzl anlatmış anlamıosanız sorun sizde demektir...

    YanıtlaSil
  145. her şey gayet güzel...teşekkürler...

    YanıtlaSil
  146. harika bir ders olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
  147. şimdi bu konu 12.sınıfmı 11.sınıfmı yeni müfredata göre 12.sınıf konusu diyorlar bilgi verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  148. ben elektril alanını anlamadım 10. sınıf konusu yardıncı olurmusunuz hocam hiçbir sitede yok

    YanıtlaSil
  149. spr olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  150. emeğinize sağlık çok güzel olmuş ama diğer arkadaşlarında belirttiği gibi biraz daha fazla soru çözümü olsa daha güzel olurdu!

    YanıtlaSil
  151. bu 9. sınıf için mi?

    YanıtlaSil
  152. TEŞEKKÜRLER BU VİDEO İÇİN :)

    YanıtlaSil
  153. çok az video var bu konu hakkında bence biraz daha soru çözümü olsa iyi olurdu

    YanıtlaSil
  154. çok güzel olmuş ellerinize sağlık ama soru çözümüde olsa keşke. yarın yazılım var ve sorularını çözemiyorum :(

    YanıtlaSil
  155. bunlar fazla basit değil mi biraz daha fazla sor olmalıydı özellikle coulomb kuvveti ile ilgili

    YanıtlaSil
  156. hocam harika anlatıyosunuz sizin sayenizde derslerimin hepsi 5 sadece müzik 4 biraz da müzikte yardımcı olsanız:)

    YanıtlaSil
  157. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  158. Hocam çok teşekkürler okulda bu sene seçmeli olarak görüyoruz Fizik dersini. Çok yardımcı oldunuz. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  159. hocam anlatım çok güzel harika olmuş çok teşekkür ederim.....

    YanıtlaSil
  160. VİDEO AÇILMIYOR!!!lütfen bişeler yapın noluurr sinavim var benim başka yerde bulamadim yada bi site adi verin LTFN YARDIM EDİN yAnArIM valla

    YanıtlaSil
  161. elektrik alanı ve potansiyeli yok bunları içeren videoyu koyarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  162. hocam accık bide bastırmadan konuşun bi zahmet. diliniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  163. anlatım güzel ama örnek aşırı az konuyu kavramaya yetmiyooooooor

    YanıtlaSil
  164. ya kardeşim siyah bir ekran çıkıyor açılmıyor video açılmıyor.explorer 9 kullanıyorum

    YanıtlaSil
  165. ANLATIM GÜZEL FAKAT ADECE KONUYU ANLATIYOR ÖRNEK YOK ÖRNEKLERİİ VE AYRINTIYIDA ANLATSA GÜZEL OLUR.

    YanıtlaSil
  166. SORU ÇÖZÜMLERİDE OLSA İYİ OLUR (:

    YanıtlaSil
  167. çok güzel olmuş ama örnekleri çok olsaydı süper olurdu

    YanıtlaSil
  168. yaw açılmayı açılmayı:(((

    YanıtlaSil
  169. ya ekol hocm lütfen değişik soru anltmları koyun yaa...bunlrı öğrenmk kolay ama sorularda yapması zor.. ilgilnn ltfen yaa

    YanıtlaSil
  170. çok güzelde potansiyel enerjisi volt iş falan yok o lazım zaten

    YanıtlaSil
  171. ya hcm cuma günü fizik yazılsı var. nolurrrr biraz daha örneek soru çözmleri verin yaaaaaaa:((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
  172. çok güzel anlatmışsınız çok sağolun bu dersi sizin sayenizde anlamaya başladım.
    teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  173. video için çok teşekkürler çok işimize yaradı ama 10. sınıf elektriğin diğer konuları ile ilgilide video koyarsanız çok seviniriz.

    YanıtlaSil
  174. elektrik alanı ve potansiyelle ilgili konu anlatımı yokmu???

    YanıtlaSil
  175. bok gibi olmuş amk

    YanıtlaSil
  176. çok güzel olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  177. sizin kadar güzel anlatan bir fizikçiye hayatımda rastlamadım emeğinize sağlık çok işime yaradı çok güzel olmuş sayenizde çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  178. bundan çalıırsanız en zından ankara anad.lis. te fizikten 1 dahi alamazsınız

    YanıtlaSil
  179. MADEM KONULARA HAKİMSİN ELEŞTREBLCK GÜCÜ HİSSETTİN NİE STYE GİRME GEREĞİNDE BULUNYRSUN

    YanıtlaSil
  180. çok beğendim ALLAH razı olsun...

    YanıtlaSil
  181. ellernize sağlık gerçekten güzel ama 10. sınıf konularından eksikler var en kısa zamanda hallederseniz sevinirizzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  182. eyw güüzel olmuş

    YanıtlaSil
  183. harika anlatmışsınız.okulda hiçbir şey anlamıyorum.bundan sonra buradayım.:)

    YanıtlaSil
  184. para alıyomusun bu işten merak ettim :))))

    YanıtlaSil
  185. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  186. küfür etmeyin eşekler

    YanıtlaSil
  187. anlatım fena değil

    YanıtlaSil
  188. site çok güzel Allah razı olsun bu sitede emeği geçen herkese teşekkürler ... ben eskişehir cemal mümtaz anadolu öğretmen lisesi 9.sınıf öğrencisiyim sınavlardan 1 hafta önce bu sitede yer alan, konularımızla ilgili videoları izliyorum ve konuyu anlıyorum sınavlarımda yüksek geliyor tekrar teşekkürler...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS