Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik Mutlak Deger Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri nde yine tekrar birlikteyiz. Şimdi sizlere ekol hoca lise 1 9.sınıf matematik mutlak değer videolu konu anlatımı yapacağız. Matematik lise bir mutlak değer konusu temel konulardan biri olup, kolaydır ve öss de en çok çıkan soruları n içinde mutlaka geçer ve temeli oluşturur. Mutlak değer mutlak değer ait özellikler kurallar formüller incelikler önemli notlar örnek soru çözümleri yaprak testleri ve test kitapları ndan alınmış sorular ve öss de çıkmış mutlak değer soruları hepsi vidyomuzda..

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.
Mutlak Değer Videolu Konu Anlatımı (M.Bardak)
1.Mutlak Değer Videolu Konu Anlatımı (Hüseyin Hoca)
1-A.Mutlak Değer Yazılı Konu Anlatımı
2.
Mutlak Değer Özel Sorular (Nejdet Hoca)
3.Mutlak Değer Özel Sorular (Mehmet Hoca)
4.Mutlak Değer Özel Sorular (Tekin Hoca)

35 yorum:

  1. herşeyi açıklaması güzel tam bu nerden gelmiş die sormadan hoca cvp veriyor gerçekten yararlı oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. herşey çk güzel gerçekten hemen anladım konuyu ama bir gün bile geççse ardan unutuyorum herşeyi...

    YanıtlaSil
  3. süper bi anlatım çok açıklaıcı

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlara katılıyorum Mehmet hocam size yürekten teşekkürlerimi sunarım sayenizde mutlak değer konusunu anladım ve İnşallah sınavda da yapabilirim öğretmenimden öğrenemediğimi sizden öğrendim Paylaşımlarınızın Devamı dileğiyle..

    YanıtlaSil
  5. Tek kelimeyle süpersiniz hocam.. BİZİM MESUT(mesem) sonra siz de övünebilirsiniz

    YanıtlaSil
  6. Tek kelimeyle süpersiniz hocam.. BİZİM MESUT(mesem) hocadan sonra siz de övünebilirsiniz...

    YanıtlaSil
  7. eyvallah dayı sen olmasan napardım

    YanıtlaSil
  8. süper bi site burdan bu siteyi hazrlayanlara teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Allah Razı Olsun Ben Bölye anlatan Görmedim

    YanıtlaSil
  10. Sanırsam bu tür videolarınızda son günlerde bir sorun var izlenemiyor:S

    YanıtlaSil
  11. hocam valla hersey super ama tek sorun var internet denen zikkim kotali 2 vidyo izliyom doluyor veled:D hersey icin tesekkurler emege saygi!

    YanıtlaSil
  12. hocam allah razi olsun bizim saf okul hocasi sizin yaninizda hic bisi adam anlatmaya basliyor hic siradaki oturan ogrencileri dusunmuyor sanki kendine anlatiyor gibi ders isliyor derste uyuyuncada sozluye veriyor 50

    YanıtlaSil
  13. çok tesekkürler hocm..

    YanıtlaSil
  14. bend eçok beyendim

    YanıtlaSil
  15. hocam allah sızden razı olsun...dınledıgımı anlayıp soruları cozebılıyorum sayenizde...cok tesekkurler hocam....

    YanıtlaSil
  16. yhaaa gerçekten super anlatıyosunuz ama teste çözdüğüm soruyu yine ylnış yaptım ama yine de tşk ediorum çoqqq saolunn herkese sizin qiBİ ÖqREtMen vErssİn inŞallAh Amİnnn!!!!!!!

    YanıtlaSil
  17. çok beğendim

    YanıtlaSil
  18. süperdi çok teşekkürler hocam:)

    YanıtlaSil
  19. harika anlatıyorsunuz hocam,derslerinizin çok faydasını gördük,sizin sayenizde matematik sınavından iyi bekliyorum...çook teşekkürleer

    YanıtlaSil
  20. hocam süper anlatmıssınız insallah yazılıda yapabilirim :D

    YanıtlaSil
  21. tek kelimeyle 'HARİKULADE'

    YanıtlaSil
  22. Hocam Sınav çalışması hakkındada video paylaşmanız yararlı olur. Yani sınavlarda nasıl daha hızlı çözüm yapabileceğimiz hakkında bilgi verirseniz iyi olur. Ayrıca yararlı bir site sunduğunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  23. çok teşekkürler hocam yarın ortalama yükseltme sınavım var hepsiini anladımm..)

    YanıtlaSil
  24. 7. sınıfa gidiorum ama 6.sınıfın konularından sınav yapıcaktı hoca ve oulun 2.günü ve çok işe yaradı saolun hocam

    YanıtlaSil
  25. Çok sağolun hocam o kadar çok işime yaradı ki bu konuyu öğretmenden hiç dinlemedim ilk kez sizden dinledim ve testlerde netlerim yüksek çıktı :)

    YanıtlaSil
  26. teşekkrüler çok iyi anlatmışşınız hocammm çok saolun :)

    YanıtlaSil
  27. çok kötü hiç iyi anlatamıyonuz hocam :D

    YanıtlaSil
  28. Keşke diğer hocalarda senin gibi anlatsa be :D

    YanıtlaSil
  29. video açılmıyor ilgilenir misiniz?

    YanıtlaSil
  30. açılmıyor lütfen ilgilenin

    YanıtlaSil
  31. yaa benim sınavım varrrr neden açılmıyo???

    YanıtlaSil
  32. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  33. video açlmıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS