Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik mutlak değer konusu soru çözümleri

Ekol hoca matematik dersleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ilköğretim 6.sınıf orta bir 7.sınıf orta iki 8.sınıf ortason sbsde çıkmış sorular ve lise 1 9.sınıf lar için ortak anlaşabilecek bir düzeyde ve aşağıdaki ekol hoca ekibimizin hazırladığı videoda çıkmış sorular örnek soru çözümleri yaprak testleri nden alınmış özel soruları çözeceğiz.
Video 1

Video 2

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Mutlak Değer Videolu Konu Anlatımı (M.Ekol)
1.Mutlak Değer Videolu Konu Anlatımı (M.Bardak)
1.Mutlak Değer Videolu Konu Anlatımı (Hüseyin Hoca)

1-A.Mutlak Değer Yazılı Konu Anlatımı
2.
Mutlak Değer Özel Sorular (Mehmet Hoca)
3.Mutlak Değer Özel Sorular (Tekin Hoca)

17 yorum:

  1. ellerinize sağlık Allah razı olsun
    ÇOOOOKKK............ TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
  2. zor anlatıolar bu sorular vız gelir bilmeyen zor anlar ama

    YanıtlaSil
  3. Çok harika Bir şey çok sağolun

    YanıtlaSil
  4. video 1 18.soruda bir hata yapılmış. -6<3x-9<6 yazılması gerekirken -6<3x-6<6 eşitsizliğine göre soru çözülmüş.fark eden oldu mu??sorunun cevabı yine aynı çıkıyor ama dikkat edilse daha iyi olur teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. ben anadolu lisesi 9. sınıf öğrencisiyim. dersler çok zor.matematiğim birinci dönem iki geldi ve inanırmısınız sayenizde ilk iki sınavda 100 aldın bu videoları izleyerek oldu allah sizden razı olsun tavsiye ediyorum darısı herkezin başına

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel anlatıyorsunuz hocam teşekkürler eline sağlık...

    YanıtlaSil
  7. anlamadığım noktaları buradan anlıyorm..
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir çalışma teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. çok işime yaradı teşekürler

    YanıtlaSil
  10. Çookk beğendim Çok yardımcı oLdunuz teşekkür ederim !

    YanıtlaSil
  11. saolun ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN İŞİME YARADI SINAVDAN İNŞALLAHUTEALA YÜKSEK ALIRIM

    YanıtlaSil
  12. ya proje ödevi için 50 tane öss de çıkmış soru arıyorum yardım lütfen

    YanıtlaSil
  13. burda öss de çıkmış soru yok bide çok az soru var

    YanıtlaSil
  14. hocam bu matemetikte bilindik kalıp sorular var her konu için bu sorular hakkında bi anlatım yaparsanızsasa sevinirim genel olarak matematik kalıp soruları bütün konular için diyorum tşk

    YanıtlaSil
  15. hocam ben de ogretmenim 4.soruda denklemi yanlis actiniz ilk basta x-3+4-2x=1 denkleminin cevabi bos kume oluyor siz x esittir 2 demissiniz.LUTFEN DIKKAT!!!

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS