Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik parabol konusu sorulari

Ekol hoca matematik dersi öğrencileri için hazırladığımız bu vidyoya hoş geldiniz arkadaşlar. Sitemizde diğer tüm derslerin de videoları bulunmaktadır. Şimdi sizlere lise 1 lise 2 lise 3 lise 4 ve öss lgs öğrencileri için hazırladığımız matematik parabol konusu soruları alıştırmaları örnek soru çözümleri ve testleri ni aşağıdaki vidyodan ücretsiz ve üyeliksiz olarak izleyebilirsiniz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Parabol Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
1.Parabol Videolu Konu Anlatımı (Özlem Hoca)
2.Parabol Özel Sorular (Nejdet Hoca)
3.Parabol Özel Sorular (Mesut Hoca)
4.
Parabol Özel Sorular (Zafer Hoca)
5.Parabol Özel Sorular (Ozan Hoca)
6.Parabol Yaprak Testi

11 yorum:

  1. Çok güzel anlatımlar ....
    Hocalarımıza tşk ederiz (:

    YanıtlaSil
  2. bütün hocalar çok güzel anlatıyorr ama özellikle özlem hocayla ekol hocaya ayrı teşekkür ediyorumm harikasınız sınıf hocalarımız bile böyle anlatamıyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. hemşerim sen güzel anlatıyon saol

    YanıtlaSil
  4. yarın yazılım var ve bu konuyu gerçekten hiç anlamamıştım sayenizde anladım çok teşekür ederim çok saolun :)

    YanıtlaSil
  5. çok süper yaa anlatım bizim haocadan bin kat iyidir yaniii :P

    YanıtlaSil
  6. bu videoyu beğendim :)
    Özlem hoca yanlış soru çözdü 2 tane falan

    YanıtlaSil
  7. biyere kadar herşeyi anlıyorumda sonrasında işler karışıyo hocanın ner dediğini anlamıyom

    YanıtlaSil
  8. çok sağolun ya sizin sayenizde matematiği seviyorum :D

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Matematiğe harfler girmeden önce süper dii :(

    YanıtlaSil
  11. anlatım güzel ama acıklama yapmadan anlatılmıs cogu yerde..

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS