Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Coğrafya nemlilik ve yağiş konusu videolu anlatimi

Ekol hoca coğrafya dersleri nden merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere ilköğretim de sosyal bilgiler lise de coğrafya adı altında işlenen bir konumuz olan nemlilik ve yağış konusu videolu anlatımı nı yapacağız ve örnek soru çözümleri ni de vidyonun içinde bahsetmeye çalışacağız. Konuda geçen bazı kavramlar, mutlak nem maksimum nem yükselen hava kütleleri ile ilgili bilgiler yağışın hangi koşullarda oluştuğu yağış nem oluşumu yamaç yapısı ve birçok kavram aşağıdaki vidyodadır.

25 yorum:

  1. saolun hocam sayenizde quizden yüksek not aldım :D

    YanıtlaSil
  2. :))))) güzel işime yaradı saolun :))))

    YanıtlaSil
  3. ggggüüüüüzzzzeeeeelllllll:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):(:):):):():):():():(:)(:):():():()::()(:):():):():():():(:)(:):()()()()()():(:):)::):):):):):):):):):):):):):)::):):)

    YanıtlaSil
  4. proje ödevim işallah iyi alırım

    YanıtlaSil
  5. BEN İZLEMEDİM ŞİMDİ İZLİYCEM UMARIM GÜZELDİR ŞİMDİDEN EMEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  6. salak ozaman nie yorum yazıyon malll :PPP

    YanıtlaSil
  7. biraz hızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ve de rüzgarlar yooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkk muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu=(:)

    YanıtlaSil
  8. ALLAH RAZI OLSUN hocam.

    YanıtlaSil
  9. teşekkürlrer

    YanıtlaSil
  10. çok sağolsun :D

    YanıtlaSil
  11. ya helal olsun hocam sana...

    YanıtlaSil
  12. hocam sizden allah razı olsun yaa çok açıklayyıcı ve güzel anlatıyorsunuz okulda bişe anlamadım dersi sevmeye başladım sizn sayenizde bu siteyi kurandanda allah razı olsun

    YanıtlaSil
  13. Herşey iyi hoş gayet güzel anlatıyorsun ama söylediğin bazı şeyler anlaşılmıyor yapma bunu!tane tane konuş lütfen...

    YanıtlaSil
  14. hocam allah sizden razı olsunn.

    YanıtlaSil
  15. harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa cafer hoca olmasa ne yapardım bilmemmmmm

    YanıtlaSil
  16. güzel anlatıyorsunuzda çekim kötü

    YanıtlaSil
  17. çok teşekkürler hocam sayenizde yazılıda iyi not alacağım Allah işini hakkıyla yapan herkesden razı olsun

    YanıtlaSil
  18. Çook saolun sınavım var bşy bilmiyordm içim rahatladı :) 5yıldız

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler hocam sayenizde bişeyler öğren
    dim

    YanıtlaSil
  20. hocam hemen git kimya biyoloji çalış gel onları da anlat HARİKASIN

    YanıtlaSil
  21. Coğrafyayı hiç anlamam.Ama hocam siz çok ama çok iyi anlatıyorsunuz muhteşem ya trnak içinde söylüuorum muhteşem ötesi

    YanıtlaSil
  22. hocam super anlatiyorsunuz ama kamera kalitesi cok kotu yani iphoneumun kamerasi 100 kat daha net. hangi kamerayi kullandiniz anlamadim ama gercekten gozlerimi yordu goruntu. HD kamera kullanimini oneriyorum ama emege saygi tabiiki.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS