Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih osmanli devleti gerileme dönemi videolu konu anlatimi

Ekol hoca tarih dersleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca tarih grubu öğretmenlerinden pelin hoca mızın anlatımlarıyla ilköğretim de sosyal bilgiler lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf lise 3 11.sınıf lise 4 ta da inkılap tarihi dersleri adı altından osmanlı devleti (imparatorluğu) gerileme dönemi konusu videolu anlatımı nı aşağıdaki vidyomuzda anlatıyoruz. Nerelerde yanlış yapıldı osmanlı imparatorluğu neden nasıl geriledi gibi sorular aşağıdaki vidyomuzda cevaplar buluyor.

22 yorum:

  1. çok güzel ama keşke kısa notlar hazır verilse özet amacında çok yararı olacağına inanıyorum

    YanıtlaSil
  2. çok güzelde biraz daha yavaş

    YanıtlaSil
  3. hocam çok saolun o kadar yardımcı oldunuzki anlatamam allah razi olsun sizden. hiç anlamazdım şu tarihi sayenizde anlıyorum çok saolun..

    YanıtlaSil
  4. bu güzel bildilerden dolayı teşekkürler :d :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ve sade bir anlatım tek kelimeyle süper tarihi okadar güzel hikayeleştirip anlatmış ki tam istediğim gibi bir anlatım :) istesem de dinlemekten sıkılmıyorum bir bakıyorum bitmiş bile :):)

    YanıtlaSil
  6. süpersiniz hocam süper !!! ::):)) allahtan sizi buldum :):)

    YanıtlaSil
  7. bu kadar antipatik bir insan olabilirmi ya,tam mal bu hoca,kendini guzel zannediyo sanırım

    YanıtlaSil
  8. ben neden açamıyorm????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chorome bazen açmıyor başka tarayıcı dene

      Sil
  9. muhtesem anlatıyor bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  10. Hocam Allah razı olsun.Okadar güzel anlatıyorsnuz ki soru çözdüğümde çok ufak hatalar yapıyorum ve tarihi bugüne kadar hiç bu kadar zevkle ve sıkılmadan dinlememiştim.İyi ki bulmuşum ekol hocayı :)

    YanıtlaSil
  11. Hareketlere bak ya su karının malca bıde cok gereksız yelerı anlatıyo ben tarıhı severdım bu bıktırdı benı bıda da ekola gelmem

    YanıtlaSil
  12. hocam gerçekten süper ya. derste bu kadar dinlemiyorum bi sayısalcı olmama rağmen burada dinliyorumm :)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel anlatıyor bir sınav öncesinde çok yararlı oldu . her şey için teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil
  14. Ne çok iyi ne çok kötü Daha iyi olabilirdi

    YanıtlaSil
  15. kara mıhendishanesi 3.selim dönemınde kurlmus 1.mahmut degıl

    YanıtlaSil
  16. azak kalesi yıkılmak şartıyla avusturyaya degıl rusyaya veriliyor...

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel çok yararlı olduğu gerçekten Teşekkürler





    YanıtlaSil
  18. çok güzel anlattı ancak bir yerde yanlışlık yaptı mühendishane-i berri hümayun (kara mühendishanesi) ve mühendishane-i bahrı hümayun(deniz mühendishanesi) 3. Selim döneminde gerçekleşmiştir ;)

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS