Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ilköğretim 5.sinif türkçe noktalama işaretleri testi

5.sınıf türkçe noktalama işaretleri testiEkol hoca türkçe-edebiyat hocalarımızın hazırladığı bu konuya hoş geldiniz arkadaşlar. Şimdi sizlere ilköğretim dersleri kapsamında beşinci 5.sınıf türkçe dersi noktalama işaretleri konusu testi ni yanda resim olarak yayınlıyoruz. Ekol hoca ekibimizin hazırladığı bu test ve diğer dökümanlar okullarımızda ilköğretim 5.sınıf türkçe yazılı soruları ve cevapları olarak bizzat uygulanmaktadır. Teste bakmak için resme tıklamanız yeterlidir.

9 yorum:

  1. bu soruların cevap anahtarı yok mu?nasıl kontrol edeceğiz cevaplarımızı?

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim Allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sen ne dion be bi türlü açılmıo ki

      Sil
  3. BEYHAN dedi ki: teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. BEYHAN dedi ki: gerizekalılar

    YanıtlaSil
  5. vala ben hiç beğenmedim çünkü hiç bişeye bakamıyorum

    YanıtlaSil
  6. ölkjfclğflcşi

    YanıtlaSil
  7. bence superdı :)

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS