Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

5.sinif türkçe yazim kurallari konusu sorulari testi

5.sınıf türkçe yazım kuralları testiEkol hoca ilköğretim 5.sınıf 6.sınıf türkçe dersleri ve birçok konu ile sizlere ücretsiz hizmet veren sitemize hoş geldiniz arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca türkçe hocalarımız tarafından hazırlanan ve ilköğretim beşinci sınıf larda uygulanan bir test olan 5.sınıf türkçe yazım kuralları testi soruları çözümleri ile yandaki resime bakabilirsiniz. İsteyen arkadaşlar bu soruları sağ tıkla yazıcıdan çıktı alabilirsiniz.

16 yorum:

  1. 5. sınıf dersleri yok mu ?

    YanıtlaSil
  2. merhaba bem muhammed 5.sınıf öğrencisiyim ekol hoca herkese ders veriyo ne güzel keşke matematik ve fen bilgisi dersleri de olsa bana göre :)muş bulanık

    YanıtlaSil
  3. eeeeeee türkçe yok dimi yaa arkilerrrrrrrr

    YanıtlaSil
  4. muhammed muş bulanık15 Mart 2010 10:12

    merhaba ben muhammed 5. sınıf öğrencisiyim ekol hoca herkese ders veriyo ne güzel keşke fen matematik olsa demiştim önceki yorumumda ama şimdide keşke türkçe olsa diyorum:)

    YanıtlaSil
  5. off hç test yk burda yhaa

    YanıtlaSil
  6. hiç test yok gardaş

    YanıtlaSil
  7. offff yha turkish yok mu burada

    YanıtlaSil
  8. ee burda düzgün test yokmu la gardaşlar?

    YanıtlaSil
  9. ya nerelelisin sen gardaşlar filan :D

    YanıtlaSil
  10. saaanee la gardaş dediydem?

    YanıtlaSil
  11. Bir kere o, sanane ve dediydem değil dediysem yazı yazmayı bilmiyor isen, yorum da yapma!

    YanıtlaSil
  12. adsız ne kadar gereksiz yazıyorsun

    YanıtlaSil
  13. emeği geçenlerin eline sağlık

    YanıtlaSil
  14. test yok kiiii

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS