Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Felsefe dersi bilgi felsefesi konusu anlatimi

Ekol hoca felsefe hocalarımızın hazırladığı lise sözel sosyal ve sayısal öğrencilerin müfredatında geçen bilgi felsefesi epistemoloji konusu videolu anlatımı dır. Funda keser hocamızın hazırladığı lise 3 11.sınıf lise 4 12.sınıf felsefe dersi anlatımları aşağıdadır. Süje insan obje nesne bu ikisi arasında kurulan bağ ile bilgi ortaya çıkar. Sizlere hocamız lise felsefe 1. 2.dönem 1. 2.yazılı soruları ile ilgili bilgiler de veriyor.

11 yorum:

  1. You are knowning this job.Congrationals.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. knowing,olmaz.you know this job olmalı

      Sil
  2. hocam süper anlatmışsınız.Çok yararlı oldu yazılıdan 92 aldım.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. ben de 92 istiyorummmm... sayenizde olucak inşallah

    YanıtlaSil
  4. seni bura koyan adamın taaaaaaaaaaaaaaa........ goyum

    YanıtlaSil
  5. harika , mukemmel ilk defa felsefeden zevk almaya başladım

    YanıtlaSil
  6. Hoca güzel anlatıyor gibii...

    YanıtlaSil
  7. cok saolun 1.sınavdan 93 aldım diğer sınav yarın umarım ondan da iyi alırım

    YanıtlaSil
  8. teşşekkürler**********

    YanıtlaSil
  9. Off çok hızlı konuşuyor çok hızlı anlatıyor, ama yinede harika teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  10. Hocam ağzınıza sağlık, vallahi çok güzel anlatıyorsunuz. Derste pek iyi kavrayamamıştım bu konuyu ama sizin anlatımınız sayesinde çok iyi öğrendim. İnşallah yarınki sınavımda başarılı olurum, tekrar teşekkürlerrrr :)

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS