Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik çember ve daire konusu anlatimi

Ekol hoca matematik 2 bölümüne bağlı lise 4 12.sınıf çember ve daire konusu videolu anlatımı na hoş geldiniz sevgili arkadaşlar. Ekol hoca çember ve daire konusu nda geçen bazı kavramlar, teget kiriş açı özellikleri teğet parçasının uzunluğu çemberde kuvvet dörtgen teğetler çevrel çember dairenin alanı aşağıdaki vidyomuzdadır.

51 yorum:

  1. Mükemmel olmuş, tşk!

    YanıtlaSil
  2. harika harika bu videoyu hazırlayanda allah razı olsun

    YanıtlaSil
  3. okulda ki hoca daha iyi anlatıyo ama bunada şükür

    YanıtlaSil
  4. çok bekletiyor 1 saat bekledim

    YanıtlaSil
  5. hadiyin lan ordan kadin size iyilik yapmiş daha ne istiyonus şerefsizler (bu video da emegi gecen herkeze tsk ederim)

    YanıtlaSil
  6. hay amına koydumun birazcık özenin beeeeeeeeee
    bi bok anlamadım

    YanıtlaSil
  7. gayet güzel bir anlatım olmuş paylaştığınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  8. dİnLédİm aMa AnLaMadIm yİN éDé qüSéL oLmUş xD
    xDxDxD Bénİ éqLéMéq İsTéYénLéR dicle.zb@hotmail.com HéRqéSi BéqLérİm xDxD

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş saolun (bu arada sayfayı başka amaçlar için işgal etmeyin )

    YanıtlaSil
  10. çok iyi anladım sağolun

    YanıtlaSil
  11. sevgi adım çooookk beğendim sağlun

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş çok beğendim

    YanıtlaSil
  13. güzel olmuş ama yani biraz problem falan olsa daha güzel olacak bide biraz renkli olsa insanın ilgisini çekçe yoksa çok beğendim

    YanıtlaSil
  14. güzel iyide bide tam ekran olsa ya

    YanıtlaSil
  15. izledim güzeldi ama üzerinde durup soru sormuyo ya yoksa iyiydi

    YanıtlaSil
  16. çok beğendim teşekkür ederim başarılar

    YanıtlaSil
  17. çooooooooooooooooook beğendim teeeeeeeeeeeşekkürler

    YanıtlaSil
  18. ehhhhhhhh uğraşşmışlar tabiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  19. HEÇÇÇÇ HENDE HEÇÇ GOZEL DEĞEL TAAMMI::!!

    YanıtlaSil
  20. bu videoda bazı yerler yanlış anlatılmıs yada ben bu zamana kadar hep yanlış çözmüşüm soruları söledikleri bazı notlarda hata var...

    YanıtlaSil
  21. bir öğretmen adayı olarak söylüyorum ki çok kötü bir konu anlatımı bir öğrenci bu konu anlatımını dinleyerek geometriden nefret eder.çok sıkıcı ilerliyor. bir öğretmen ders anlatırken ses konunu daha etkili kullanmalı...

    YanıtlaSil
  22. Yanıtlar
    1. ğırrımın ucu kararsızsın bok gibi anlati bn bu hocaya donaltırım aftiriğimle

      Sil
  23. doğru demişsiniz öğretmenim .çok sıkıcı geçiyor vede kağıttan bakarak yazıp sölüo bunu bende yaparım kendi anlatııo kendi dinlio

    YanıtlaSil
  24. len aczanıza hemen ağac olduk amına koyıyım

    YanıtlaSil
  25. yani bir ders bu kadar isteksiz, özensiz, kağıda bağımlı olarak anlatılırdı .. hadi kağıttakilerin aynısını tahtaya yazılmasına göz yumalım da en azından daha renkli tebeşirlerle, daha canlı, şekiileri çizerken daha özenli ve daha etkili bir ses tonuyla anlatılabilirdi. insan önce mesleğine saygısını göstermeli bence.

    YanıtlaSil
  26. güzel ama çok az soru sormuş

    YanıtlaSil
  27. En azından biraz yavaş gitseydin . Berbat bir anlatım . Ben de oraya çıkıp kağıda bakarak ders anlatırım. Nasıl geometri öğretmeni bu !

    YanıtlaSil
  28. hoca gayet gzl anlatıyor siz anlamoyorsanız kadına suç atmayın ..

    YanıtlaSil
  29. güzel olmş kadın emek harcamış bize anlatmak içn ama dhada güzl olabilirdi bnce :))

    YanıtlaSil
  30. gercekten bi geomtrı hocası olarakk cok anlasılmaz olmus ..cok hızlı anlatyorsunz neyın nerden geldıgını tam acıklamamıssınz..bu sekılde geoometı ogretılmez kı ögrencı bu sekılde uyur dersde ..

    YanıtlaSil
  31. bence bu kadın yanlış meslek seçmiş (çizim bakımından)

    YanıtlaSil
  32. ulan para vermeden izliyorsunuz bide beğenmiyorsunuz ne mal adamlar var ya git özel ders al arkadaşım çok güzel de olmamış gerçi ama bedava da bu kadar olur yani .)

    YanıtlaSil
  33. hay ammına koyim beta teta salfa falan filan bn bu hovcanın ammını yerim yhaa

    YanıtlaSil
  34. yorumları okuyup seyrediyim dedim ama yorumlardan anlaşılacağı üzere kötü anlatım galiba.izlemiyorum Lan.

    YanıtlaSil
  35. doğru özenli bir anlatım olmamış ama bu da sizin küfür etmenizi gerektirmez. terbiyenize sahip çıkın.ve size inat elinize sağlık hocam anlamayanlar gidip okuldaki öğretmenlerine sorun

    YanıtlaSil
  36. Emeği geçen herkese teşekkürler.(hocaya bahane bulmayın kafanızı çalıştırın biraz)

    YanıtlaSil
  37. beenmedim okuldaki hocalar daha güzel anlatıo bunların dediklerinden anlamadım.

    YanıtlaSil
  38. internette başka video yok mecburi olarak bunu izliyorum ama şu kadından nefret ediyorum ya dönüyü arkasını 40 dk boyunca sadece yazdıklarını söylüyo anlatmıyo yarı otomatik pancar motoru gibi istanbulda seçkin bir liseye gidiyorum orada dinlemediğim için nete bakıyorum bakmaz olayım bu şirret karının yüzünü görüyorum.Çekmeye niyet edenin bir günahı yok helal olsun çekene ama adam gibi bi hoca tutsunlar şuraya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen çok haklısın uykumuzu getirdi resmen el mahkum dinliyoz başka video yok okulda hoca yok napak biz

      Sil
  39. beğendim ama biraz özenerek yapsaydınız sevinirdim yinede emeğinize sağlık teşekkürlerr...

    YanıtlaSil
  40. bu ne be hiç bişiyin üzerinde durmadan anlat geç bi bok anlamadım zaten okuldaki hoca daha iyi anlatıyo

    YanıtlaSil
  41. Hayatımda gördügüm en berbat konu anlatımı. .

    YanıtlaSil
  42. özellik vermiş geçmiş onu ebemde yapar hiç beğenmedim uykumu getirdi ayrıca .p

    YanıtlaSil
  43. baban öyle anlatır

    YanıtlaSil
  44. çoooooook güzellllll

    YanıtlaSil
  45. ya güzel anlatmış diyenler ya geometriden anlamıyor ya da hakkaten iyi bir öğretmenden hiç geometri dinlememişler...evvela özellikleri bile kağıda bakarak yazıyor bu da net olarak bilmeidğini gösterir ayrıca o kadar gereksiz formüller verilmiş ki geometri öğretmenimin lafını hatırladım derdi ki " ne kadar çok formül kullanıyorsan o kadar az geometri biliyorsundur" ...

    YanıtlaSil
  46. okulda ki hocamız bize daha güzel anlatıyo .....
    hiç dinlmesem bile bir şeyler anlıyorum
    fakat.............
    burada dinlediğim halde hiç bir şey anlamıyorummm

    YanıtlaSil
  47. Bence fena değildi.En azından okulda dinlemediğimiz zamanlarda ki açıkları kapatıyor.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS