Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Coğrafya iç kuvvetler konusu videolu anlatimi

Ekol hoca ilköğretim ve lise sınıfları için hazırladığımız coğrafya dersleri nden herkese merhaba arkadaşlar. Sizlere bu başlık altından ekol hoca coğrafya grubu hocaları olarak iç kuvvetler konusu videolu anlatımı nı yapacağız. Sizlere bu konuyla ilgili gerek sbsde çıkmış sorular gerekse össde çıkmış sorular ve örnek sorular ile karşınızdayız.

37 yorum:

  1. ALLAH bu siteyi kuran ve buradaki hocalarımızdan rağzı olsun dualarımız hep sizinle hocam....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birazda Tüekçe dersleri dinle (Y)

      Sil
    2. Boş ver sen Tüekçeyi Türkçe dersi dinle

      Sil
    3. qapaqqq :Dd

      Sil
    4. ne qapaqqq'ı ultaqapaqqq

      Sil
  2. agalar ben özel okula gidiom ama burada daha iyi anladım . öğretmen çok iyi

    YanıtlaSil
  3. Hocaaaam harikasınız !!
    Çok net antalıyosunuz konuları !!
    Fakat daha çok örnek soru çözseniz daha iyi olacak !!

    YanıtlaSil
  4. bu sitede emegi gecen her kese tşk

    YanıtlaSil
  5. süper bi anlatımmm saolun hocamm..sizi dinledikten sonra dersaneyi bıraktım desem inanır mısınız???:)

    YanıtlaSil
  6. adamsınz hocam ,saygılar...

    YanıtlaSil
  7. açılmıyo ki :S

    YanıtlaSil
  8. sizin sayenizde anladım hocam süper anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  9. emeği geçen herkeze çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. ALLAH RAZI OLSUUUUNN

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkürler bu siteyi kuran ve ders anlatan hocalarımıza her şey gönlünüzce olsun...

    YanıtlaSil
  12. çok iyi anlatıyor çok tşkrler emeği geçen herkese çok thank you :D aw ride
    facebook (Cemil koçak)

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten hoca çok güzel anlatıyor.

    YanıtlaSil
  14. süpersinizzzzzzzzzzzzz hocam

    YanıtlaSil
  15. hocam ellerinize sağlık anlayamadığım çok zor dediğim coğrafya çok kolay geldi...

    YanıtlaSil
  16. Tesekkur Ederim Arkadaslar. Hepinizi alninizdan opuyorum.Dua ediyorum size her gun.Iyi gunler diliyorum ve Hayirli bir aksam diliyorum Sevgili Genclerim.

    Cografya hocaniz: Cafer ELITOGLU

    YanıtlaSil
  17. hocam çok güzel anatıyorsunuz
    zaaaaaaaaaaaaaaa XD saasdsadasda XD

    YanıtlaSil
  18. hocam çok güzel anlattınız çok sağ olun sizin sayenizde (hocamız basınç ve rüzgarlardan sordu)92 aldım...

    YanıtlaSil
  19. emek verilmitir teşekkür ederiz ama hocayı değiştirmeleri lazım

    YanıtlaSil
  20. çok güzeldi çok iyi anladım ağzınıza sağlık hocam vala .d tesekkurler

    YanıtlaSil
  21. ben bi bok anlamadım adam içinden konuşuyo

    YanıtlaSil
  22. ben anlatsam daha iyiydi ne biçim konuşma o öyle iş bulamamış buralarda sürünüyo adam çöpçü olsan insanlığa yarar sağlarsın olmamış bu site yapamamışlar bu adamı

    YanıtlaSil
  23. süper anlatıyor _

    YanıtlaSil
  24. gercekten cok güzel anlatıyorsunuzhocam elinize ağzınıza sağlık alamadığım coğrafyayı anladım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  25. ASD::SAD:ASD:AS:da.sd.D:

    YanıtlaSil
  26. abi çok iyi yaa ..

    YanıtlaSil
  27. çok iyi feldi hocam :)))))

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS