Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Coğrafya iklim çeşitleri konusu videolu anlatimi

Ekol hoca coğrafya dersleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ilköğretim de sosyal bilgiler ve lise coğrafya dersi iklim çeşitleri konusu videolu anlatımı örnek soru çözümleri ve çeşitli soru cümleleri ile pekiştireceğimiz aynı zaman coğrafya yazılı soruları ve cevapları için de tiyolar vereceğimiz ekol hoca coğrafya zümresinin bu konusuna aşağıdaki vidyo ile başlayalım.

33 yorum:

  1. süppeer anllattı hocamızz teşkürr ettikk... okulda anlamadığımı anladımmm :D

    YanıtlaSil
  2. Sayısal öğrencisiyim hep fen ve mat çalıştım sınava az bir süre kala nasıl kapatıcam sosyali derken bu videolar gerçekten işime yaradı.Emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. çok sağolun :)merve:)

    YanıtlaSil
  4. iy hoca sagol

    YanıtlaSil
  5. Bence Güzell Beyendim:)

    YanıtlaSil
  6. sevgili izliyenlerim size yardımcı olabilmek beni çok mutlu etti inşallah sınavlardan iyi notlar alırsınız.Başarılar çoçuklar

    YanıtlaSil
  7. emeğinize sağlık çok teşekkür ederim.süper anlatıyorsunuz..çok net.

    YanıtlaSil
  8. BİDE BN AÇABLSEM ŞUNU

    YanıtlaSil
  9. abı acılmıyorkı?
    acıl yardım sınıfta kalcam sıte admınlerı :)

    YanıtlaSil
  10. iyi güzel konular varda açılmıyo amaç nedir faydalanamadıkdan sonra ?

    YanıtlaSil
  11. çok yararlı bir şey yaptıgınız için öncelikle teşekür ederim ama sorun şu ki VİDEO AÇILMIYORRR..

    YanıtlaSil
  12. hepsi iyi güzelde bozkr iklimi yokkk :(

    YanıtlaSil
  13. emeği geçenlere teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. süperrrr saolun ya çkkk mmnn oldm

    YanıtlaSil
  15. çok işe yaradı çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. düper olmuş .d

    YanıtlaSil
  17. bi siqime benzemiyo tipini siktiğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senn tipini çok merak ettik eminim hocadan betersindir qardaşş

      Sil
  18. hocam ii anlatıyonuz çok yavaş konuşuyonuz sizin kelimeleri kafamda toplayıp öyle anlamalıyım zorunda mıyam zorunda mıyam seni dinlemekk zorunda mıyamm??

    YanıtlaSil
  19. en sevmediğim tip zorunda değilsin siktir git oç

    YanıtlaSil
  20. allahını seviyin hocam çok iyi naltıyorsunuz :):):):):)
    .!!!!!!

    YanıtlaSil
  21. uykumu getiriyon gardaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha aynen bir ara içim geçti lan :D

      Sil
  22. sayısal öğrencisiyim. coğrafya çok zor geliyordu bana ama artık çok iyi anlıyorum.. sağolun hocam :))

    YanıtlaSil
  23. çok güzel anlatıyosunuz ekol hocaaa

    YanıtlaSil
  24. Anladım Gibi İklim Tiplerini :)

    YanıtlaSil
  25. hocam sınıf sınıf ayırsanız daha iyi olurdu :D

    YanıtlaSil
  26. bu ne lan böyle kaplunbağa bile daha iyi .d

    YanıtlaSil
  27. Ağzınıza sağlık hocam gerçekten çok yararını gördüm, teşekkürler

    YanıtlaSil
  28. eh fena değil ama yani... kötüüüüüüüüüüü

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS