Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik küme bağinti fonksiyon konusu

Ekol hoca matematik dersleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca matematik zümresi olarak mustafa ekol hocamızın haricinde diğer hocalardan da konu anlatımı yapıldı. Şimdi sizlere ekol hoca matematik grubu hocalarından özlem yılmaz hocamızın ilköğretim 6.sınıf 7.sınıf 8.sınıf sbs ortaöğretim lise 1 9.sınıf lise 2 10.sınıf matematik ve öss öğrencileri için hazırlamış olduğu matematik küme bağıntı fonksiyon videolu konu anlatımı na başlayalım. Konumuzda, kümeler kümelerin gösterimi liste ortak özellik yöntemi venn şeması yöntemi boş eşit denk kümeler alt küme ve özellikleri evrensel tümleyen küme aşağıdaki vidyolu dersimizde.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Kümeler Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
1.Kümeler Videolu Konu Anlatımı (Ahmet Hoca)
1.Kümeler Videolu Konu Anlatımı (Sedat Hoca)
1.Kümeler Hafıza Teknikli Videolu Konu Anlatımı
1-A.Kümeler Yazılı Konu Anlatımı
2.Kümeler Özel Sorular (Ahmet Hoca)
3.Kümeler Özel Sorular (Nejdet Hoca)
4.
Kümeler Özel Sorular (Mehmet Hoca)

142 yorum:

  1. süper çoqqq saolun emeğinize sağlık inanın çoqq işime yaradı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi ama bağıntıyıu çok kısa anlatmışsınız

      Sil
    2. yhaaa Ff dhaa düzgn birr video :D

      Sil
    3. Oha lan 1 derste kümeler+bagıntı+fonksiyon anlatmıs :D

      Sil
    4. kadın yazıyo baska bişey yaptıgı yok

      Sil
  2. saolun emeğinize sağlık ama ben bu fonksiyon konusunu anlayamadım daha açıklayıcı bi video yayınlarsanız sevinirimMmm..

    YanıtlaSil
  3. Adsızz seni sevdim amma konuşuyon aynn ben :):):)

    YanıtlaSil
  4. İşte farklı bir hoca ve kaynaktan fonksiyon konu anlatımı http://ekolhocadersleri.blogspot.com/2009/01/matematik-fonksyonlar-videolu-konu.html

    YanıtlaSil
  5. bütün konuları anladım çok sağolun

    YanıtlaSil
  6. süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

    YanıtlaSil
  7. çok işime yaradı tşkler iyiki varsınız

    YanıtlaSil
  8. ya kadın çok hızlı anlatıyo hem örnekler de çok az bi şey anlayamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malsın çünkü ben hepsini anladım

      Sil
    2. Malsın yazan arkadaş fikirlerini kendine saklaaa

      Sil
  9. süper olmus elınıze saglık
    ben yavuz sarıer bu arada :D

    YanıtlaSil
  10. çok yüzeysel anlatılmış ayrıntılı olsaydı daha yaralı we faydalı olrdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum bağıntı konusunun üstünde biraz daha durursanız sevnirim

      Sil
  11. yararlı yanlış olmuş :-)

    YanıtlaSil
  12. Aynı konuyu farklı hocalar anlatmış aşağı bakın orda diğer öğretmenlerin anlatımları var. Bunu beğenmediysen orda da var farklısı.

    YanıtlaSil
  13. ßhenn heçç ßsyy anLamdmm yhaa...tmm emeqe sayqıda hocaaa çok hzLı anLatıyoo cnı istemiyo ßeLLii...ama yinede saoLLn hocamm...emeqe sayqı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEN MATEMATİKTEN ÖNCE KENDİNE BİR TÜRKÇE DERSİ AL BENCE DAHA YAZI YAZMAYI ÖĞRENEMEMİŞSİN BUNU MU ÖĞRENİCEN.

      Sil
  14. yazmakla oolmuyo tamam mı insan gibi bir konu koyunya tamam mı bişey anlamıyorm sizin şeylerden video dıyorum aclmıyo ne bişim site buya havayla yol gştmiyo

    YanıtlaSil
  15. herkez güzel diyo ama
    kimsenn anladıgı yoktur emin olun
    .s.s.s.s.s.s.s.s.s.s..s.s.s.s.s.s.s hocada cok hızlı
    kendinize duzgn hoca bulur

    YanıtlaSil
  16. saolun işime çok yaradı allah razı olsun

    YanıtlaSil
  17. HOCA BİRAZ SORU ÇÖZ YAA

    YanıtlaSil
  18. kuralları anladık eeeeee konulara örnek yoksa neye yarar

    YanıtlaSil
  19. tümleyene özelliklerine örnek lütfen anlayamadım. anlayamyanlar da anladık deyip siteyi yanıltmayın lütfen

    YanıtlaSil
  20. videolar ileri geri alınmıyor çok sıkıntı oluyor

    YanıtlaSil
  21. yaa bişey dicemm konuyu anlatıyo dielim de hani örnek soru çözümleri nası anlıcaz bizz hocada bi taraftan yyazıyo bi taraftan silioo konuyumu dinleyim yazdıklarını mı yazıyımm insaf abi yaa ben öle dayanaklı kızlardan deilim öle sıkıya felanda gelemem

    YanıtlaSil
  22. hoca güzel olmus ama cok eksigin var birsürü atladıgın tanımlar ve formuller var bide acelecisin yazar yazmaz siliyorsun anlattıgın konunun arkasına örnek yapmak yerine örnekleri en sona atmıssın verdigin hangi formülle ordakini kullanacaz ögrenci anlayamaz

    YanıtlaSil
  23. hoca yavaş anlat biraz anlamıyorum

    YanıtlaSil
  24. senin anlatmanla olsaydı.....

    YanıtlaSil
  25. Tebrikler Çok işime Yaradı

    YanıtlaSil
  26. daha güzel olabilirdi

    YanıtlaSil
  27. ahsen afra: ııı hiç mi hiç olmamış o kadarını dedemde yapar bu ne ya bu hayret bisi güssseeııı olabilirdi

    YanıtlaSil
  28. bağıntının özellikleri yok (yansıma, simetri,geçişme ve ters simetri özellikleri)

    YanıtlaSil
  29. emeğe saygı ama bu kadın resmen bastı gitti ya kendine anlatıo sanki bağıntı çeşitlerinden felan hiç bahsetmedi ben zaten orayı yapamıyorum .s.s.s :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın,ben bağıntı çeşitlerine vitamin den baktım orda çok iyi anlatıyo.

      Sil
  30. bn bu hopcanın anlattıkların bişe anlamadımm yaaa hoca an latıyoo diniyom bişeye yaramıyooo anlaltık larıı şey de biz işliyozz bizim hocaa böle şey hic anlatmadııı buu bağın tıdaaa

    YanıtlaSil
  31. anlayan anlıyor kardeş !

    YanıtlaSil
  32. ben hiç beyenmedim daha ayrıntılı olabilirdi çok az soru çözüldü...AYRINTILI OLMAMIŞ

    YanıtlaSil
  33. sa vallah süper olmuş! ama dinlemedim:)

    YanıtlaSil
  34. 3.3=6 Deil bu arada

    YanıtlaSil
  35. emeğe saygı lakin hocamız anlatamamış ayrıca 3lü kümelerin eleman sayısının hesaplanmasındada eksik formül vermiş.

    YanıtlaSil
  36. garip ve yanlıs bır anlatım kafa karısıklıgına neden olabılır

    YanıtlaSil
  37. teşekkur ederim hacam cok güzel anlattınız agzınıza saglık

    YanıtlaSil
  38. hoca bugatti veyron gibi stn konu ZOR

    YanıtlaSil
  39. BİlİyoRsAnıZ KeNDiNiz ANLaTın Lan eMegE SAYGı

    YanıtlaSil
  40. Uykum geldi izlerken,olmamış.

    YanıtlaSil
  41. daha iyi anlatılabilir

    YanıtlaSil
  42. saolun teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  43. teşekkürler bana katılan arkadaş =))

    YanıtlaSil
  44. çok hızlı anlatıyo ve örnek vermiyo bir an önce bitirmek istiyomuş gibi :/

    YanıtlaSil
  45. jeneratörlerin görüntüyü yansıttıgını senden duyuyorum :D

    YanıtlaSil
  46. beyler sakın ya adam millet yararlansın diye koymus bazı kafası basmayanlar ise çok hızlı yok bilmem ne felan filan kazma heriflere bak ya.

    YanıtlaSil
  47. hiç güzel deil hiç bşi anlamdm

    YanıtlaSil
  48. çok hızlı anlatıoo yhaa :D

    YanıtlaSil
  49. hocam çok sağolun çok iyi anladık tşk

    YanıtlaSil
  50. Hocam saqoLun ama.. çok az örnek çözüYosunuz we çok hızLı anLatıyosunuz.. ßrz daha yawaş anLaTsanız we ßrz daha FazLa öRnek Çözseniz daha İyi anLayaßiLiriz.. Ama yinede saqoLun.. ßirazcık oLsun işime yaradı..

    YanıtlaSil
  51. hiç örnek vememişin HOCA insan biaz örneklerle anlatıda anlayalım sen bizim hcadanda betersin tüüüüüüüüüüüü senin kalıbına ama EMEĞE SAYGI...

    YanıtlaSil
  52. bilgisayar ortamında hazırlansa daha güzel olurdu

    YanıtlaSil
  53. hocam cok hızlı anlatıyorsunuz ama güzel anlatıyorsunuz özlem hocam

    YanıtlaSil
  54. roman gibi okuyor hoca biraz daha iyi olabilir ama yinede sağolun emeğe saygı:)

    YanıtlaSil
  55. Hoca çok isteksiz böyle olmaz :(

    YanıtlaSil
  56. elinizde kağıt geçirip duruyorsunuz kitaptanda okurdum!

    YanıtlaSil
  57. yaz babam yaz :D ne bu bn anlamadım :D

    YanıtlaSil
  58. bağıntıyı daha güzel anlatan bi video var mı acaba? linki yollarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  59. hoca hiç bişey anlatamıyo eline almış bi kağıt yaz babam yazz

    YanıtlaSil
  60. ben kendim mat. öğretmeniyim, çocuklarda baka baka aynen böyle anlatıyolar işte.. berbat. ama genede bi emek var, o emeğe sağlık...

    YanıtlaSil
  61. Aynı konunun farklı hocalar ve kaynaklardan anlatımına videonun altındaki linklerden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  62. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  63. dersi dinlemeden olmaz

    YanıtlaSil
  64. Hocam ellerinize sağlık fakat bence her açıdan bu videonun geliştirilmesi gerekiyor.Örneğin görüntü kalitesi kötü,çok hızlık anlatıyor ve çok az örnek çözüyorsunuz.Üstelik konunun başı tamamen teoremden ibaretti ve hiç birini açıklamadınız.Fakat beğendiğim yönler test kitabında karşıma çıksa yapamayacağım soruları çözdünüz,sayenizde yazılımdan yüksek bir not bekliyorum.Herkes istediğini düşünmekte özgür fakat "berbat" diyen arkadaşlar bu video okulda anlatıldığı halde konuyu anlayamayan ya da geçmişe dönük eksiklerini tamamlamak isteyenler için hazırlanmış bir video.Ve her şeyi bu videodan beklemek yanlış olurdu.Bu yüzden öncelikle okuldaki dersleri iyi dinlememiz lazım.Hepinize başarılar diliyorum öncelikle de siz ekol hoca ekibine.Yaptığım yorumu yorumlamak serbest :)

    YanıtlaSil
  65. ya hep si güzel olmuş ama bağıntının özelliklerini atlamış ...

    YanıtlaSil
  66. Emeğe saygı lütfen, kadın anlatmış elinden geldiğince, bulmuşsunuz şikayet ediyorsunuz. Eğer bunu beğenmediyseniz farklı sitelerden yardım alın ama şikayet etmeyin lütfen bu bile büyük bir şans bedavaya özel ders gibi bir şey...
    Hocam çok teşekkürler, elinize ağzınıza sağlık :)

    YanıtlaSil
  67. hocam çok teşkürler ama örnekler çok az bird hızlı anlatıyorsunuz ama yine emeği geçen herkese teşekürler elinize sağlık bizim içn uğraşmışsınız örneker biraz çoğaltılsın tekrar teşekürler hocam

    YanıtlaSil
  68. emeği geçen herkese teeeeeeeeeeeeeşkürler

    YanıtlaSil
  69. fonksiyonlardan daha çok soru koyarmısınız rica etsem

    YanıtlaSil
  70. bazılarını anladım bazıları karmaşı onlarl ilgili sitenizde güzel vidolar koyarmısınız emeğinize saygı teşkürler

    YanıtlaSil
  71. emeğe saygı teşekkürler ama biraz fazla hızlı anlatıyo sanki :(

    YanıtlaSil
  72. hocanın bilgi yanlışı var A dan B ye fonksiyon sayısı s(A) üssü s(B) deil, s(B) üssü s(A) dır

    YanıtlaSil
  73. bu ne beeeeee hoca qüzeL anLatıyo bn nie mat. anlamıyom =))

    YanıtlaSil
  74. ya bi kere bu 3 konuyu 1 saate sıqdırması çoq qüzeL ama ne örnk var ne bi şey ekoL hocanın qrubundaysan anlatmayı bileceksn bide yazık ya biri tahtayı silmesine yardm etsn =)

    YanıtlaSil
  75. Öncelikle emeğe saygı. Sanırım zaman kısıtlı olduğu için hızlı anlatmak zorunda kalmış ama maalesef yüzeysel bi anlatım olmuş :/ kendi adıma konuşuyorum pek bir şey anlamadım :/ bide son örnek yarım kaldı :/ biraz daha ayrıntılı ve örnekli bir çalışma yaparsanız çok iyi olur. Emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  76. her zaman emege saygı ama bagıntı konusunu anlatmasaymıs da pek bişey fark etmezmis

    YanıtlaSil
  77. Hocam çok iyi anlatmışsınız. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  78. hocam önce bir tanışsaydık siz hemen dere geçtiniz
    =D ama gerçekten hepinize tüm hocalara çook teşekkür ediyorum yarın sınavım var dı çok yardımcı oldunuz saolunnnnnn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. XD aynen aynen hemen derse geçti ama olsun bence güzel anlattı önemli olanda bu ben anladım teşekkürler

      Sil
    2. BUNU YAPMAYA HAKKIN YOK! xd xd xd

      Sil
    3. haha buna hakkın yok ! bayıldım yorumlarınıza.

      Sil
  79. bune la milletin sınavı var ama gelmiş internette :D

    YanıtlaSil
  80. pok gibi ders analta yi

    YanıtlaSil
  81. ANLAYAN ANLAR KOÇUM...

    YanıtlaSil
  82. yalnız evrensel küme E ile gösterilir burda bi hata var .

    YanıtlaSil
  83. Hoca çok uyku getircek şekilde anlatıyo

    YanıtlaSil
  84. BU NE YA ALLASEN?HİÇBİRŞEY ANLAMADIM KADIN SANKİ KENDİNE ANLTIYOR HIZLI HIZLI.

    YanıtlaSil
  85. Biraz hızlı anlatıyo örnekler de derste çözdüklerimiz gibi değil ama olsun teşekkürler...

    YanıtlaSil
  86. 40 dakkada 4 konu anca böyle anlatılır. süper.

    YanıtlaSil
  87. hocam harika olmuş fakat daha fazla soruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu plösss :D

    YanıtlaSil
  88. hocam güzel anlatmışsın ama fonk. yerine jonk. yazıyor. j neydi diye 5 dakikadır düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  89. Gayet Güzeldi ağzınıza sağlık hocam :D

    YanıtlaSil
  90. anlamamamı sağlayan matematikçiden de daha kötü anlatıyo

    YanıtlaSil
  91. bi bok anlamadım hoca bu hız ne ya otobüsümü kaçırıyosun?

    YanıtlaSil
  92. Bizim video izliyerek calismak isteme amacimiz kitaplardan farki olmasi dimi ? Siz sadece yazip okudunuz hocam ?

    YanıtlaSil
  93. Yaa hoca çok kötü anlatmış. Sonuşta biz bunları sınava hazırlanırken ve ya öğrendiklerimizi pekiştirirken kullanıyoruz. Çok berbat anlatmış. Sanki arkasından atlı kovalıyor. Hiç örnek yok. Bizin Bir ayda işlediğimiz konuyu kadın tanım yazıp bırakıyor. Berbat !

    YanıtlaSil
  94. Anlatacağın Dersi Skeyim Ben Gidiyorum

    YanıtlaSil
  95. ya güzeldi ama biraz daha ayrıntı gerektiriyor

    YanıtlaSil
  96. fonksiyonu ayrıntılı anlatan bir video yayınlarsanız sevinirm

    YanıtlaSil
  97. fonksiyonda yanlış anlatılmış yerler var

    YanıtlaSil
  98. Sözcüklerdeki ünlülerin "düzlük-yuvarlaklık", "darlık-genişlik" yönlerinden uygunluğudur.

    Bu uyum düzlük-yuvarlaklık uyumu olarak da bilinir.

    Türkçe sözcüklerde küçük ünlü uyumu, sözcüklerin ilk ünlüsünün düz ya da yuvarlak olmasına göre iki kurala dayanır.

    Düz ünlüler: a, e, ı, i

    Yuvarlak ünlüler: o, ö, u, ü

    1. Bir sözcüğün ilk hecesinde düz ünlü varsa, onu takip eden hecelerde de düz ünlüler olur.

    Yani düz ünlülerden sonra düz ünlüler yer alır.

    a, e, ı, i a, e, ı, i

    ilk hece sonraki heceler



    Balıkçıl, karşılıklı, acıkmak, tartışma, esirgemek

    * İlk hecedeki düz ünlüden sonra düz ünlünün olmadığı bazı Türkçe sözcükler vardır:

    "Armut, kavun, yağmur, çamur, kabuk, savunmak, yavuz, avutmak, kavuşmak, kavurmak..."

    2. Sözcüğün ilk hecesinde yuvarlak ünlülerden biri varsa onu izleyen hecede düz-geniş ünlü (a, e) ya da dar-yuvarlak ünlü (u, ü) yer alır.

    Yani

    o, ö, u, ü sonra a, e, u, ü

    Yuvarlak ünlülerden sonra "ı, i" ve "o, ö" gelmez.

    * Türkçe sözcüklerde ilk hece dışında "o, ö" bulunmaz.

    Uyumu örneklendiren sözcükler:

    Görüşmeler, bozuntu, uysal, uzaklık, kumaş, görgü­süzce, boğaz...

    "Gösteriş" sözcüğünün küçük ünlü uyumuna uyup uyma­dığına bakalım:

    "ö"den sonra "i" gelmez, bu nedenle bu sözcük küçük ünlü uyumuna uymaz demeyin. Sözcüğe dikkat ederseniz "ö"den sonra "i" gelmemiş, "ö"den sonra "e" gelmiş. "ö"den sonra "e" gelebilir mi? Kuralı hatırlarsak gelebile­ceğini anlarız. "e"den sonra "i" gelmiş; "e"den sonra "i" gelebilir; çünkü düz ünlüler birbirini izler.

    Gös - te - riş

    yuvarlak düz düz

    * Bir sözcüğün uyuma uyup uymadığı kendinden sonra gelen ünlüyle kontrol edilir; sözcüğün ilk ünlüsü ile üçüncü ya da dördüncü ünlüsü kontrol edilmez. Sözün özü "gös­teriş" sözcüğü küçük ünlü uyumuna uyar.

    Aşağıdaki sözcüklere bir bakalım:

    Ümit, horoz, koro, komik, folyo, polis, komisyon, komiser, koridor, kulis, fosil, fonksiyon...

    Bu sözcüklerin tümünde ilk hecede yuvarlak ünlü (o, ö, u, ü) vardır. Yuvarlak ünlülerden sonra "a, e, u, ü" gelmesi gerekirken "o, i" gelmiştir. Bu sözcüklerin hiçbiri küçük ünlü uyumuna uymaz.

    ÖNEMLİ: Bileşik sözcüklerde ve yabancı sözcüklerde ünlü uyum­ları aranmaz:

    Altüst, bilimdışı, başvurmak, arabozucu, alçakgönül­lülük, açıkgöz, Boğazköy, boşboğaz, ilkçağ, ilkyarı, kurşunkalem...

    YanıtlaSil
  99. örnek soru yook ne anladım bu işten!!!!!!!

    YanıtlaSil
  100. Kadın anlatamıyo abicim , kendine anlatıyo resmen :) örnek yok, hızlı hızlı geçiyo böyle konu anlatımının anasını satayım düzgün bir video ricaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D

    YanıtlaSil
  101. emeğinize sağlık ama hiç anlatmadı ki .s bi bok anlamadım mk

    YanıtlaSil
  102. emege saygı. 1 kelime bile öğretse iyidir

    YanıtlaSil
  103. evrensel küme E ile gösterilir ne X'i

    YanıtlaSil
  104. Hoca anlatmış ama çok yüzeysel geçmiş. Emeğe sağlık yine de

    YanıtlaSil
  105. Güzel anlatmış orada problem yok anladım ama sorulara gelince bir hareket yok ben sorulara sorular bana bakışıp duruyoruz

    YanıtlaSil
  106. kendine anlatıyor resmen hızlı hızlı zaten anlamıyorum yavaş anlat amk

    YanıtlaSil
  107. ücretsiz sex için tlf numaram:05346789009

    YanıtlaSil
  108. ben böyle serefsiz bir kameraman görmedim kameraman resmen uyuyo hocanın anlattığı yeri çekmiyo lanet olası herif serefzizin öndegideni

    YanıtlaSil
  109. sizin anlatacağınız konuya sıcayım serefziler bi iş yapıcaksanız adam akıllı yapacak sınız kaç nekadar zaman kay bettim sisizn yüzünüzdennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  110. şu emeye salık diyenler varya onlara çok kızıyorum burda bi emek yokki beceriksizlerrrrrrr

    YanıtlaSil
  111. ilk defa bunu söylüyorum çook kötü :(

    YanıtlaSil
  112. arkadaslar 6 . soruda yanlış çözüm var . s(b) 4 oluyo

    YanıtlaSil
  113. orospu çocuğu piç pezevenk ebesini siktiğimin taşak surratlı göt beyinli iti göt gibi anlatma

    YanıtlaSil
  114. çözülen 5. soru hatalıdır. her iki tarafın kare kökünü alıyor. x mutlak değer içinde çıkmalıdır. yani

    lxl < 5

    oda demektirki. s(B)= 9 çünkü -4 -3 -2 -1 0 1 2 3 4 sayıları x kare <17 yi sağlar. bilmem anlatabildimmi

    YanıtlaSil
  115. teşekkürler iyi olmuş

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS