Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Aöf Matematik kümeler konusu videolu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri kapsamında şimdi sizlere lise 1 9.sınıf tan lise 4 12.sınıf a ve hatta açıköğretim fakültesi öğrencilerinin hepsine birden hitap edecek kalitede Sedat Öztürk hocamızın anlatımlarıyla kümeler konusu videolu anlatımı nı yapmaya çalışacağız. Konuda, küme nedir tanımı özellikleri çeşitleri alt küme kümelerde kesişim birleşim evrensel kapsayan küme boş küme ile ilgili birçok örnek soru çözümlerini sunuyoruz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Kümeler Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
1.Kümeler Videolu Konu Anlatımı (Ahmet Hoca)
1.Küme Bağıntı Fonksiyon Videolu Konu Anlatımı (Özlem Hoca)

1.Kümeler Hafıza Teknikli Videolu Konu Anlatımı
1-A.Kümeler Yazılı Konu Anlatımı
2.
Kümeler Özel Sorular (Ahmet Hoca)
3.Kümeler Özel Sorular (Nejdet Hoca)

35 yorum:

  1. hocam çok güzel anlatyosunuz çok sağolun allah razı olsun

    YanıtlaSil
  2. allah razı olsun hocam ...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler çok yardımcı oldu

    YanıtlaSil
  4. hocam çok saolun. gerçkten yardımı oldu ama biraz daha zorlştırrısanız soruları daha ii olur sanki.temel anlatıorsunuz ama biraz daha zor olması bizim için daha ii.

    YanıtlaSil
  5. faceme ekleyin darkorbit_0111@hotmail.com arkadaşlar orada derse devam ederiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amacı farklı bu arkadasın burda yapma bari :D

      Sil
  6. hepinize bu sitede kimin emeği geçtiyse çk teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  7. bişey anlamadım ekol hıca

    YanıtlaSil
  8. banada bu sıteyı hoca onerdı bence guzel :)

    YanıtlaSil
  9. yarın sınavım var ve ben bütün konuyu öğrendim

    YanıtlaSil
  10. manyaksınız hocam

    YanıtlaSil
  11. bence gayet güzel...

    YanıtlaSil
  12. hocam teşekkürler gerçekten çok güzel anlatmışsınız elinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Çok Güzel Anlatmışsınız Teşükkür Ederim.İlk Defa Sıkılmadan Bir Matematik Dersi Dinledim Sagolun

    YanıtlaSil
  14. hocam bağırmasaydın iyi olurdu kulaklarım çınlıyooooooooooooo :DDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  15. videouy ileriye alamıyorum bilmediğim yerleri görmek istiyordum bana vakit kaybettiriyorsunuz

    YanıtlaSil
  16. çok güzel ve çok kalıcı bir anlatım emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  17. manyaksınız arkadaşlar :D

    YanıtlaSil
  18. harika anlatıyo yhaa

    YanıtlaSil
  19. Tesekkürler banada yardımcı oldu
    Hocam ağzına sağlık süpersiniz :)

    YanıtlaSil
  20. hocam cok güzel olmus yazılım icin cok ise yaradı tsklr .)

    YanıtlaSil
  21. tsk qüzel olmus

    YanıtlaSil
  22. Hocam hakketen çok güzel ben kümeleri yapamıyodum sayenizde anladım ama örnekleri zorlaştırırsak gerçekten daha iyi olur :)

    YanıtlaSil
  23. HOCAM ÇOK GÜZEL Bİ SİTE TEBRİK EDERİM SİZİ BÖLE Bİ SİTEDE BİZLERE YARDIMCI OLDUĞUNUZDAN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ ARKADAŞLARIMLA SİZE KENDİNİZE İYİ BAKIN

    YanıtlaSil
  24. hocam çok teşekkürler daha önce anlamıodum şimdi anlıyorum çok saolun :)

    YanıtlaSil
  25. hocam kesişimi anlatırken yanlış yapmışsınız liste işaretinin içine boş küme işareti yapmışsınız.

    YanıtlaSil
  26. boş küme o şekilde gösterilir zaten .
    d

    YanıtlaSil
  27. anlamadım hocam daha açıklayıcı olun .!

    YanıtlaSil
  28. ABİ ÇOK İYİ YAAAA

    YanıtlaSil
  29. Çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS