Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik kümeler konusu soru çözümleri

Ekol hoca matematik dersleri alanında sizlere 14 kişilik online matematik dersleri kadromuzdan Mehmet Afşin ÖZEK hocamızın anlatımlarıyla aşağıdaki videolarımızda kümeler konusu için 2 parçadan oluşan soru çözümleri online yaprak testi bedava deneme sınavı bulunmaktadır. Sorular ekrana çıkınca çözüm başlamadan önce pause yapıp kendimiz çözmeye çalışırsak daha da verimli olur. İyi çalışmalar..
Video 1

Video 2

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Kümeler Videolu Konu Anlatımı (Mustafa Hoca)
1.Kümeler Videolu Konu Anlatımı (Ahmet Hoca)
1.Kümeler Videolu Konu Anlatımı (Sedat Hoca)
1.Küme Bağıntı Fonksiyon Videolu Konu Anlatımı (Özlem Hoca)
1.Kümeler Hafıza Teknikli Videolu Konu Anlatımı
1-A.Kümeler Yazılı Konu Anlatımı
2.
Kümeler Özel Sorular (Ahmet Hoca)
3.Kümeler Özel Sorular (Nejdet Hoca)

21 yorum:

  1. adam çok ii anlatıo anlamayanın aklından şüphe ederm

    imamhatipliym elhmd

    YanıtlaSil
  2. paylaşım için teşekkürler... işime çok yaradı. çok güzel anlattınız.

    YanıtlaSil
  3. 13.soru bir hata yokmu ?

    YanıtlaSil
  4. güzel ya ben hocadan öğrenmediğimi burda öğrendim

    YanıtlaSil
  5. Süperrr yahu. aslında öğretmenimden de anlamıştım ama pekiştirmiş oldum

    YanıtlaSil
  6. bu sitenin adı yanlış Ekolhoca değilde HELALHOCA olması lazım :D

    YanıtlaSil
  7. hiç anlamadım

    YanıtlaSil
  8. bu hoca başka konu anlatıyo

    YanıtlaSil
  9. süper elinize ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  10. harika anlatıyosun hocam ağzına sağlık....

    YanıtlaSil
  11. 1.güzel ama 2.de iş yok tammam mı?

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkür ederim elleriniz dert görmesin ekol hocam saygılar

    YanıtlaSil
  13. çok güzelde biraz hızlı anlatıyor hocamız

    YanıtlaSil
  14. süper anlatıyo ama biraz daha üstünde kalsa beklese falan daha iyi olu... :D

    YanıtlaSil
  15. çok süper ya harika çözüyorum valla

    YanıtlaSil
  16. bu hocayı tanıyorum anasını sikmiştim geçende

    YanıtlaSil
  17. aklına kazınmış o da seni sikmişti geçende.

    YanıtlaSil
  18. valla ben fazla beğenmedim sorular hiç benim düzeyime uymuyo çok ağır

    YanıtlaSil
  19. Harika proje ödevimede yardımcı oldu hem :)

    YanıtlaSil
  20. çok teşşekür ederim işime çok yaradı ve anldım

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS