Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri çokgenler konusu soru çözümleri

Ekol hoca geometri dersleri nden merhabalar. Şimdi sizlere lise 1 lise 2 lise 3 lise 4 geometri çokgenler konusu soru çözümleri online yaprak testi ücretsiz deneme sınavı soruları nı tekin hocamızın videolu anlatımlarıya aşağıda anlatıyoruz. Çokgenler nedir tanımı iç açıları toplamı dış açıları bulma kenar sayısı köşegen sayısı formülleri ni de aşağıdaki videomuzun içinde sorularda geçerken anlatıyoruz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Çokgenler Videolu Konu Anlatımı
2.Çokgenler Özel Sorular

14 yorum:

  1. süpersin tekin hoca

    YanıtlaSil
  2. tekin hocam ağzınıza sağlık başarılarınızın dewamını dilerim

    YanıtlaSil
  3. la de get yazın çok kötü çok hızlı anlatıon tercüme et bide tümlyeni, faln bilmiom ben belki amg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya. çok hızlı anlatıyor hiç bişe anlamadım :(

      Sil
    2. tümleyeni bilmiyosan abi git 7. sınıftan bir daha başla

      Sil
  4. böyyyyyyyyyyttt xd iğrenç

    YanıtlaSil
  5. 2.Soruda sıctın lan
    aga 6 buldun 9 a nasl cıktı.
    Hadi 9 diyelim oraya 4 nok. çizdin
    6+4=10 biraz bişiy biliordum onada sıçtın yani...
    ben berbat dedim....

    YanıtlaSil
  6. bence bu kötü diyenlerin kendileri berbat olduğu için aynada kendilerini görüyorlar... tekin hoca siz onlara bakmayın çok güzel anlattınız ağzınıza sağlık çok sağolun sayenizde bilmediğim bir sürü konuyu öğrenmiş oldum yani kısacası size ne kadar teşekkür etsem azdır... berbat diyenlere gelsin kendileri tembel olduklarından boş boş konuşuyorlar...

    YanıtlaSil
  7. book gibi anlatıyo siktir gidin

    YanıtlaSil
  8. yav 7.soruda nasl eşit oluyor? çok kötü bence. hiçbir şey anlamadım. Azıcık açıklasaydın iyiydi.

    YanıtlaSil
  9. ag<zına saglık

    YanıtlaSil
  10. anlamayan arkadaşlar konuya hakim değiller galiba gidin bi çalışın da öyle izleyin videoyu, kendi suçunuzu hocaya atmayın. hocam agzınıza sağlık çok güzel

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS