Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

11.sinif geometri paralelkenar videolu konu anlatimi

Ekol hoca geometri dersleri ve testleri nden merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Şimdi sizlere lise 3 lise üç onbirinci sınıf 11.sınıf geometri dersi paralelkenar konusu videolu anlatımı aşağıdadır. Paralelkenar nedir tanımı özellikleri örnek soru çözümleri online yaprak testi aşağıdaki videolarımızda ayrıntılı bir biçimde anlatılıyor. Herkese başarılar dileriz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Eşkenar Dörtgenler Videolu Konu Anlatımı
2.Eşkenar Dörtgenler Videolu Konu Anlatımı
3.Dikdörtgen Kare Deltoid Videolu Konu Anlatımı
4.Yamuk Videolu Konu Anlatımı

18 yorum:

  1. ah birde izleyebilsek

    YanıtlaSil
  2. yha ben izliyorumda niye wideo halindeki keşke çözümleriyle birlikte yazsaydı o zaman daha yrıntılı yazardım dönem ödewi hazırlıyorumdaa neyse artık

    YanıtlaSil
  3. bu arada ben Esinn

    YanıtlaSil
  4. hocam süper anlatıyorsunuz

    YanıtlaSil
  5. dinlesek yorum yapabilecez arkadaşlar ama açılmıyor ki...

    YanıtlaSil
  6. aynen ya yarın yazılım varda açılmıyo

    YanıtlaSil
  7. açılması için ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  8. açılmıyoooooo yhaaa yarn da bu knudan iki sru çkacak yhaaa offff

    YanıtlaSil
  9. off yha aşkımın ödevini bulamıyorum nie açılmıoo buu sayfaa

    YanıtlaSil
  10. en güzel üniversiteler sizin olsun arkadaşlarr!

    YanıtlaSil
  11. Allah razı olsun sizden hocam cennetin en güzel köşeleri sizin olsun

    YanıtlaSil
  12. ya çok basit olmuş sınavda bu kadar kolay sormuyolar hatırlatmak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kardeşim sana katılıyorum

      Sil
    2. sağol kardeşim

      Sil
  13. ya açılmıyo yarın yazılı var lütfen yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  14. yorum tutmuş aksjksd buradan betül kamkime ve ömer kardeşime çok selam

    YanıtlaSil
  15. Bu arada tumblr hesabımızı da yazayım okulun sıralarından bi halt olmadı belki buradan anonim gelir.
    hayallerindenopuyorum.tumblr.com
    mutlulukyoksunuhayat.tumblr.com

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS