Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik karmaşik sayilar argüment konusu testi

Ekol hoca matematik dersleri nden merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Bu dersimizde karmaşık sayılar konusu nun argümentlerle ilgili sorularını bulabileceksiniz. Karmaşık sayının argümenti nedir tanımı özellikleri örnek soru çözümleri online yaprak testi gösterimi esas argüment nedir tanımı grafikte gösterimi gibi ayrıntılarla ilgili soru çözümleri de bulabileceksiniz. Başarılar.

26 yorum:

  1. ya su konuyu dınlemedıgım yer kalmadı ama hala am-nlamıorum ne yapıcam hıc bılmıorum yaaa :S:S:S

    YanıtlaSil
  2. önce kendin calısmalısın sonra dınle anlamadıgın yerlerı bırdaha bırdaha dınle bence bende yaptım ve cok yararlı oldu dostum

    YanıtlaSil
  3. ÇOK TEŞEKKÜRLER ÇOK İYİ ANLADIM.. ♥

    YanıtlaSil
  4. vayyyy iiimiş:D

    YanıtlaSil
  5. 150 nin küpü nasıl 450 çıkıyor

    YanıtlaSil
  6. canım orda 150 nin küpü deil derece ile carpılıo o yuzden 450 oluyor

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkr edrim.. fen lisesi öğrencisiyim,okuldaki öğretmenden anlamamıştım hiç,yazılım var yarın da,gerçekten çok iyi oldu.. ellerinize sağlık,saygılar sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. gerçektende çok iyi anlatılmış ... kolaydan zora doğru .. konuyu yarım yamalak biliyordum ama şu an çok iyi anladım

    YanıtlaSil
  9. Konu hakkında biraz yani az çok bişiler yapabiliyodum şimdi pekiştirdim emeği geçen herkese teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. i üssü i,i üssü 2i,i üssü 3i ne olduğunu bilen var mı?

    YanıtlaSil
  11. cok güzel analtmşş ben cagdaskente okuyom walla bi bu hocam bide okuldakı hoca cokk eii analtmş..,

    YanıtlaSil
  12. yannnnnni bunlar nasıl böle matematikten anlıyo sasıyom walla hii yaa .... :d

    YanıtlaSil
  13. cagla malmısn yaa nasıl analamıyonnn ya .d berkayy saoll yani bilmiyodukkkk hahahaha hehehe .d

    YanıtlaSil
  14. çok güzel anlatmışsınız ağzınıza sağlık keşke her öğretmen sizin kadar iyi anlatsa çook sağolun.emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. çok iyi anlatıyorsunuz hepsini izlemedim işallah anlarım

    YanıtlaSil
  16. şu bölgelere göre açıyı 180 den çıkarmayı eklemeyi falan anlamıyorum anlayan söyleyebilir mi

    YanıtlaSil
  17. gerçekten çok iyi anlatıyorsunuz.çok tşk ederim..anladım sonunda şu argümentleri...

    YanıtlaSil
  18. 33:30 da bi yanlıslık war hoca.. .;D

    YanıtlaSil
  19. vllhi bravo... çokii bir hocasınız .

    YanıtlaSil
  20. gerçekten ii anlatmış ama sorun bende.s

    YanıtlaSil
  21. anlamadım ama sorun bende sen süper anlatıyon hocaa

    YanıtlaSil
  22. anlatımdaki tek sorun cümle sonlarındaki r ler ve kelimelerin ortasındaki ş sesleridir. tşkler....

    YanıtlaSil
  23. Harbiden de çok anlaşılır bir konu anlatım vidyosu olmuş.Hocanın tane tane,açıklayarak,yavaş anlatması gerçekten de iyi bir yöntem.Benim gibi matematik özürlü birisi için avantaj sayılabilir.

    YanıtlaSil
  24. berbat diyen 3 kişi konuyu anlamayan kişiler

    YanıtlaSil
  25. okulda ve dersanede bi bk anlamadım ama burda 2 dk sürmedi teşeküürler ekol hoca

    YanıtlaSil
  26. Hocam tek kelimeyle MUHTEŞEM.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS