Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Tarih osmanli devleti dağilma dönemi videolu konu anlatimi

Ekol hoca tarih dersleri nden herkese merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca ilköğretim sosyal bilgiler ve lise tarih dersleri ekibimizden pelin hoca mızın anlatımlarıyla osmanlı devleti (imparatorluğu) dağılma dönemi videolu konu anlatımı yapacağız. Konuda geçen bazı kavramlar şöyle, azınlık ayaklanmaları mısır sorunu genel politika yunan isyanı osmanlı rus savaşı (93 harbi) çeşitli yapılan anlaşmalar ve birçok kavram aşağıdaki ekol hoca vidyolarımızdadır.
Video 1

Video 2

30 yorum:

  1. tebrikler gayet başarılı bir site çok beğendim ve çokta işim eyaradı ...:)

    YanıtlaSil
  2. harıka anlatıosunuz hocam .. ınanın bana okulda ögrenmedıgım bı cok seyı sız anlattınz ve sızden ogrendım harıkasınızz hocam bole devam edın opuyrm sızı..=))))

    YanıtlaSil
  3. gerçekten hocanın anlatımı çok güzel.bana çok faydası dokundu.emeği geçen herkese teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler hocam anlatımınızı çok beyeniyorum derslerimde çok yardımcı oluyor

    YanıtlaSil
  5. cok güzel bi anlatım herkese tavsiye ediyorum tarihi sizden öğrendim teşekkür ediyorum ağzınıza sağlık

    YanıtlaSil
  6. ben de tarihi sizden öğrenenlerdenim,okuldayken sadece matematikte başarılıydım tarihi bi türlü anlamıyordum ama bunun istemekle alakası olduğu kadar öğretmenle de alakası olduğunu anladım..hele de burası sınavda çıkabilir diye vurgu yapıyorsunuz ya harikasınız..yeni sistemde ea dan giricem inşallah başarılı olurum,allah sizi başımızdan eksik etmesin hocam..

    YanıtlaSil
  7. SAGOLUN COK GUZEL ANLATIYOSUNUZ....

    YanıtlaSil
  8. hocam anlatış tarzınıza bayılıyorumm :)

    YanıtlaSil
  9. anlatımınız ve soruları vurgulamanız çok güzel çok teşekkür ederim.Tarihi seviyorum :))

    YanıtlaSil
  10. ben üniversitede matematik öğretmenliği okuyorum ve yarın inkilap tarihinden vizem var, bir sayısalcı olarak pek tarihle ilgilenmem mecbur kalmadıkça, rastgele açtıgım bu site sayesinde vizeden yüksek alıcam galiba :) dersi anlatan pelin hocamıza ve siteyi kuran kişilere teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  11. çok akılda kalıcı bir ders anlatma şekliniz var çok hoşuma gitti dilinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. çok güzel ve çok kötü bir anlatımınız var

    YanıtlaSil
  13. lan bune ben böyle uyuşuk hoca görmedim derse başlamadan önce 1 saat konuşuyo

    YanıtlaSil
  14. tek kelimeyle süper anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
  15. teşekkürler .Netlerimde belirgin bir artış oldu.

    YanıtlaSil
  16. ben açamıyorum videoyu

    YanıtlaSil
  17. ben neden açamıyorum bu videoları? yardımcı olabilecek biri lütfen cevap yazsın :(

    YanıtlaSil
  18. iki sınavdır videoları açmaya çalışıyorum bu nasıl bir site anlamadım yarın sınavım var bana yardımcı olabilecek kimse varmı varsa ne olur mesaj atsın

    YanıtlaSil
  19. hocam güzel anlattınız ama bira daha etkili snki olayn içindymşiz gibi hssettrrsnz daha güzel olurdu :))))

    YanıtlaSil
  20. çok güzel anlatmışsınız hocam bende çok güzel dinledim ve çok faydalandım teşekkr edrim gerçekten :)

    YanıtlaSil
  21. Anonim Anonim Anoooonim......

    YanıtlaSil
  22. hocam gerçekten çok güzel anlatıyorsunuz :) çok beğendim ve anladığımı düşünüyorum. inş. yararı olur.elinize dilinize sağlık :) herşey için teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. Hocam anlatışınız çok güzel.
    Konu anlatımından sonra soru çözümleri çok güzel olmuş, konuyu pekiştiriyor.
    Herkese tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  24. cok güzel bi anlatım herkese tavsiye ediyorum tarihi sizden öğrendim teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  25. çok güzel ve akıcı anlatıyor gerçekten çok teşekkürler hocam . ben MF yim ama sizin sayenizde tarihide sevdim :D

    YanıtlaSil
  26. HOCAM ALLAH RAZI OLSUN

    YanıtlaSil
  27. çok yardımcı oldunuz hocam sagolun anladım sayenizde

    YanıtlaSil
  28. cok güzel cok iyi anlatıyorsunuz col teşekkür edriz

    YanıtlaSil
  29. tarıh dersını de bana sevdırdınız allh razı olsun hocam:)

    YanıtlaSil
  30. gercekten supersiniz. tarihi bu kadar guzel anlamak mutlu etti cidden beni. huc umidim yoktu valla cok tesekkur ederimmm

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS