Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ilköğretim 4. sinif matematik açi açi çeşitleri konusu videolu anlatimi

Ekol hoca ilköğretim matematik dersleri nden merhaba sevgili öğrenci arkadaşlar. Sizlere aşağıdaki videomuzda ilköğretim 4.sınıf 5.sınıf matematik dersi açı açı çeşitleri açı problemleri konusu videolu anlatımı yapacağız. Açı çeşitleri konusunda geçen ve aşağıdaki vidyoda tanımları ve özelliklerini anlatacağımız bazı kavramlar şunlar, dar geniş dik doğru açı açı problemleri örnek soruları çözümleri ve birçok kavram aşağıdaki ekol hoca vidyosu ile anlatılıyor.

90 yorum:

  1. bence vidyö derslerinizin anlatımı çok güzel ben çok beyeniyorum.

    YanıtlaSil
  2. ya ekol hoca çok güzel anlatıyor.(süper birşey,mükemmel...:d))))/

    YanıtlaSil
  3. gerçektende çok iyi emeyinize saglık

    YanıtlaSil
  4. geometri dersi çook güzel çokta eğlendim.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ders anlatımı var yha

    YanıtlaSil
  6. çoooooooooook güzel anlatıyo.
    bence çooookta anlayışlı.herkese tavsiye ederim çooooooooook eyleneceksiniz.
    ekol haca çooook güzel anlatıyo.
    ekol hocam ağzınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok güzellllllll herkeze tavsiye ederim çokkkkkk eğlenceli çok eğlencelliiiiiiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  8. hiç güzel değil bence hiç eğlenmedim hiç güzel değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni bakıyom ama çok güzelmiş

      Sil
  9. Harika... 4.ve 5.sınıf matematik vdeolarının devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  10. Ekol Hocam,
    Süpersin...Keşke şimdi öğrenci olsaydım.Böyle videolar oldukça dersaneye ne gerek var...

    YanıtlaSil
  11. hocam sizden başkasını nerede bulacağız süpersiniz... ya hocam ben tam sayılı kesirleri bulamıyorum ama neyse hocam devamını bekliyorum lütfen başka şeylerde yükleyin bir kez daha yorum yazıyorum hocam ağzınıza sağlık çok güzel anlatıyorsunuz sizi çok seviyorum. gerçektende çook güzel anlatıyorsunuz. herkeze tavsiye ederim herkes bu siteye girsin .birkez daha herkese tavsiye ediyorum. hocam saygılarımla...

    YanıtlaSil
  12. benim bu gün sınavım vardı cok güzel sonucum geldi oleeey cok sağol ekol hoca

    YanıtlaSil
  13. bi şey söylecem bunu anlata ekol hoca değil

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş okadar çaba vermiş necmi hocaya

    YanıtlaSil
  15. hiçççççççççççç güzel anlatamıyor bence sitesini kapatsın rezil küsah anlatıyor ben hiç beğenmiyorum hiçbirşeyi açılmıyor sesi kalın anlatamıyor ben hiç beğenmiyorum herkeste yalkandan diyoki çok güzel anlarıyo ben her şeyi herkesin yüzüne söylerim rezillllllllllllllll hiçç beğenmiyorm

    YanıtlaSil
  16. çok güzrel anlatıyor

    YanıtlaSil
  17. matematik çok güzelmiş tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  18. çok güzel anlatıyorlar herkeze tercih ederim...

    YanıtlaSil
  19. çokkk güzelll ya bu kaar güzel anlatan kimse görmedim tabi bizim hoca hariç

    YanıtlaSil
  20. çok muhteşem di kopya verdi bana bugün sınavım vardı haha

    YanıtlaSil
  21. çok güzel anlatmışsınız hocam önceden fazla bilmiyodum şimdi süper oldu derslerim

    YanıtlaSil
  22. muhteşemsiniz hocam

    YanıtlaSil
  23. çokkkkkkkkkkkk güzel öğretmenim söledi anlamadım ekol öğretmen söledi anladım bravoooooooooooo

    YanıtlaSil
  24. güzel ama başka konu nerde

    YanıtlaSil
  25. açıkcaı işime pek yaramadı

    YanıtlaSil
  26. bence book gibi...

    YanıtlaSil
  27. baska konu yokya ama neyse video da bzm konular varmıs devamını izlememişim prdn.....

    YanıtlaSil
  28. çoookkkk beğendim anlamadığım yerleri bile öğrendim devamını bekliyorum
    D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  29. hocam bence süper ne derseler kulak asmayın

    YanıtlaSil
  30. çk gzl çk byndm çk tskkrlr
    tanay karlıdag

    YanıtlaSil
  31. süper anlaşılır bir anlatım çok teşekkürler hocam emeğinize ağzınıza sağlık çok faydalandım tanay karlıdağ

    YanıtlaSil
  32. çok güzel anlattı bizim öğretmen gibi

    YanıtlaSil
  33. çooooooooooook güzellllllll kesin bu matematik sınavımdan 100 alacağım.

    YanıtlaSil
  34. yarın sınavım var muhteşemsiniz çoq gzl anlatım

    YanıtlaSil
  35. aynen süpersiniz hocam

    YanıtlaSil
  36. sınavdan 100 aldım çok sağolun hocam

    YanıtlaSil
  37. sssssssssssssssssssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  38. ben bu konudan 100aldım salaklar haj

    YanıtlaSil
  39. süper ve muhteşem adamın sesi ihreç ama

    YanıtlaSil
  40. çok güzel anlatıyor gerçekten

    YanıtlaSil
  41. neresi güzel acaaba mallar

    YanıtlaSil
  42. hiç birşey ögrenmedim

    YanıtlaSil
  43. çok şey oğrendim

    YanıtlaSil
  44. hocam çooooooooook güzel anlatıyorsunuz .... videolarınızın devamını dört gözle bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  45. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............................................

    YanıtlaSil
  46. bence çok güzel

    YanıtlaSil
  47. ben pelin ekol hoca harika ders anlatıyor .dershaneyi eve taşıyor.öğretmenlere teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  48. çok güzel anlatıyor. keyifle izleyip öğrendim.teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  49. tşk ederim sıperdi ellerine sağlık allah işini ras getirsin cooooooooooooook guzellllllll tşk ederim saygılar Berk Öcal:) saygılar...

    YanıtlaSil
  50. sikerim ben böyle işi lannnnnnnnn
    sikdimin oglu

    YanıtlaSil
  51. berbat iğrenç acınası

    YanıtlaSil
  52. ÇOK GÜZEL ANLATIYOSUNUZ HOCAM..BAYILDIM.VE YAZINIZDA ÇOK GZLL =)

    YanıtlaSil
  53. LAN GERİZEKALI BİŞEY ÖĞRENMEN İÇİN YAPILIYO BÖLE EĞİTİMLİ ŞEYLER SEN BUNUN FARKINDA DEĞİLSİN BEYİNSİZ! GERİZEKALI YHA BİŞİ BİLMEDEN KONUŞUO BÖLE KAPAK YAPARLAR SNA xd

    YanıtlaSil
  54. KİME SÖYLEDİĞİMİ SÖLİYİM İSKENDERİN ÜSTÜNDEKİ YORUMU YZN KİŞİYE VE İSKENDERİN ALTINDAKİ KİŞİYE YZDIMMMMMMMM !Oqqééééééé

    YanıtlaSil
  55. Yorumlarınız için taşekkürler.

    YanıtlaSil
  56. çooooooooooooooooooooook güzel anlatmışsınız.bravo.:)

    YanıtlaSil
  57. adamın sesi iğrenç ama çokkkkk güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  58. çook güzell anlatıyor!...

    YanıtlaSil
  59. süperrrrr
    ANLATIYOR

    YanıtlaSil
  60. ekol hoca çok güzel bir hoca!!!

    YanıtlaSil
  61. gerçekten ödevimde aradığım problemleri buldum.ÇOK TEŞEKKÜRLER EKOL HOCA...

    YanıtlaSil
  62. yAa bn KarDEşim icİN Sİzin sİteDEn viDİo ARIyoRUm 4.sıNIf BU aRaDA SiteNİzi cOk beGEniYOrum heR ŞeY İciN TeŞekküRLEr....

    YanıtlaSil
  63. lan sürekli şapşap şap mal mısın EKOL DUYAMADIM neyse sana bir şey söylerdim ama BAYRAMLIK AĞZIMI AÇTIRMA OLUR MU MALLLLLLLLAAAAAAAAAKKKKKKK

    YanıtlaSil
  64. çok güzeldi.sssssssssssssssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

    YanıtlaSil
  65. Ekol hoca sağ olsun sizlere birşey öğretmek istiyoor.salaklar.

    yazan:buse ceylan

    YanıtlaSil
  66. Kedenlerin anası babası ölsün inşallah.tövbesi geçmesin. yazan:buse ceylan

    YanıtlaSil
  67. Ekol Hoca sağ olun.

    YanıtlaSil
  68. size aşığım Ekol By.

    YanıtlaSil
  69. bence biraz güzel anlatıyo ama onun sayesinde bu konuyu daha iyi anlatıyorum zaten ablamlarda üniversitede onlarında derslerini ekol hocam sen düzelttin ağzına eline yüzüne sağlık çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  70. ÇOK GÜZEL HARİKA :D TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  71. çok güzel anlatıyo ağzına şağlık .çok teşekkür ederim yazılıdan 5 aldım

    YanıtlaSil
  72. bunu dinledim yazılıdan 3 aldım

    YanıtlaSil
  73. çok iyi ama bana yaramaz

    YanıtlaSil
  74. sınavda bu konular çıkmayaçaktırrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  75. çoooooookkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllll

    YanıtlaSil
  76. gerçekten de çok güzel

    YanıtlaSil
  77. süper bir yer çok güzel anlatıyorlar bu şeyi internete veren kişilere verdiği için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  78. iyi de arkadaşlar öğretime uygun olarak dikkat çekme ve güdüleme yapılmadan direkt olarak konuya giriş yapılmış. Ön bilgiler harekete geçirilmemiş. yani buradan çıkarılacak sonuç ilköğreim I. kademeye indirgenmemiş bir anlatım tarzı.

    YanıtlaSil
  79. teşekkür ederim necmi demir öğretmen çok güzelmişşşşşş

    YanıtlaSil
  80. ÇOOOK TEŞEKKÜRLER EMEĞİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS