Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

10.sinif matematik 1.dönem 3.yazili sorulari ve cevaplari

lise 2 matematik 1.dönem 3.yazılı sorularılise 2 matematik 1.dönem 3.yazılı cevaplarıEkol hoca matematik dersleri ve testleri nden merhaba sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca matematik hocaları olarak lise 2 iki 10.sınıf matematik 1.dönem 3.yazılı soruları ve cevapları cevap anahtarı nı yandaki resimlerde sizlere sunuyoruz. Dileyen arkadaşlar ekol hoca matematik hocalarının bu çalışmasını bilgisayarına farklı kaydedip yazıcıdan çıktı da alabilir.

14 yorum:

  1. klasik soru örnekleri istiyorum ben bu sorular bence iyi olmamış baştan savma ve cevaplarıda görünmüyo farklı örnekler verirseniz çk daha güzel olcak

    YanıtlaSil
  2. Yeniden yazılı sorularını ekibimizle beraber tüm dersler için düzenlemeye ve daha kaliteli sorular ekleme çalışmalarımız inşallah devam ediyor. En kısa zamanda tüm dersleri ve kategorileri düzenleyip, güzelleştirip inşallah geliştireceğiz. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. iyi günler bu soru ve cevapların daha netini bulamazmısınız acaba bu sorular ve cevapları bana lazım sorular net ama cevapları net değil

    YanıtlaSil
  5. yaaa bnce videolu anlatım yapn lütfen

    YanıtlaSil
  6. karekök içerisinde 102.100+1 ifadesinin cevabını çözümlü olarak öğrenmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. hocam allah sizden razı olsun hakkaten işimize çok yarıyor bu eğitim videonuz çok teşekkürler.. HEDİYE SÖYLER..

    YanıtlaSil
  8. çok saolun hocam inş sınavdada bunlara benzer sorular çıkar...

    YanıtlaSil
  9. Allah ne muradınız varsa versin Ekol hocam keşke yazılar birazda okunabilir boyutta olsaydı :)

    YanıtlaSil
  10. hello i'm Dora!

    YanıtlaSil
  11. çok sağolun yarın yazılım vardı iyi oldu bu :)

    YanıtlaSil
  12. Cevaplarla soruların alakası yok :(

    YanıtlaSil
  13. ceyapları doğru mu

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS