Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif matematik 2.dönem 3.yazili sorulari

9.sınıf matematik 2.dönem 3.yazılı sorularıEkol hoca matematik dersleri ve testleri nden merhaba arkadaşlar. Şimdi sizlere ekol hoca matematik hocaları grubumuzun hazırladığı lise 1 bir 9.sınıf matematik ikinci 2.dönem 3.yazılı soruları yandaki resimlerde sizler için hazırladık. İsterseniz yandaki resimden soruları farklı kaydedip yazıcıdan çıktı da alabilirsiniz.

64 yorum:

  1. bence sorular gayet güzel

    YanıtlaSil
  2. çk güzel teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. ßnce qayet gsL soruLar eLLerine saqLık ekoL hoca...

    YanıtlaSil
  4. fen lisesi öğrencisii1 Ekim 2009 07:14

    yaaa çok kolay bn fen lisesndeim sorlaştrn şu sorularıı

    YanıtlaSil
  5. la soru nerde hiç bişi anlamdım

    YanıtlaSil
  6. pardon gençler soru için saolasın

    YanıtlaSil
  7. çok iyi olmus bizim işimize çok yarradı

    YanıtlaSil
  8. çarşı ekole karşı

    YanıtlaSil
  9. "fen lisesi öğrencisii" bence çeneni kapatmalısın senin gibi fen lisesiyim diye hava atıp milletin emek verip yaptığı faydalı işler üzerinden küçük düşürücü sözlerle hava atmak hoş deil.

    YanıtlaSil
  10. ..................................................................fen lisesi öğrencisi ağzını topla..............................................................................................

    YanıtlaSil
  11. fen oldugundan emınmısın sen sewvıyen kac tabı varsa

    YanıtlaSil
  12. valla arkadaşa katılıyorum fen liseli kapa çeneni bence .. ne o öyle hava atmakta ne oluyo fen lisesini kazanmayı herkes ister ama sen hava atmak derdindesin.. fen liseli olduğunu orada belirtmesen ne oluyo yani ödül mü veriyolar sana .. ha şunuda bil fen lisesine giden çok insan gördüm bi soruyu bile çözemezler
    ama düz liseli de gördm emin ol .. derse geleym süpersiniz hocam ağzınıza sağlık teşekkürler ALLAH razı olsun sizden bu kadar öğrencinin anlamasına yardımcı oldunuz ..

    YanıtlaSil
  13. elinize sağlık demek istedim pardon :D

    YanıtlaSil
  14. bence de fen liseli olduğunu belirtmen yanlıştı. sorular sana göre basit olabilir ama genel olarak güzel hazırlanmış sorular. fen liseli kimliğini hava aracı olarak kullanmaktan vazgeçmelisin
    önemsiz not: ben de fen lisesindeyim ama bunu asla hava meselesi olarak kullanmam sen de öyle yapmalısın. diğer arkadaşlarımızda da aynı kafa var sonuçta neyin havasını yapıyosun??

    YanıtlaSil
  15. bend düz liseye gidiyorum ama anadolu çocuğuyum varmı ötesi?? :D :D

    YanıtlaSil
  16. bu arada fen lisesi öğrencisi olmakla bişe deişmiyo bunu kafana sok fen lisesi ööğrencisi havanıda böyle söndürürler işte !!! :))

    YanıtlaSil
  17. sorular çok gsl ellrnze sağlk=)

    YanıtlaSil
  18. bu soruları bana sorsalar 100 değil 200 almıştım ben bu soruları 20 dakkada çözerim be oda 10 kere kontrol ederek....zuhaaaaa!!

    YanıtlaSil
  19. keşke bizimmm hoca da böyle baasit sorsa bunları yapmak cok kolay ama yine de ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. ben öğretmen lisesindeyim bunlar çok kolay zor sorun şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. fen liseli yanlış sulardasın dikkat et çok eleştri gördün...

    YanıtlaSil
  22. Eline sağlık ekol hoca ama sorular çok basit Ben Anadolu Lisesindeyim saygıalr..

    YanıtlaSil
  23. fen liseli öğrencii
    ben sadece özgür bir biçimde düşüncelerimi savundum.üstelik havamı da atarım sen de calışıp fen lisesine gelseymişsin.
    hem burada konu benim fen liseli olmam değilsoruların çok kolay olması. belki sizler için çok zor olabilir ama bunlar bana çok kolay geliyor .

    YanıtlaSil
  24. merhaba arkadaşlar. bencede sorular güzel emeğe saygı sonsuz. ekolhoca internette okadar yayılmış ki hangi dersten konu izlemek istesem mutlaka ekol hocanın ki oluyor. bende memnunum bundan.ama bir şikayetim var videolarda daha fazla öğrek vermeliiler bence.

    YanıtlaSil
  25. 1. =7/4
    2.= 30
    3.= 9
    4.= 5
    5.=
    6.= 1 değerini kesin alır
    7.= 24
    8.= 27
    9.=
    10.=5
    ben de izmit cahie elginkan anadoluya gidiom size yardımcı olabildiysem çok ii

    YanıtlaSil
  26. ben fen liseli değilim ama gerçekçi olmak gerekirse sorulr kolay =(

    YanıtlaSil
  27. BİZİM HOCA HİÇ OKULA GELMEDİ BİR KERE GELDİ KİMSE DERSİ DİNLEMEDİ HERKES CAKTI YAZILIDA

    YanıtlaSil
  28. bu sorular çok kolay bizim okula sorsalar herkes 100 alır...

    YanıtlaSil
  29. ah keşke bizim hocamız bize bu soruları sorsa ama nerde yinede çok tşk

    YanıtlaSil
  30. ya cok malca ortak yazılı 20 soru oluyo bu ne böyle

    YanıtlaSil
  31. seLam..
    soruLar guzeL..(=
    bugun sınavım var..(=
    soruLara baktım gayet guzeL..
    insaLLah bizim sınavda boLe oLur...
    tesekkürLer..<3

    YanıtlaSil
  32. benim cevaplarım daha farklı çıktı bi de ben koyayım:
    1) 14/9
    2) 30
    3) 1
    4) 21
    5) 5
    6) 2
    7) -3/4
    8) 27
    9) 8
    10) -7
    umarım bi yardımım dokunmuştur

    YanıtlaSil
  33. ben düz liseye gidiyorum bu sorular acayip kolay ben bunu öğrenciye soru diye soran öğretmenden şüphe duyarım yinede emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  34. sorular güzel ama fen liseli kapsın çenesini

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. valla emeğinize sağlık bzm yazılı sorularının hemen hemen aynı helal olsun :)))

    YanıtlaSil
  37. o cevapları bulanlar nasıl bulunur şaşırıyorum

    1-7/9
    2-30
    3-9
    4-27
    5-1
    6-2
    7-1/4
    818
    9-
    10=25
    size en kolay örnekteyi yanlışınızı göstereyim o soruda parantez içlerinin eşit olması parantez içlerini eşitleyen tam sayı 5 dir istersenin deneyin 5x5 de 25 eder.saygılarımı sunarım.eğer yanlışım varsa uyarın

    YanıtlaSil
  38. sLm bnm cevapLaRımDa faRkLı çıktı bi De ben yazayım
    1=-12/3
    2=3/10
    3=1/4
    4=28
    5=3
    6= x=4
    7=2/3
    8=15
    9=
    10=

    YanıtlaSil
  39. slm benim cevaplarım deyişikcıktı ya cök üzüldümya offfffffyaaaaaaa

    YanıtlaSil
  40. fen liseliye söyleyin daha 6x6 yı bilmiyodur o babasının parasıyla gelmiş biyere gerçi 6x6 yı biliyodur tekerlemesi varya gerçi onada beyni basıyosaxd

    YanıtlaSil
  41. sen fen lisesine gidiyorsan bnde .....fen lisesini alsınıa gidiyom..

    YanıtlaSil
  42. arkadaşlar 6. soruya iyi bakın cevabı 0 olacak çünkü x hem 4 değerini alır hemde -4 değerini alır yanlışsa düzeltin :)

    YanıtlaSil
  43. hani şu fen lisesine gden öğrenci wardı ya başlarda çok havalardan uçma düşersin bigün

    YanıtlaSil
  44. merhaba sorular güzel ama fen liseli ukala bir gence lafım vardı.Bak ne olursa olsun insanları hor görmek çok yanlıştır.Oldukça kibirli biri olduğun belli oluyor,fen lisesine gidiyorsun diye kendini çok zeki ve üstün nitelikte olduğunu mu düşünüyorsun,sen bu davranışı yaparak ne kadar düşük olduğunu belirtiyorsun o kadar fen lisesine giden adam var.Kimisi zeki kimisi cahil...sen sen ol sakın bir daha böyle birşey yapayım deme o kadar insanın gözünden düşüyorsun ve fen liseli olmak bir ayrıcalık değildir önemli olan fen lisesi değil sendeki kafadır ve kalptir.

    YanıtlaSil
  45. s1=2/6
    s7=4/3
    s8=27
    DaDaŞ

    YanıtlaSil
  46. s4=32


    DADAŞ
    TAHTSIZ KRAL DADAŞ BENDE FEN LİSESİNDEYİM
    AMA DİĞER İNSANLARDAN ÜSTÜN DEĞİLİM
    DADAŞ

    YanıtlaSil
  47. abi sorular çok kolay ben anadolu lisesi öğrencisiyim fen lisesi öğrencisi olmak istemem çünkü böyle piç oluyolar

    YanıtlaSil
  48. KADİR HAS ANADOLU 9/A 2011...

    YanıtlaSil
  49. onu fen lisesine kim aldı acaba daha zorlaştırın yazmasını bile bilmiyor sorlaştrn yazıyor sorunlu kazayla düşmüş olamalı kaydırma yapmış belli

    YanıtlaSil
  50. yaa bunlar harbiden basit hem 10 sru bizimki hem zor hem 30 soru bende ankaranın en ii anadolu lisesindeyim harika bir matematikçimiz var ama kazık soruyor sınıfın en yüksek notu bende 90 sonraki yüksek 75 ne yapmalı ee atatürk anadolu burası...

    YanıtlaSil
  51. bk fen liseli veled fazla havalanma havanı alrz....

    YanıtlaSil
  52. Ya çok abarttınız bende özel bi kolejin fen lisesinde tam burslu okuyorum ve bence de sorular çok kolay bizim seviyemize göre de sorular konulsun düz liseye gidenlerin işine yarar bu sorular.

    YanıtlaSil
  53. çok kolaydı 40 dk nın 4/1 ini bile harcamadım

    YanıtlaSil
  54. bizim matematikçiler böyle soru sorsalar millet okul birincisi olur. bence bu kadar kolay olmamalı sorular. biz 45 dk boyunca ne terler döküyoruz soruları çözmek için. şu an şoktayım. bu kadar kolay olamaz 9.sınıf matematik...

    YanıtlaSil
  55. bizim okulda b usorulardan sorsalar sorumluluğa kalmazdım zaten.

    YanıtlaSil
  56. salk bu fen liseli vall nasıl gitmişse o fen lisesine yazık acıyorum

    YanıtlaSil
  57. ekol hoca sağolsun

    YanıtlaSil
  58. bence sorular çok kolay keşke bizim hocada böyle sorsa ama yine de ellerine sağlık ekol hoca :)

    YanıtlaSil
  59. Gençler moruklar ya da her neyse öncelikle Selamün Aleyküm. Sorular güzel fena değil aralarında çok kalite sorular var. Ben cevapları şu şekilde buldum hatam var ise affola...
    1= +1
    2= 30
    3= 9/10
    4= 27
    5= 2 Adet tam sayı değeri vardır.
    6= 4
    7= ?
    8= 27
    9= ?
    10= ?

    Seyhan Rotary Anadolu Lisesi'nden selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo hangi üni geldi bende bu liseyi kazandım 9. Sınıfım

      Sil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS