Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Coğrafya ulaşim turizm ticaret konusu anlatimi

Ekol hoca sosyal bilgiler ve coğrafya zümresi hocalarımızdan ben cafer elitoğ hocanız. Sizlere ilköğretim altıncı yedinci sekizinci sınıf da sosyal bilgiler adı altında lise bir iki üç dört sınıf ta coğrafya dersi nde işlenen türkiyenin ekonomik coğrafyası nda ulaşım turizm ticaret konusu videolu anlatımı nı aşağıdaki vidyolarımızda anlatıyoruz. Demiryolu havayolu karayolu denizyolu gibi ulaşım yolları nelerdir nasıl kaynak elde edilir gibi sorulara ve konuya genişçe bir açıklık kavuştuyor, hemde sosyal bilgiler coğrafya yazılı soruları ve cevapları nı da açıklıyoruz.

5 yorum:

  1. Cafer hocam, derslerinizi beğeniyle takip ediyorum, emeği geçen herkese ama en çok hocamız çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. hocam teşekkür edrim ağzınıza sağlık.çok verimli oldu benim için.arkadaşlarımada tavsiye ettim.sağlıklı ve mutlu günler
    neriman

    YanıtlaSil
  3. hç de verimli olmadı çünkü acamadım


    ela

    YanıtlaSil
  4. güzel fena değil

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS