Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Avrupa Tarihi ortacag yakıncag yenicag videolu anlatimi

Ekol hoca sanal dersane yada ttnet vitamin ücretsiz üyeliksiz dersleri nden merhaba arkadaşlar. Sizlere hergeçen gün büyüyen öğretmen kadromuzla hizmet vermeye devam ediyoruz. Şimdi de sizlere avrupa tarihi ortaçağ yeniçağ yakınçağ zamanlarını vidyolu ve örnekli anlatımı nı yapacağız. Avrupa da yaşanan gelişmeler dünyaya etkileri osmanlı ya etkileri ni sıra ile neden sonuç ilişkisi ne bakarak ortağın başlangıcı kavimler göçü ile olmuştur. Kavimler göçü olayı tarihi nedenleri sonuçları germenler

38 yorum:

  1. öncelikle hocamıza tşk ediyorum gerçekten çok yararlı oldunuz ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  2. ya çok güzelll hocamız süper anlatıyo ama wideoları sırasıyla tek bi sayfada toplasanızz...bulamıyorum pelin hocayı..ya da izlediğim videolar sırasıyla olmuyo..

    YanıtlaSil
  3. cok tşk edıyorum hocam agzınıza saglık allah razı olsun

    YanıtlaSil
  4. Sitemizdeki menüde tarih linki güncellendi.
    Bilgilerinize..

    YanıtlaSil
  5. çok güzel çok faydalı saolun

    YanıtlaSil
  6. çok güzel anlatıyor . normalde tarih derslerini dinlemekten nefret ediyorum.bi konuyu 40 dakika gibi bir sürede bitiriyor. ve 1 haftada bitiremediğim konuyu 1 saat te bitirebiliyorum
    Pelin Yüzal Enöz sayesinde tarih derslerini sevmeye başladım çok çok teşekür ediyorum hocamıza.

    YanıtlaSil
  7. internette böyle şeylerin paylaşılması çok hoş hocamızada çok teşekkürler emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. ya allah razı olsun hepinizden çok yararlı oluyo çok saolun hepinize teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. çok güzelsin sen hocam dersin de güzl ouyo tabiki:)

    YanıtlaSil
  10. En başta emeği geçen tüm hocalarıma saygılarımı gönderiyorum emeğiniz inşallah boş olmuycaktır.Biz gençlere yardımcı olduğunuz için; Teşşekür Ederim.

    YanıtlaSil
  11. iyi ki böyle bir site var.zamanım olursa takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  12. "doğunun zenğinliği üzerine kurulmuş bir zenginlik"
    ne güzel özetlemişsinz vallhi hocam

    YanıtlaSil
  13. teseqqürler .. agzınıza sagLık (=

    YanıtlaSil
  14. bu zamana kadar tarih dersinden nefret ediyordum ama sizin sayenizde sevmeye başladm çok sağolun hocam süpersiniz

    YanıtlaSil
  15. tskr hocam güzel anlatıyorsunz

    YanıtlaSil
  16. çok sağolun hocam iyi anlatıyorsunuz bu site güzel bir site ders anlatımı harika

    YanıtlaSil
  17. sağolun ya tşk gerçekten yararı dokunuyo (özelikle matematikten) :D

    YanıtlaSil
  18. hocam gerçektan çok güzel ve herkesin anlayabileceği bir şekilde anlatıyosunuz,, kfamızda soru işareti kalmıyo çünkü siz hepsini güzel bi sekilde acıklıyosunuz,, gerçekten çok teşekkür ederim tarihi hiç bu kadar sevmemiştim :)

    YanıtlaSil
  19. hocam gerçekten süpersiniz yaa :) sizi dinlemekten zevk alıyoruz normalde tarih dersleri cok sıkıcıdır ama siz bi başka anlatıyosunuz :)

    YanıtlaSil
  20. hocam 1.dönem 1 olan tarihim sizin sayenizde 4 oldu cooooo...k teşekkürler emeğiniz boşa çıkmıyo :)

    YanıtlaSil
  21. güzeeeeeelllll

    YanıtlaSil
  22. çok güzel yaaa gayet akıcı anlaşılır ve kolaylıkla testlere uygulayacağımz pratik bilgileri bizlere aşılıyor .. çooook güzel ağzınıza sağlık.. bütün konuları bitireceğim inş

    YanıtlaSil
  23. super yaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  24. hayatım boyunca ilk defa tarihi severek dinliyorum ve gerçekten çok kalıcı oluyor çooooooooooooooooooook tesekkürler hocam

    YanıtlaSil
  25. Bayan hoca çok güzel anlatıyor :) Çok teşekkürler Hocam :)

    YanıtlaSil
  26. Hoca güzel olunca derside güzel oluyor :=)

    YanıtlaSil
  27. hocam çok güzel anlatmışsınız ama uygarlıklarıda anlatsanız çok güzel olur gereğinin yapılmasını arz ederim

    YanıtlaSil
  28. Hocam çok güzel anlatmışsınız elinize dilinize sağlık..
    EMEĞİ GEÇEN HERKEZE TEŞEKKÜR EDERİM..

    YanıtlaSil
  29. allah razı olsun süper

    YanıtlaSil
  30. Hocam çok güzel anlatmışsınız. Muhteşemsiniz çok teşekkürler :) <3

    YanıtlaSil
  31. bana tarih dersını sevdırdı ygsde sıfır cekıcektım sız olmasanız tesekkurler

    YanıtlaSil
  32. Hocam dersi çok güzel akıcı anlatıyorsunuz.nasıl bu kadar konuyu sınava bu kadar az zaman kalmışken nerdeyse yetiştirdim şaşırdım. gerçekten çok iyi bir hocasınız ders esnasındaki jest ve mimikleriniz sayesinde sıkılmadan mutlulukla keyifle dinliyorum. sizden öğrendiğim bilgiler için teşekkür etmek isterim. umarım iyi bir öğretmen olarak hakettiğiniz gibi yaşıyorsunuzdur.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  33. Süper anlatıyonuz hocam sizin sayenizde tarih dersini düzelttim ve sınıf geçiyorum!!!Siz olmasanz ben naparm.Keşke okuldaki hocalarda sizin gibi iyi anlatsa!!!!

    YanıtlaSil
  34. Cok guzel anlatiyosunuz hocam gercekten cok faydalandim bu videolardan fakat sorularda şıklari göremedigimiz icin cok verimli olmuyor bu konuda biseyler yapabilsek :/

    YanıtlaSil
  35. meraba hocam çok güzel konu anlatıyosunuz çok iyi oldu burdan ders dinleyip sınavda başarılı olçağıma inanurum hocam...

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS