Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Matematik 2 Toplam Carpim Sembolleri Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca dan hepizi merhaba sevgili arkadaşlar. Ekol hoca matematik 2 iki lise 4 12.sınıf konuları ndan olan toplam çarpım sembolleri videolu konu anlatımı na başlıyoruz. Toplam çarpım sembolleri belirli bir kurala göre alt alta gelen sayıların toplamı sigma adını veririz. Matematik 2 toplam sembolünün özellikleri kuralları formülleri sembolü de vidyomuzda anlatılıyor. Ekol hoca iyi dersler.

27 yorum:

  1. iyiki böyle konu anlatımlı ders veriyosunuz çok tşk ederim benim çok işime yaradı sayenizde matematigi çok iyi anladım iyi varsınız hocam

    YanıtlaSil
  2. hocayı tanımıyorum ama gerçekten çok anlaşır bi şekilde anlatıyor çok teşekkür ederim =) ayrıca sesi kulak yumuşatıyor=))=)=)=)

    YanıtlaSil
  3. hocam ağzınıza sağlık cok güsel anlatıorsunuz iyi ki varsınız cok teşekkür ediyorum sayenizde korkmuyorum artık matematikten :D

    YanıtlaSil
  4. emeginize saglk çok anlaşılır anlatıyorsunuz tşkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Tanrım iiyiki warsınız yoksa bitmiştim resmen sınava 1 saat kala bile açıp dinledim 85 aldım bu kadar işe yarıyor yane sağoollun ....

    YanıtlaSil
  6. sag olun ALLAH RAZI OLSUN iyi anlatıyorsunuz devamını dileriz ÇNG

    YanıtlaSil
  7. konu anlatımınızı çok begendim ancak birazhızlı konu ilerliyo ama yinede emeginize saglik tesekür ederim

    YanıtlaSil
  8. ekol hocam valla senin gibisini görmedim süpersin

    YanıtlaSil
  9. ekol hoca gerçekten bi ekol bence..her konuyu en anlaşılır şekilde anlatıyor.sıkılmadan dinliyorum...çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. lütfen sayfayı açınız.....................

    YanıtlaSil
  11. hocam süpersiniz valla ya sorumluluğa giricem yarrın bana bu bildiler yardımcı olacak...

    YanıtlaSil
  12. hocam iiki warsınz sayenzde mattan qecicem .d

    YanıtlaSil
  13. hocam çok saolun sayenizde ne olursa olsun üni ye gircez..

    YanıtlaSil
  14. süpersn ekol hocaaa diline sağlık

    YanıtlaSil
  15. dershaneden daha çok işe yarıyor tşkkr ederim hocam

    YanıtlaSil
  16. hocam allah razı olsun ne muradınız varsa versin

    YanıtlaSil
  17. Kelimelerin bittiği an ... Susuyorum ve tebrik ediyorum ekol hocam. Eğitimde buyuk faydanız var.Anlatamıyorum hislerimi ..

    YanıtlaSil
  18. hocam toplam ve çarpım sembollerine ait video açılmıyor lütfen yardım edin.Bu arada yorum yazan arkadaşlara sesleniyorum türkçeyi düzgün kullanın bizim alfabemizde w,x,q yok lütfen dikkat edelim.Hocam nolur yardım edin haftaya sınavım var.

    YanıtlaSil
  19. hocam açılmıyor

    YanıtlaSil
  20. gerçekten matematiği ilk kez anladım diyebilirim sınavda umarım başarılı olurum teşekkürler Ekol hocam

    YanıtlaSil
  21. ya hocam yardım edin yarın sınavımız var niye açılmıyor bu video

    YanıtlaSil
  22. türkçenin kurallarından bahseden arkadaşımıza teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  23. bugün açılmayacak gibi boşuna beklemeyelim arkadaşlarımmm kader ortaklarım...

    YanıtlaSil
  24. Video açılmıyor ki sadece bu konuda değil. diğer videolarda da sorun var. İlgilenirseniz sevinirim.
    PS: matematikten olduğu kadar dil anlatım dersleride alırsanız bence iyi olur arkadaşlar. Liseye gelmişsiniz oturup bu kadar ağır konuları dinliyorsunuz ama türkçe sıfır. En basiti beceremeyen bir insandan matematik beklenemez. Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  25. video niye açılmıyo

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS