Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Kimya Cozeltiler Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca dersleri ne hoş geldiniz arkadaşlar. Ekol hoca lise 1 9.sınıf kimya çözeltiler videolu konu anlatımı nı yapacağız sizlere. Çözelti nedir tanımı çözelti çözünen ile çözenin bir arada olduğu homojen karışımdır. M kütle yi c yüzde yi ifade eder. Çözelti doymuş çözelti doymamış çözelti aşırı doymuş çözelti olarak üçe ayrılır. Seyreltik çözelti derişik çözelti çözünürlük videolu konu anlatımı na devam ediyoruz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Karışımlar Videolu Konu Anlatımı
2.Karışımların Ayrılması Videolu Konu Anlatımı
3.Çözünürlüğe Etki Eden Faktörler Videolu Konu Anlatımı
4.Çözünürlük Dengesi Videolu Konu Anlatımı

136 yorum:

  1. tebrik ediyorum öğretmenin gerçekten çok başarlı bir şekilde anlatmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocanın zikine gurban olun pijler

      Sil
  2. gerçekten çok güzel anlatmışınız hocam kimyadan zevk aldım tşklr

    YanıtlaSil
  3. warya kimya okuyom adadm gibi hoca yoqtu ama hocamın agzına saglık züper anlatıyor sayesınde kurtarma sınavından gectim =)

    YanıtlaSil
  4. hocam gerçekten güzel anlatıyorsunuz fakat biraz daha yazınızı büyültürseniz vede konuları ayrı ayrı sınıflandırırlanız gerçekten süper olur tşk eediyoruz agzınıza saglık

    YanıtlaSil
  5. sorumluluk sınavına gircem 2 gün sonra int ten çalışıyım dedim kısa ve öz olsaydı iyi olurdu arkadaşlara yardımcı olursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten hep kısa ve öz istediginden sorumluluk sınavına giriyosun canımsssssss ;))

      Sil
  6. yinede teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. tşkler çok faydalı yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. ii anlatmıs hocamız

    YanıtlaSil
  9. elinize agzınıza saglık...

    YanıtlaSil
  10. ya bana doymuş çözelti ve doymamış çözeltiye örnek lazım ( hoca soracak ) yrdım edin yaaa

    YanıtlaSil
  11. Yemin Ederim O Kadar Karışık Anlatıyorki

    YanıtlaSil
  12. çok güzel anlatmışsınız teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. çk hşuma gtti (beyler birlkte ders çlışmak ister msinz???) bn HALE ök iyi blirm her trlü

    YanıtlaSil
  14. s.a çok karışık ama emeğe saygı

    YanıtlaSil
  15. yannız hocam çözünürlüge etki edn faktörlerden sıcaklıgı unutmşsunuz ama olsun elinize salık

    YanıtlaSil
  16. güzel bir anlatım metodu ama karışık ama yinede allh razı olsun hocam

    YanıtlaSil
  17. ya benim anlamadığım kimyadan anlıyorum fizikten anlamıyorum...anlatan hoca sağolsun. kimyacıları severim kafa denği oluyorlar.özkan hocam allah razı olsun sizden.

    YanıtlaSil
  18. hoca süper de siz şu sınıfları konuları ayırsanız biraz daha düzenli olsa insanın 40 yılda bir ders çalışası oluyo oda konuyu ararken kaçıyo lütfen bi düzenleyin (özqü)

    YanıtlaSil
  19. Elinize kolunuza sağlık hocam.
    Yalnız bu videoları kim koyuyor bunu anlatan hocamız bu yorumları okuyormu

    YanıtlaSil
  20. GÖRÜNTÜ HİÇ İYİ DEĞİL YAZDIKLARINI GÖREMİYORUM

    YanıtlaSil
  21. way hocam süper anlatıosunz ya.. =) thanks. =)

    YanıtlaSil
  22. göruntu cok ktu hcbsey anlasılmıyo ama hocama laf yok supeer ,elınıze saglık..

    YanıtlaSil
  23. hoca çok güzel anlatıyor fakat görüntü çok kötü(nsb)

    YanıtlaSil
  24. hocanın kendi yontemini bizimle paylaşması guzel ama görüntü harbiden berbat

    YanıtlaSil
  25. hoca biliyor yaa

    YanıtlaSil
  26. süper ötesi anlatıyo aLLaH razı oLsun hocam :D :D :D çoook tşq edRm

    YanıtlaSil
  27. Allahım kimyadan bu kadar nefret eden ben şimdi kimyayı seviyorum gerçekten çok ama çok teşkkür ederim çok saolun ağzınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  28. çok dehşet anlatıyorsunuz agzınıza saglık ta bizim hoca tam tersini söylüyor

    YanıtlaSil
  29. anladıklarımıda karıştırdı, trene yetişir gibi hızlı anlatıyorsun hocam

    YanıtlaSil
  30. ben bişeyanlamadım yazdıklarınızı görebilsem anlardım

    YanıtlaSil
  31. biraz daha net olsaydı iyi olurdu ama eline sağlık hocam

    YanıtlaSil
  32. la hoca çok hızlı anlatıyon bide tahta bulanık

    YanıtlaSil
  33. niye fenerbahçe niye alex hocam

    YanıtlaSil
  34. HOCADA SÜPER ZEKA DOLU YHA AH BİDE BİZDE OLSA :)

    YanıtlaSil
  35. yaa ne demezsin

    YanıtlaSil
  36. hocam ağzına sağlık ölmüşlerinize rahmet çok faydalı oldu allah sizden razı olsun

    YanıtlaSil
  37. bok gibi anlatmışsın allah belanı varsin hoca biz kaça gidiyoz ya bari biraz yavaş anlat manyak adam azına sıçım

    YanıtlaSil
  38. ADAM ANLATMAYI BİLMİYOR EMİNİN MANYAK HOCA HİÇ BİR BOK ANLAMADIM LA

    YanıtlaSil
  39. Abicim ne yaptın ya pratik yöntemlerler biz praktik olduk:)Allah razı olsun çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  40. hocam molarite yok mu???

    YanıtlaSil
  41. hocam çok teşekkürler içinde molarite geçiyor....çok iyi aladım emekleriniz için çok teşekkürler ben bu siteden biyoloji,kimya,matematiği çok ii anladım inş. fizikte de aynı şey olur ama fizikten çok korkuyorum :((((

    YanıtlaSil
  42. LAN MANYAK HOCA BK GİB İ ANLATMISIN YVAŞ GİTDE YETİŞELİM

    YanıtlaSil
  43. bn ahmet ekol hoca lah siz bildiği gib yapsın g ö t ü n ü z ü s i k i m

    YanıtlaSil
  44. ne hocası ya bınada hocam ıdenir alanı sen ye ??

    YanıtlaSil
  45. herşey iyi gzelde nsıl bi kameradır o yaa iğrenç bi görüntü bildigimide unutturduu

    YanıtlaSil
  46. hocam valla anlattınız ama sınav yarın nabıcaz acaba :(

    YanıtlaSil
  47. offf be videoyu acmıo hocam napczz

    YanıtlaSil
  48. açılmıyo hocam bi sorun var galiba

    YanıtlaSil
  49. açılmıyor ya

    YanıtlaSil
  50. açılıyo evt ya

    YanıtlaSil
  51. açılmıyo ya :S

    YanıtlaSil
  52. helaaaaallll. reisss.

    YanıtlaSil
  53. açılmıyor ilgi lütfen

    YanıtlaSil
  54. açılmıyor ve yarın sınavım war :(

    YanıtlaSil
  55. video neden açıl mıyor 2 saattir bekliyorum lütfen açılsın

    YanıtlaSil
  56. bir de açılsada bizde iyimi kötümü karar versek yani

    YanıtlaSil
  57. bu video ya çok ihtiyacım var ve açılmıyo yarın sınavım var lütfen yardımcı olun lütfeeeeeeeeennnn!!!!

    YanıtlaSil
  58. ya videolar niyeee açılmıyooo ooff

    YanıtlaSil
  59. Hiç bi video açılmıyo !!! ):

    YanıtlaSil
  60. video ölüüüüüü

    YanıtlaSil
  61. bunasıl bir site ya hiçbisi açılmıorrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  62. ViDeO ÇaLıŞMıYoRRRRR..... :@

    YanıtlaSil
  63. bu video acılmıyo ya napmam lazım

    YanıtlaSil
  64. sağolun bazı videolarınız açıldı cok faydalı fakat cogu video hatalı bu yorumu yaptıgım ıcın ozur dılerım ama hatayı duzeltmek gerek !!!....

    YanıtlaSil
  65. güzel ama yetersiz fazla sayısal soru yok :(

    YanıtlaSil
  66. hocam ünv laboratuvar kimyası da anlatıyormusunuz.Çok ihtiyacımız var.

    YanıtlaSil
  67. ÇOK BEĞENDİM..
    EMEĞİ GEÇEN HERKESE
    TEBRİKLERMİ İLETİRİM...!!!

    YanıtlaSil
  68. çok güzel anlatıyorzunuz hocam saolun.

    YanıtlaSil
  69. adam king ya süpersiniz hocammmmm :) (sultan)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİZİM OKULADA GEL HOCAMMMMMMMMMMMMMMM!!! BEN KONYA DAN H.KÜBRA

      Sil
  70. hocam biraz daha örneK çözseydniz :D

    YanıtlaSil
  71. yarın sınaw var bakalım neolcak 70 alsam yeter :D

    YanıtlaSil
  72. Bence Özkan Hocanın anlattığı dersler diğerleri arasında en anlaşılanı diğer videoların da Özkan Hocanın anlatımı olmasını temenni ederim.

    YanıtlaSil
  73. heç bişe anlamadım

    YanıtlaSil
  74. teşekkür ederim emeğinize sağlık sayenzde kiiimmyam geliştiiiii :) Özkan hocam

    YanıtlaSil
  75. son akşam çalışmanın ilk kez yararını gördüm konu bütünlüğü sağlansaydı çok daha iyi olurdu ama bu da mükemmel ağzınıza sağlık emeğinize sağlık hocam...

    YanıtlaSil
  76. Sonunda yüksek sesle konuşan bir hocaa bulabildim !!!

    YanıtlaSil
  77. Fenevbahçeyle alex alacağımıza Galatasarayla melo alalım hocamm :)

    YanıtlaSil
  78. bizim kimyacımız da ayıptır söylemesi 70 ,ne merdiven dayamış ama ben hayatımda bu kadar mükemmel ders anlatan bir hoca görmedim .. adam anlatıyo acaba neden böyle olmadı diye soruyorum kendime 2 sn geçmiyo adam içimi okumuş gibi söylüyo .. çok sağolun hocam ellerinize dillerinize yüreğinize sağlık Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  79. hocam keske bizim kimyacı siz olsaydınız ya bizim kimyacı her soruyu kendine çözüyo kadın da ne anlatma var ne sörnek çözme çözdüü sorularıda kendi çözüp oturuyo ya :D

    YanıtlaSil
  80. yarınki sınavdan 55 alim yeter hocam bakalim anladim anliycağım kadar ama belli olmaz ya :D

    YanıtlaSil
  81. teşşekkürler çok iyi anlatmışsınız ama hep aynı türden örnekler yani benm işim yaramayanlar yinede emeğe saygı.. :D

    YanıtlaSil
  82. Allah razı olsun...
    (FKM'ci)

    YanıtlaSil
  83. helal olsun yaa süper anatıyor..

    YanıtlaSil
  84. en iyi hoca bu arkadaslar seside cok güzel :D

    YanıtlaSil
  85. ağzınıza sağlık hocam

    YanıtlaSil
  86. süper hocam anlamadığımmı anlıyorum sayenizde keşke bizim okuldada siz olsanız ama Allah nasip ederse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel ama 2013 versiyonu neden yok

      Sil
    2. Aynen.. Yeni müfredata göre bir kaç eksiklikler olmuş. Testlerde falan sıcaklığıda dahil etmişler..

      Sil
  87. www.facebook.com/aykut.akatekin.9 Kimya Paylaşımlarım VArdır Ekleyin

    YanıtlaSil
  88. sogolun hocam cok guzel anlatttınız gayet ıı anladım cok super bu arada arkadaslara bır sey sormak ıstıyorum sayısalmı esıt agırlıkmı gencler cevap alabılırmıyım fıkrı olanlardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fenin iyiyse her türlü sayısal seç ama ağırlıklı olarak matematik netlerin iyiyse tm seç başına bela alma( yazan=12.sınıf sayısal öğrencisi :) )

      Sil
  89. bayıldım ALLAH razı olsun süper saolun♥♥♪♪♪

    YanıtlaSil
  90. hiç bilmediğim bi konuyu bu kadar mükemml anlamamı sağladınız saolun yaa

    YanıtlaSil
  91. harika anlatmışsınız hocam sağolun

    YanıtlaSil
  92. ♥♥♪♪♪♥♥♪♪♪♥♥♪♪♪ oha♥ for ♥♥♪♪♪ ♥♥♪♪♪

    YanıtlaSil
  93. bulanık olmasa çok daha iyi olur

    YanıtlaSil
  94. hocam sınavıma çok yardımcı oldunuz sağolun...

    YanıtlaSil
  95. video açılmıyor ki

    YanıtlaSil
  96. Sali gunu kim a yazilisi var ii almayi bekliom ama siz yok suna buna laf edionuz yaziliniza calisin pezolar

    YanıtlaSil
  97. Harika anlatım.Sunum Güzel.Ben çok beğendim.Beğenmeyenleri anlamıyorum.Çok iyi

    YanıtlaSil
  98. AHAHAH 70 ALDIM Kİİİİİ HERKESE TEŞEKKÜRLERRR

    YanıtlaSil
  99. hocam sizle çalışıyorum sağolun Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  100. Hocam çok sağolun süper anlatıyorsunuz ağzınıza sağlık Ben D'ile'K

    YanıtlaSil
  101. bu ne ya hıc bıse anlamadım

    YanıtlaSil
  102. Sağolun Hocam.

    YanıtlaSil
  103. hocam keşke sürekli pratik yol yerine formülle de gösterseydiniz.hocamız formül istiyor.

    YanıtlaSil
  104. Hocam Allah razı olsun valla ya :D muhteşemsiniz büyülü elleriniz var cidden ama o 1. kısa yolu anlamadm ama süpersiniz ben bu zamana kadar neden sizi dinlememişim yaa

    YanıtlaSil
  105. hocam şu pratik yolları biraz daha ayrıntılı ve anlaşılır bi biçimde anlatsanız süper olcak

    YanıtlaSil
  106. hocam bi de yeni müfredata göre anlatın lütfen, görmedigimiz formüller falan var kafamız karışıyo o formülleri görünce

    YanıtlaSil
  107. Zikine sağlık

    YanıtlaSil
  108. Süper Süper Süper Çözümmmmmmmmmmmm :DDDDDDDDDDDDDD

    YanıtlaSil
  109. hocam soruyu pratik diye çözüyorsunuzda 40+m/200+m=1/2 deseniz direk çıkıyor zaten..

    YanıtlaSil
  110. emeğinize sağlık hocam çok iyi anladım.

    YanıtlaSil
  111. Güzel anlatmışsınız, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  112. Konu kolaymis umarim karsilastigim sorulari cozerim Gerçekten çok iyi anladım hocam elinize emeğimize sağlık :)))

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS