Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Çözünürlüğü etkileyen etkenler konusu videolu anlatim

Ekol hoca yeni müfredata göre 2011 2012 2013 öğretim yılı planında yer alan ve ygs 2012 de soru çıkartması muhtemel ekol hoca lise 1 9.sınıf kimya dersleri kapsamında çözünürlüğe etki eden faktörler videolu konu anlatımını ramazan hocamızın üslubuyla anlamaya çalışacağız. Çözünürlük nedir belirli bir sıcaklıkta belirli bir çözücüyle çözünen maddenin kütlesidir. Her madde her madde içerisinde çözünmemektedir. Basınç, sıcaklık, çözücünün cinsi ve çözünenin cinsi temel belirleyici özelliklerdir. Katıların çözünürlüğü sıcaklıkla artabileceği gibi azalabilir de. Çözünürlük katı maddenin parçalarının küçültülmesi ile artmaz; sadece hızını artırır.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Karışımlar Videolu Konu Anlatımı
2.Çözeltiler Videolu Konu Anlatımı
3.Çözünürlük Dengesi Videolu Konu Anlatımı

15 yorum:

  1. güzeeeeeeeeeeel its great . ı think very beatiful because he is a beatiful teaçher he is acleveer

    YanıtlaSil
  2. çalıntı bu site ya bunlar parayla satılıyo normalde adamların parasını çalıyosunuz

    YanıtlaSil
  3. hocam ççookk saolun ALLAH sizden razı olsun sayenizde konuyu anladım ve soruları çözebildim ççookk saolun:)))))

    YanıtlaSil
  4. Allah razi olsun vallaha yarin kimya sinavi vardi bende kimyadan fazla cakmiyodum ama izleyince bayagi anladim

    YanıtlaSil
  5. bu ne ya sesden bisi anlaşılmıyoki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikkatini konuya verirsen anlarsın mal!

      Sil
    2. Sesi fıs gibi

      Sil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS