Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

9.sinif kimya karişim videolu konu anlatimi

Ekol hoca kimya derslerin den merhabalar sevgili arkadaşlar. Ekol hoca 2011-2012 öğretim yılı lise 1 yani 9.sınıf kimya müfredatında polimerleşme ve hidroliz konusundan sonra geçen karışımlar konusu videolu anlatımı nı yapmaya çalışacağız. Karışımı oluşturan maddeler birden fazla ve kendisinin fiziksel özelliklerini kaybetmeden biraraya gelen maddelerin oluşturduğu durumdur. Karışımı oluşturan maddeler karışım içinde dağılma şekline göre homojen ya da heterojen olarak iki bölümde inceleniyor. Heterojen ise kendi içerisinde süspansiyon, emülsiyon, kolloit ve aerosol gibi ayrılır. Çözeltiler çözücü içerisinde çözünen madde miktarının az veya çok olmasına göre derişik ve seyreltik olarak ayrılır. Çözeltiler de içerdikleri çözünen miktarına göre doymuş, doymamış ve aşırı doymuş şeklinde tasnif edilmiştir. Kütlece yüzde tablo üzerinde inceleme karışımların sınıflandırılması ayrılması gibi kavramları yine videomuzda inceleyeceğiz.

Konu ile alakalı diğer başlıklar;
1.Karışımların Ayrılması Videolu Konu Anlatımı
2.Çözeltiler Videolu Konu Anlatımı
3.Çözünürlüğe Etki Eden Faktörler Videolu Konu Anlatımı
4.Çözünürlük Dengesi Videolu Konu Anlatımı

69 yorum:

  1. çokk güzel anlatıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. k yi 2 tane yazınca götün göğemi eriyo aq kürdü

      Sil
    2. belki de senın ebenin gotu göğe eriodur amına kodumun kevaşesi

      Sil
    3. la mal mal konusmayın beyler

      Sil
  2. bencede süper anlatıyo

    YanıtlaSil
  3. seni seviyom kimya

    YanıtlaSil
  4. bu kimya dersi çok saçma bu nu kim icat etmiş ne gerek var ! kafam basmıyor buderse bıktım bu dertsten gıresım gelmıyor ! !'!!!!! isssyaaaaannnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  5. aferin bunu birdaha öğrendim sağolasın

    YanıtlaSil
  6. yaaaa abi bana bakın bu süper yaa (eylül)

    YanıtlaSil
  7. önce güzel anlatıyordu.sonlarda braz kekellyor Ç):)

    YanıtlaSil
  8. YA NE ANLATMASI ADAM DİREK ÇÖZÜMLERİN SONUUCNU SÖYLÜYO İYİDE NASIL YA ANLATSIN ÇARPIYOMU BÖLÜYOMU ÇIKARIYOMU NEYİ NERDEN YAPYO ARAKADAŞ TAMAM GÜZEL ANLATIYODA DİREK RAKAMLARI SÖYLEYİM SONUCUC DİYO BAŞI GÜZELDİ FAKAT SONUN DA SİNİŞR ETTİ BENİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orda orantı kuruyor örneğin 100gr da 10
      250 gr da x
      diyor bunuda 250:100=2,5 bulup 10 ile çarpıyor oran orantı işte x=25

      Sil
    2. Adam dört işlemi mi öğretsin size? Az işlem yapın arkadaşım, mantığınızı kullanın. Adam her "işlemini" anlatsa o video 1 saati bulur. Saçmalamayın lütfen.

      Sil
    3. alın elinize bir kağıt öyle çalışın kardeşim

      Sil
    4. ne hazıra konan bir milletiz dört işlemidemi adam yapsın

      Sil
  9. anlatımı güzel. Allah razı olsun. Bu öğrencilerin işi zor Allah hepinizie sabır versin. Böyle üşenmeyip de anlatanlardan da Allah razı olsun. Şıp diye anladım ama keşke daha fazla olsaa anlatım.

    YanıtlaSil
  10. abi on numara anlatmış adam

    YanıtlaSil
  11. çok güzel ağzınıza sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Gerçektende cok güzel +rep xD

    YanıtlaSil
  13. Bence cok iyi değil fakat emeğe saygım sonsuz...

    YanıtlaSil
  14. superrrr yaaa kımyayı sevmeye basladım galıba

    YanıtlaSil
  15. forever ekolhoca yaaaaaaa

    YanıtlaSil
  16. hoca kendini ifade edemiyor. yinede emeğe saygı :D

    YanıtlaSil
  17. hocam mükemmelsin çok sağol

    YanıtlaSil
  18. iğrennnçççç anlatıyorrrr

    YanıtlaSil
  19. özkan güray hoca nın karışımlar konusu yok mu yaa bi şey anlamadmm bu nee

    YanıtlaSil
  20. Bence çok iyi anlatıyo yada siz anlamamazlıktan geliyosunuz ekol hocanın anlattığı ders bencede başka yerde anlatılmaz BENCE ama :)

    YanıtlaSil
  21. mustafa nasılsın kanka beni ara

    YanıtlaSil
  22. Allah gercekten razı olsun bizler ıcın sıkılmadan anlatıolar.

    YanıtlaSil
  23. okul kitapları bomboş ve ordan anlatıyorsunuz başka kaynak seçsenizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz olmaz mı ya

    YanıtlaSil
  24. başka kaynaktan anlatın lütfennnn

    YanıtlaSil
  25. Cok guzel anlatmis agziniza saglik bizim salak sibel anlatamamisti:)

    YanıtlaSil
  26. bence güzel anlatıyo.... ben anladım :)

    YanıtlaSil
  27. fazla begenmedim ama emege saygımız sonsuz :)

    YanıtlaSil
  28. allah razı osun hoca bey :D

    YanıtlaSil
  29. hocam iyi anlatmışsınız tebriklerde arkadan su damlama sesi geliyor :D

    YanıtlaSil
  30. çok iyi anladım ama bizim salak merve hoca en zorlarını soracak yine boşuna çalışıyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy sizin dersinizede mi merve hoca giriyo canımm allah yardımcınız olsun :D

      Sil
    2. evettt maalesef:( aminnnn.....

      Sil
  31. Çok süper anlatıyor. Teşekkürler hocam. Eline , diline , yüreğine sağlııık :)

    YanıtlaSil
  32. ßöyle i$i $iqEm

    YanıtlaSil
  33. bizim kimyacıdan iyi anlattığı kesin hocaya bin basar adam kimyacımız öyle bir kadın ki ne sz sorun ne ben söylym

    YanıtlaSil
  34. adam bence çok güzel anlatıyor

    YanıtlaSil
  35. MK BUNUN HİÇ İYİ ANLATMIYOR!!

    YanıtlaSil
  36. beni sikmek isteyen varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayıp be!!! yaptığınız gerçekten ayıp!!! orospuluğunuzu böyle bir eğitim sitesinde göstermeyin bari her yerinizi gösterdiğiniz gibi...

      Sil
    2. katılıyorum!!!

      Sil
  37. Abi 10.sınıfım giriorum 9.sınıf çıkıo bune anlamdım bişey 10.sınıf karışım deil bunlar süspansiyon felan

    YanıtlaSil
  38. bu site sadece matematik için iyi onu anladım...

    YanıtlaSil
  39. Allah Razı Olsun!!!

    YanıtlaSil
  40. Teşekkürler hocam.Kimya gerçekten zor.

    YanıtlaSil
  41. 10. Sınıfla 9. Sınıfın karışım konuları farklı ve sitede 10. Sınıfınki yok

    YanıtlaSil
  42. emek için teşekkürler ama çok sıkıcı anlatıyorsunuz uykum geldi ders çalışmaktan soğudum

    YanıtlaSil
  43. vay arkadaş gitar dersleri videosundan çalışıyorum girdim baktım ya bu çok zor ellerim yetişmiyor hocam anlatamıyonuz hocam orayı anlamadım yok elim ağırdı yok öyle yok böyle buraya geliyorum off kimya ananı sikeyim off beynim almıyor çok zor kimya yok hoca anlatamıyor felan lan biraz uğraşıp hazıra konan millet olmayın çalışın sabırla azimle bakın nasıl başarıyorsunuz gitar çalmayıda kimya dersinide bende çalışkan biri değilim sorumluluk sınavları için çalışıyorum ama en azından sabırla yapabileceğimi biliyorum kafanıza az güvenin hemen 20 dakkalık videoyu izleyip aa ben yapamıyorum kimyayı matematiği demeyin

    YanıtlaSil
  44. örnek seçimlerini beğendim

    YanıtlaSil
  45. ya 10.sınıf diye giriyoz 9.sınıf çıkıyo bu ne şimdi yaa konular niye 3-4 senelik konular ?hiçbiri güncel değil

    YanıtlaSil
  46. canokkan seni çok özledim-azra

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS