Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Fizik Atom Teorileri ve Paralel Hareket Videolu Anlatimi

Ekol hoca fizik dersleri nden ayhan hocamızın anlatımlarıyla yeni müfredatta daha ayrıntılı olarak işlenilmeye başlanan atom teorileri ve paralel hareket videolu konu anlatımı nı sizlere sunmaya çalışacağız. Konuda, atomun tarihsel gelişimini dalton rutherford thomson bohr atom modelleri paralel levhalar ışın çeşitleri fotonlar elektron salınımı olayı spektrum osiloskop gibi kavramları da inceleyeceğiz. Herkese ygs 2012,lys 2012 ve derslerinde başarılar.

10 yorum:

  1. çok güzel anlatıyorsunuz hocam ağzınıza sağlık. Ama o bıyığı kesseniz iyi olur adamı korkutuyorsunuz.

    YanıtlaSil
  2. hocamm çokk ıy anlatıyosunuzz ama bıraz hızlııı anlatıyosunuzz bırazz yavaşş anlatsanız lufnn ama anladım bu konuyu...:))

    YanıtlaSil
  3. yarrak gibi anlayor yemin ederim

    YanıtlaSil
  4. terbiyeli olun lütfen ,, emeğe saygı hiç olmazsa ,,

    iyi ya da kötüü ,,

    YanıtlaSil
  5. ben fizik dersinde paralel levhalar konusunju arıyorum videolu anltımlı ekol hocada bulamadım bilen varsa söyleyebilir mi acaba ?

    YanıtlaSil
  6. amim gibi anlatio yaa ayrica biyiklarini amima sokiim

    YanıtlaSil
  7. bu ne lan kaç sayfalık konuyu 2 dakkada anlattı takip edemedim doğrusu

    YanıtlaSil
  8. lyman balmer paschen serilerini güvender daha farklı anlatmış neler oluyor

    YanıtlaSil
  9. İstersen dünyanın en iyi fizikçisi ol bu sıfata bakıpta bişey öğrenilmez amk şuna bak ya bok atsan yapışmaz

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS