Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ilköğretim sbs matematik işlem konusu videolu anlatimi

Ekol hoca ilköğretim sbs matematik dersleri ne hoş geldiniz sevgili arkadaşlar. Şimdi sizlere ilköğretim sbs matematik işlem konusu videolu anlatımı yapacağız. İşlem konusu nda geçen kavramlar, ikili işlem birim etkisiz eleman bir elemanın tersi tanımları kuralları örnekleri soruları vidyomuzda incelenmektedir.

19 yorum:

  1. öykü tunçöz24 Aralık 2009 13:29

    biz ilkokul yzıoz ne çıkıo yaa

    YanıtlaSil
  2. yaaaaaa ekol hocam süper anlatıyorsunuz ben 6.sınıfa gidiyorum sizi izledim ve 90 aldım tşk hemde çok çok tşk karneme matematiğim 5 düşüyorrrrrrrrr.........

    YanıtlaSil
  3. merve sayar ben sizi dinledim süper valla

    YanıtlaSil
  4. ya işlemler konusuna sorulu cevaplı sorular lazım

    YanıtlaSil
  5. merve sayar mı?

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler iyi anlatımmış

    YanıtlaSil
  7. aslında gerçek öğretmenlerin anlatması lazım dimi yyyyyyyyyaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  8. insan anlayamıyo böyle olunca

    YanıtlaSil
  9. ekol hocam çok tşk sizi dinliye dinliye derslerim çok iyi oldu.............

    YanıtlaSil
  10. sümeyye diyor ki çok güzel anlatıyor öğretmenler...

    YanıtlaSil
  11. gerçekten çok güzel

    YanıtlaSil
  12. hocam birde gerçek sayıları gösterseniz

    YanıtlaSil
  13. gerçeten ii anlatım :D

    YanıtlaSil
  14. ALLAH RAZI OLSUN HOCAMM :) ne diyebilirim ki şahane anlattınız :)

    YanıtlaSil
  15. SİZİİİİİ ÇOOOOOKKKK SEVİYRUUUZZ HOCAAAAAMMMMM...

    YanıtlaSil
  16. hocam dünyanın en iyi bilgili insanı sizsiniz

    YanıtlaSil
  17. EVET HOCAM DOĞRU SÖYLÜYORUM

    YanıtlaSil
  18. Çok az örnek var. Ayrıca bu işlemler lise 1 konusu :D

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS