Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Ingilizce Gerunds Videolu Konu Anlatimi

Ekol hoca bedava online ingilizce kursumuza hoş geldiniz sevgili arkadaşlar. Bu dersimizde sizlere gerund videolu konu anlatımı yani ulaçlar ı anlatacağız. İlk etaple verb ing takısı alan fiillere bir göz atıyoruz. Bu arada vidyomuza çalışırken biryandan da sözlüğü açarsanız daha faydalı olur. Gerunds and infinitives videolu konu anlatımı na başlayalım.

65 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. hoca çok bağırıo olabilir bu da size koyabilir :)

      Sil
    2. Anana koyabilir.

      Sil
  2. ah bi de indirebilsek

    YanıtlaSil
  3. super super super

    YanıtlaSil
  4. ne o lan öyle..

    YanıtlaSil
  5. hiç bişi anlayamadım

    YanıtlaSil
  6. pek güzel olmamış

    YanıtlaSil
  7. olmamışş bn daha gsll anltrdm

    YanıtlaSil
  8. kapsamlı bir anlatım olmamış,gerund ve infinitives hakkında olan soruları çözemiyorum hep yanlış çıkıyor..

    YanıtlaSil
  9. Sadece Gerunds a gelen fiilleri anlatmıs
    Ama eline saglık cok işime yaradı
    yarın yazılı war ins yüksek alırım.
    iyi günler

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş bence anlamayanda bi sorun varrr

    YanıtlaSil
  11. güzel.. ağzınıza sağlık..

    YanıtlaSil
  12. APRIL; cok guzel olmus!!
    gerundlarin obur bolumleri nerede

    YanıtlaSil
  13. ağzına sağlık yüreğine berekat çooook güzell olmuşşş yaa o kadar kursa gittim bişeye yaramadı ama bu bir başka bence

    YanıtlaSil
  14. ben bu hocaya bayılıyorum yaa bi ara bu videoları başka siteden izliyodum bişeler oldu videolar kayboldu resmen ingilizce çalışmayı bıraktım çok canım sıkıldı.. çok aradım bulamadım..sonra rastgele buldum nasıl sevindim bilemezsiniz...kıymetini bilin bence

    YanıtlaSil
  15. abi şu konuya 50 dadikanı vermişssin kadın yaa.. :D bi sktr git.. :D

    YanıtlaSil
  16. acaipsiniz ama daha naapsınlar kadın baıra baıra anlatıo ben npt aldm hepsini bu konu en ii bole anlatılır

    YanıtlaSil
  17. mükemmel bir anlatım olmuş tesekkürler...ama devamı nerde?

    YanıtlaSil
  18. çok yetersiz ben ondan daha çok şey biliorum

    YanıtlaSil
  19. sagolun,devami ?

    YanıtlaSil
  20. ağzına sağlık yüreğine berekat çooook güzell olmuşşş yaa o kadar kursa gittim bişeye yaramadı ama bu bir başka bence

    YanıtlaSil
  21. çok güzel olmuş bence anlamayanda bi sorun varrr

    YanıtlaSil
  22. şu arada okey diolar ya çok kıl oldm:)

    YanıtlaSil
  23. bu ne ya sese bak cayır cayır bağırıyo salak şey

    YanıtlaSil
  24. infinitive neden yok ya? ben ikisini karıştırıyodum zaten, eksik olunca pek işime yaramadı:(

    YanıtlaSil
  25. güzel bı anlatım kımse laf atmasın bence dıger anltmlar sdc 20 kusur tane fııl gosterrken burada 40 ıda orneklı anlatılıyo gercekten basarılı bır calısma

    YanıtlaSil
  26. way lümüney sperdı eywla kubraa

    YanıtlaSil
  27. çoook teşekkür ederim yaa yarın yazılım vardı bizim hocadn daha iyi anlatıyosunuz...Süppersinzz :))

    YanıtlaSil
  28. yha çok güzel ama infinitive leri anlatmamışşş orda sorun yaşadım gerçi gerund alanları ezberledktn sonra geriye kalan fiiller infinitive oluyor boşluk docakk teşkkürlerldurmada işime yaraya

    YanıtlaSil
  29. çok güzel ama infinitive yok .s

    YanıtlaSil
  30. çok bağırıyo ya :D

    YanıtlaSil
  31. Hoca Kitaptan Anlatıyor dikkat edin !! Arada Sırada Kitaba Bakıyor. :D

    YanıtlaSil
  32. ulan bu karıyı iyi bi dövmek lazım hee şımarık şey...

    YanıtlaSil
  33. bu kadın niye bağırıyo :)))

    YanıtlaSil
  34. arkadaşlar kötü anlatıyorsunz dyerek hocamıza haksızlık ediyrsunz bence aklı olan bu videoyu dinledikten sonra bi kaç exercise çözsün o kişnin gerundları unutması mümkün değil artı inf.anlatmamış diyenler var sen gerundları öğrensen zaten geriye kalanlar inf. olur akıllım böylesi daha iyi bnce. emeğinize sağlık teşekkür ederiz :)))

    YanıtlaSil
  35. çok güzel anlatmıs ancak sadece gerunds var infinitive i hiç anlatmamış.

    YanıtlaSil
  36. nye bu kadar bağırıo anlamadım.. zor bir konu tamamen ezbere dayalı bundan dolayı anlamak değil ezberlemek gerekir.. ama bu da bana zor geliyo.. bu arada hiç de güzel anlatamamış boşuna yalakalık yapmayın

    YanıtlaSil
  37. ekol hoca'ya ve anlattan hocaya çok teşekürler. süperdi.

    YanıtlaSil
  38. Ders anlatımı süper ama bir de aksan yapmaya çalışmasa daha iyi olacak ses beynimi tırmaladı ya. Ekol Hocama sevgiler elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  39. infinitive yok ki..

    YanıtlaSil
  40. cok guzel anlatıyor hoca tum setı var bende toplam 80 cd ama bu konuda tum ornekler aynı aslında gerund ardından v ıng alacak ınfınıtıve ıse v1 gelecek gerund da tek tek ornek fııl vernek yerıne bır tanesınde ornek vererek dıger ardından ıng fııl alan fıılerı lıste olarak gosterılse zaman kaybı engellenmıs olurdu daha pratık olurdu... ama ogretmen gercekten cok ıyı telaffuzu mukemmel...

    YanıtlaSil
  41. YUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    GERUNDS LAR NE DEMEK BE YUHHHHHHHHHHHHHH

    YanıtlaSil
  42. çooook teşekkür ederim hocamm.

    YanıtlaSil
  43. Hocam İİ Hoş Güzel Tsk Edrz de bi tavsiyem olacak kelimeleri daha sade cıkarabilirsiniz amerikalılılara anlatmıyosunuz sonucda anlarız biz sizi. Kulaklıktda Cızırtı Yapıyor Aksi Takdirde .. :)))

    YanıtlaSil
  44. Telaffuzunu çok iyi sanıyor ama aslında değil. Bastıra bastıra okumasa ona gıcık olmayabilirim. Konu anlatımı kötü değil gerund konusunu ayrı ayrı kapsamlı olarak anlatmış iyi güzel. Ama kağıttan bakarak anlatıyor sonuçta bu kadar kendini beğenmiş olması anlamsız

    YanıtlaSil
  45. güzelllllllllll miş.....

    YanıtlaSil
  46. iyi hoş tamam infinitives yok :S

    YanıtlaSil
  47. idare eder yeni başlayanlar için güzel ama bir dil bölümü öğrencisi için yetersiz

    YanıtlaSil
  48. kulaklarımı mahvetti mecbur olmasam dinlemezdim :/

    YanıtlaSil
  49. bu ne ya uyuya kaldim

    YanıtlaSil
  50. infinitive nerde :S

    YanıtlaSil
  51. sadece gerund infinitive nerdeeeeeeeeeeeee???

    YanıtlaSil
  52. dinleyin sadece insanlara saygı duyun

    YanıtlaSil
  53. bence harika olmuş gayet iyi anladım beğenmeyenler utansın

    YanıtlaSil
  54. sikerim ananın amını orospu çocuğu
    nersi güzel oluş yarrağım daha güzel anlatır
    infinitiveden aşağı götünüze girsin dinazor taşağı

    YanıtlaSil
  55. Yok abi .. olmamıi bu ne la aynen böyle anlatıyor ..

    Şidmiiiiiiiiii arkadaşlaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr Cerııııııııııııııııııııııııııınnnnnnddddddddddddddddddddd veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee infininiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yi Anlatıcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzz

    Eveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttt ... !!!

    YanıtlaSil
  56. berbat çok bağırıyor

    YanıtlaSil
  57. güzel anlatıyorsun da ne diye kendini telaffuz için bu kadar zorluyorsun onu anlamadım

    YanıtlaSil
  58. hocam her an çıkıp ağzımızı burnumuzu kıracak gibisiniz biraz daha sakin olmayı deneyin bence netice de arkadaşlar doğru söylüyor amerikalılara anlatmıyorsunuz .biz sizi anlıyoruz kendiniz fazla yormayın

    YanıtlaSil
  59. Hoca Çok Güzel Anlastıyor Berbat Diyenler Hocaya Haksızlık Yapmışlar.

    YanıtlaSil
  60. "koooordinatin" koncakşıns beynimde yankılanıyor hocam sakin ve türkçe anlamlarını yazarak anlatsanız çok daha iyi olurdu dinlemek yetmiyor biraz hareketli anlatın yahu

    YanıtlaSil
  61. ama açılmıyor videolar lütfen yardımm

    YanıtlaSil
  62. ben de açılmıyor bile çççüüüşşş

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS