Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

6.sinif matematik üçgende açilar videolu konu anlatimi

Ekol hoca ilköğretim matematik dersleri nden herkese merhaba sevgili arkadaşlar. İlköğretim sbs altıncı sınıf 6.sınıf geometri matematik üçgende açılar videolu konu anlatımı na başlıyoruz. Üçgende açılar konusu nda geçen bazı kavramlar şunlar ; üçgende iç dış açılar tanımı ve temel kavramları verip sorular üzerinden anlatımı gerçekleştiriyoruz.

29 yorum:

  1. hocam çok salun size çok teşekkür ederim bu soruları anlamıyodum sizi izledim anladım çok saolun

    YanıtlaSil
  2. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirenç

    YanıtlaSil
  3. bu ne ya lise soruları gösterio ben 6.sınıf istiyom yaaaaa!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  4. güzelll çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel

    YanıtlaSil
  5. 6. sınıf buuu baksa naaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  6. çokkkkkkkkkkkkkkkkk güzel

    YanıtlaSil
  7. hggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg püh
    lise be bu ne biçim anlatıon

    YanıtlaSil
  8. ben merve yaa acayip güzel olmuş yaa ama benim işime yaramaz

    YanıtlaSil
  9. bu ne yaaaaaaaaaaaaaaa iiiiiiiiiiiiiiiirenç

    YanıtlaSil
  10. yha nie beğenmedim iğrenç diyonuz walla bnm işime çok tyaradı beğenmediyseniz izlemeyin kardeşim ayrıca lise sorusu fln da deil b unlar hoca gayet ii anlatıyo begenmemiiş olabilirsiiniz ama en azından bi teşekkür. edin biraz emege saygı gösterin yhaa

    YanıtlaSil
  11. iğrençsin hocaa

    YanıtlaSil
  12. sevda herkesin zevkine karışma sn kendi işine bak

    YanıtlaSil
  13. yha ßen yeqeninme yaptırıy0rum da ben liseye gidiy0rum bu bizim k0numuz bnm yegenim 6.sınıfa qidi0 bu 0nların k0nuları deqiL aMa bnm için ii ama 6. sınıf için ypLmşş xS

    YanıtlaSil
  14. bbu ne ya lise sorusu resmen ben 6. sınıfım be
    nediyonuz siz ya

    YanıtlaSil
  15. güzel olmuş ayrıca güzel anlatıyor ama bence liseye göre çok basit yinede tşk

    YanıtlaSil
  16. güzel olmuş çok tebrikler...

    YanıtlaSil
  17. teşekkürler gerçekten...

    YanıtlaSil
  18. güzel olmuş ayrıca güzel anlatıyor ama bence liseye göre çok basit yinede tşk

    YanıtlaSil
  19. dha hç bşy grmdm ama yorumumu yapiiiiiiiim
    gerçektn mtmtk ölsn dynler yşsn.............

    BENİMLE AYNI FİKİRDE OLAN VARMI??????

    YanıtlaSil
  20. zaten matamatik dersinden daha öncd nfrt edrdm.
    bide bunu izleyince dahada nefretetmeye bşladm özürdilerim soooooğğooooooooooooooooooooooooolllll

    YanıtlaSil
  21. sana hesap veremem2 Kasım 2010 09:57

    burda kötü yrm yapmmllsnz çünkü bunu bze örn hca olduğu içn sakın ama sakn iyi yorum yapmayınız gerçektn hocadan bile bu zengiliğimle iyi anlatırım hocada zaten çok eziğe benziyor fakir ve gariban hoca

    YanıtlaSil
  22. ipek cansever2 Kasım 2010 10:01

    hocam burdaki herkesin yazdığı yorumdan dolayı ben özür dilerim...

    YanıtlaSil
  23. ipek cansever2 Kasım 2010 10:06

    heyyyyyyyyy salaklar burdaki kasım ayında yapılan yorumlar benim ipek canseverde benim beni böyle hocalar açmaz bana ...............gibi bir hocacığım lazım bende 12 yaşındayım

    YanıtlaSil
  24. ipek cansever4 Kasım 2010 10:16

    benim adım ipek cansever iyyyyyyyyyyyyyyyyyyrenç olmuş hocada mal gibimiş.

    YanıtlaSil
  25. 6. SINIF DİOLAR AMA LİSE SORULARI

    YanıtlaSil
  26. çok güzel saolun

    YanıtlaSil
  27. benim adım gamze yıldırım kendi adıma söylüyorum kesinlikle iyrençtii

    YanıtlaSil
  28. hüseyin demir ananın amını siksinler orospu çocuğu

    YanıtlaSil
  29. bence matematiği güzel veriyor hocaya küfür eden kendisi gerizekalıdır

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS