Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

8.sinif matematik trigonometri videolu konu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri nde beraberiz. Ekol hoca ilköğretim sbs 8.sınıf matematik trigonometri konusu videolu anlatımı na hoş geldiniz. Şimdi sizlere trigonometri bir dar açının trigonometrik oranları sina cosa cota tana 30 45 60 75 90 derecelik açıların trigonometrik oranları kavramları nı inceleyeceğiz. Ekol hoca ekibimizle trigonometri konus sbsde çıkmış sorular ve birçok örnek soru çözeceğiz.

108 yorum:

  1. Bu siteyi yapanlara bunlarla uğraşanlara bu emeği verenlerin hepsine çok teşekkürlerimi sunarım ve ellirnden öperim.Gerçekten çok güzel olmuş yani harika yapmışlar.Birde şundan şikayetçi oldum aşağıdaki yorumlarda bazı zekası geri kişiler hiç bşiy anlamadıgı icin heralde züppece ***hiç ii olmamıs*** demisler böyle yorumların kalkmasını istiyorum.Tekrar teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Evet bazen böyle boş kişilerden "boş yorumlar" geliyor. Ekol hoca ailesi olarak manasız yorumlarla ilgileniyoruz. Uyarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam güzel olmasına güzel de açılmayırki artık.

      Sil
  3. gayet güzelll bu site sayasinde matematik dersini sevmeye başladım. ekol hocaya da yardım ları için teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  4. site kurucularına cook tskkür =)konuyu ilk sizden dinledim hocalarımdan deil..o kdr gusel ifade etmişsiniz ki anlamamak mümkün değil :) yardımlarınız ıcın tesekkür ederiz saygılarımla..

    YanıtlaSil
  5. hocam çok tesekkurler.sbsden ıyı bır puan alırsam sızlerın sayesınde.tekrar tesekkurler.

    YanıtlaSil
  6. saolsan ekol abiy

    YanıtlaSil
  7. size tşk
    edr bn saoln ingilizim ama anladm

    YanıtlaSil
  8. çok iyi anlaşılır video emeği geçenlere teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. süper ya teşekkür ederiz biz iki geri kafalı çalıştık ve bi nepze hazırlandık

    YanıtlaSil
  10. çokk sağolun ya gerçekten harika anlamadığım herşeyi öğrenebiliyorum burdan allah razı olsun hepinizden dersaneye fln gerek yok ya aç burdan öğren xD :D:D tekrr çoooook saolunn

    YanıtlaSil
  11. çok sağolun, emeğinize sağlık
    bir acının ölçüsü 0 dan 90 a doğru artarsa kosinüsü küçülür notunda örnek olarak
    cos10>cos45>cos27 verilmiş.
    burada bir yanlışlık var
    cos10>cos27>cos45 olması gereklii...

    YanıtlaSil
  12. saolun sbs için çok ii oldu. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten çok gsl bir paylaşım olmuş tşkLer:)

    YanıtlaSil
  14. Bencede 8,Sınıf öğrencisi olarak çok beğendim...Çok teşekkürler burda konuyu anladım

    YanıtlaSil
  15. süperdi teşekkurler:)

    YanıtlaSil
  16. gerçekten tesekkürler... cok iyi bir site konu anlatımları ve soru çözümlerini anlamaya basladım sayenizde....ama konu cesitliligi veya konularla ilgili soru cözümleri artılırsa cok daha iyi olur.. tekrar tesekkürler...

    YanıtlaSil
  17. cok tesekkür ederim cok yararı oldu.Cok begendim tek bu sitede bulabildim bu konuyu

    YanıtlaSil
  18. çoook güzel olmuş hocam bütün yazılılarımı bu site üzerinden çalışıom

    YanıtlaSil
  19. Müthiş Bir Site Hep Burdayım Artık :D:D

    YanıtlaSil
  20. Çoook güzel olmuş ekol hoca ailesinden emeği geçenlere teşekkürler okulda öğretmenimiz pek iyi anlatamıyordu ama herşeyi buradan daha iyi anladım tekrer çook teşekkürler sbs den ii alırsam sayenizde alırım çoooooooooook teşekkürlerimi sunarım

    YanıtlaSil
  21. dostum sen çok iyisin bu konuda buralarda heba olma bence

    YanıtlaSil
  22. çok tşkr ederım fakat orda bişey dıkkatımı cektı sin45 ifadesine kök 2bölü 2 yazmıssınız fakat o 1 bölü kök2olması gerekmıyomu son örnekte

    YanıtlaSil
  23. gerçekten iyi bir paylasım ama 1-sinx değeri biçimindeki işlemler içermiyor...benim anlamadığım sadece o biçimdeki işlemlerdi ve bu sitede yok yine de teşekkürler...

    YanıtlaSil
  24. çok tşşkr ederim emeği geçen herkese bende bir 8. sınıf öğrencisiyim ve biz matematikten bu konuları işlememiştik konulardan çok geriydik bu site sayesinde öğrendim gerçekten çok tşşkr ediorum

    YanıtlaSil
  25. Trigonometride Ezber Olmazsa Olmuyor Deil Mi Hocam?

    YanıtlaSil
  26. Çok teşekkürler ....

    YanıtlaSil
  27. süpersiniz yazılım wardı buradan çlıstım çok yardımcı oldunuz emeğe saygı

    YanıtlaSil
  28. hersy için tesekkurler

    YanıtlaSil
  29. gerçekten çok güzel anlatmış

    YanıtlaSil
  30. yha harika yazılım vardı çok iyi anladım sağolun

    YanıtlaSil
  31. Gerçekten çok cix(harika)anlatıyorsunuz.Konuyu bugün örendik ama anlamadım yemin ederim sizden anlatım.Çok teşekkürim:)

    YanıtlaSil
  32. çok güzel olmuş tşk ederim ama hmn burda dinlemeyle sbs den kazanırım diye konuşmayalım herşey 1 kereye değil tekrar etmeye bağlı

    YanıtlaSil
  33. trigonometriyi sizin sayenizde anladım ve çözemediğim soru yoq çok teşkürler yapamadığınız soru olursa banada sorabilirsiniz :D

    YanıtlaSil
  34. çok güzel anlatmış

    YanıtlaSil
  35. mal herif bu konu öyle anlatılmaz ibrahim taş hoca daha müthiş sana kalmadık ben oğuzhan

    YanıtlaSil
  36. bize züppe dien peacler hep aynı tipler aynı sözler s1k1rm sizi mat cı peacler işte geldim burdayım size kin kusmaktayım

    YanıtlaSil
  37. güzelomuş elerinize saglık yazılıa yardımcı ama şarkı çok ters olmuş xD

    YanıtlaSil
  38. the imam of the cemmeat knith online calns= sensin lan peac gelde yapabiliosan s1k

    YanıtlaSil
  39. the CritaL PoİnT'elerinize kolarınıza saglık' bu küfürlü yorumalrıda silin pls

    YanıtlaSil
  40. pardon ilk 2. örnek şıklılardan 1. örnek yanlış yapılmış bnu bi düzeltmeniz mümkün mü

    YanıtlaSil
  41. gerçekten çok güzel olmuş ağzınıza sağlık ama birde ekran büyüseydi daha da iyi olurdu iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  42. coq tşkkür edrim...

    YanıtlaSil
  43. saolasınız bu siteyi yapanlardan uğraşanlardan allah razı olsun

    YanıtlaSil
  44. Allah Razı olsun hepınızden sagolun

    YanıtlaSil
  45. özel üçgenlerde trigonometriii(30-60-90) üçgenleri and ikizkenar üçgenini bulamadım ama tenkss süper ben bir yaban cı olmama ragmen anladim byby

    YanıtlaSil
  46. Çok güzel pekiştirme açısından çok faydalı yazılı öncesi bir pekiştirme yetiyo test sorularını cevaplamak için tenk you very mach :-)))))))))))(

    YanıtlaSil
  47. sağolun emekleriniz için teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  48. bazı yanlışlıklar var ama yinede güzel kafam basmadığı halde 100 de altmış bastıı zaaaa şakaydı ben matamatik ögretmeniyim yanlışlarını düzeltmelerini beklerim?=((( yazıııkkk sizeee çocuklara yanlış bilgi vermeyin...

    YanıtlaSil
  49. LAN SİZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ OLSANIZ KAÇ YAZAR ADAM OLUPDA BURDAKİ HOCALAR GİBİ ANLATAMADIKTAN SONRA SİZİN HOCALAR BÖYLE ANLATAMAZ İŞTE EZİKLİĞİNİZİ VE FARKLILIĞINIZI ANLAYIN...

    YanıtlaSil
  50. LAN SİZ MATEMATİK ÖĞRETMENİ OLSANIZ KAÇ YAZAR ADAM OLUPDA BURDAKİ HOCALAR GİBİ ANLATAMADIKTAN SONRA SİZİN GİBİ HOCALAR BÖYLE ANLATAMAZ İŞTE EZİKLİĞİNİZİ VE FARKLILIĞINIZI ANLAYIN...
    DİYEN ARKADAŞA KATILIYORUM...

    YanıtlaSil
  51. hocam orda demiski cos10>cos>45>cos27 o nasıl oluyo kafam karıştı

    YanıtlaSil
  52. ben hiç trigonometriden anlamamıştım taki bu video yu izleyene kadar saol ekol abi bana az çok bişiler öğrettin

    YanıtlaSil
  53. BURAK
    ya gerçekten züpper olmuş yazılım olduğu zaman konularımı buradan dinliorum trigonometri yapamayan arkadaslarada mantığı öğrenmelerini tercih ederim teşekkürler sizin sayenizde matematik yazılarımın ilk ikisi yüz işlalla diğeride yüz olur saolunnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  54. çok iyi olmuş siz olmasaydınız anlamazdım teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. merhaba ben seda;
    çok teşekkür ederim hüseyin hocam sizin sayenizde trigonometriden 100 çaktım size minnnettarım hoca inanmadı çıktım tahtada çözdüm hocada çözdüğümü görünce sözlümede 100 verdi size çooook teşekkür edrim

    YanıtlaSil
  56. anladım ama yanlışlıklarda gözümden kaçmadı

    YanıtlaSil
  57. yha bisei beenmiosanız izlemek zorundayms gbi konusmaın.hoca gaet güzel anlatms iste anlayanlar anlamıs.cok saolun hocamm sizn sayenizde son yazılıdan 85 aldmm cooook tesekkurlerr emeinize saglkk...

    YanıtlaSil
  58. 15 yaşındayım soylenenlere gore yakusıklıyım kız arkı arıommm furkan_yildiz46@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. hocam mükemmelsin böyle açık anlatan hoca az bulunur anlamayan yoktu heralde

    YanıtlaSil
  60. çok güzel hazırlamışlar açıkca her şeyi anlatıo

    YanıtlaSil
  61. ÇOK GÜZEL OLMUŞ

    YanıtlaSil
  62. çok teşekkür ederim kendi adıma çok güzel olmuş bu konuyu hiç anlamamıştım süper oldu bu iş :) thanks

    YanıtlaSil
  63. Müthiş olmuş.Dersanede ve okulda anlamadığım konuyu burada anladım:) Çoook teşekkürler...

    YanıtlaSil
  64. yani abartmaya gereq yoq güell bi site....

    YanıtlaSil
  65. çok güzel bir site yapmızsınız elinize saglık hacalara büyük teşekkürler

    YanıtlaSil
  66. çok teşekkrler ya sizin sayenizde netlrm ykseldi ekol hocam ve ekibi allah razı olsun sizden :D ...

    YanıtlaSil
  67. iki kere dınledım anladım valla herkese tesekkurler guzel sıte

    YanıtlaSil
  68. ya ii anlatıosnz hcam ama ilk önce tanım fln yapsnz sıfırdn yani çnkü bn okuld hiç bşe anlamdm.. =(

    YanıtlaSil
  69. hataya BAK!! COS>10 COS>45 COS>27 HATA yapmışlar cos10>cos27>cos45 olması lazımm

    YanıtlaSil
  70. gerçekten çok güzel olmuş ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  71. böyle güzel videolar hazırladığınız teşekkür edermkonuyu çok ii anladm

    YanıtlaSil
  72. gerçekten çok iyi anladım artık en zor trigonometri sorularını bile yapabiliyorum sizlere sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  73. Emeğı geçenlerin eline sağlık.

    YanıtlaSil
  74. hocam MatemAtİkDen YükSek Net ÇıkarırSam sizin Sayenizde AlLaH RaZı OLsUN HoCaM

    YanıtlaSil
  75. arkadaşlar nasııl anlatıyor bu arkadaş değil mi

    YanıtlaSil
  76. eed yha çok sper :D saolun xD

    YanıtlaSil
  77. hocam süper anlatmışsınızda keşke ekran büyük boy olsaydı yine de sağolun :)

    YanıtlaSil
  78. hocam trigonometri matematiğin en zor konusu diolar doğrumu???

    YanıtlaSil
  79. aslın evet :))zor bir konu ama sizin başaracağınıza inanıyorum :))

    YanıtlaSil
  80. süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

    YanıtlaSil
  81. iğreeeeeeeeeeeeeeenç

    YanıtlaSil
  82. hocaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NEDEN ÖYLE DİYİYORSUN DELİMİSİN

      Sil
  83. Gerçekten bu video da süper olmuş. Yeni şeyler öğrendim. Unuttuklarımı hatırladım. Teşekkürler Ekol Hoca! (=

    YanıtlaSil
  84. Cok tesekkur ederım vıdeoyu cok begendım emegı gecen herkese tesekkurler :):)

    YanıtlaSil
  85. ekol hocam elinize sağlık hep sizin videolarınızla çalışıyorum sınavlara çok güzel anlatıyosunuz elinize, dilinize sağlık bütün emeği geçenlere teşekkürler

    YanıtlaSil
  86. bu konuyu anlamamıştım ama sizin sayenizde anladım çok teşekkür ederim....

    YanıtlaSil
  87. ellerınıze sağlık iğrenç diyen arkadaşlarda defolsun başka yerde anlasın çok güzel bi site belki şimdi size emeğinizin karşılıgını veremıyoruz ama hakkınızı öbür dünyada fazlasıyla alacaksınız saolun :)

    YanıtlaSil
  88. çok güzel sbs için biribir

    YanıtlaSil
  89. bu kadar yoruma ne gerek var !

    YanıtlaSil
  90. siteyi yapanlara çok teşekkür ediyorum bizim okulda ki öğretmenlerden anlamadığım konuları bu site de anladım elinize sağlık .. hayatımda ilk defa trigonometriyi anladım ve salak salak yorum yapan arkadaşlar hata varsa eğer siz düzeltin ne diye gereksiz yorumlar yapıyorsunuz ki ?

    YanıtlaSil
  91. Sağolun güzelmiş yalnız biraz soru çözümlerinde hızlı geçiyor ...

    YanıtlaSil
  92. eh işte fena değil

    YanıtlaSil
  93. yardımlarınız için çok teşekkür ederim çok işime yaradı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede emeği gecenlere çok teşekkür ederim

      Sil
  94. bune yaaaaa bilgiden fazla yorum var bilgiler nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?

    YanıtlaSil
  95. çok güzel beğendim zor konuyu güzel anlamışın hocam agazına sağlık allah razı olsun

    YanıtlaSil
  96. çok güzel paylaşımınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  97. abartmayalım ama fena değilmiş...

    YanıtlaSil
  98. hocam sağolunda birinci örnekte yanlışlık yapmadınızmı

    YanıtlaSil
  99. Yanıtlar
    1. ben hiç sevmedim giremedim zaten çok sinir oldum.

      Sil
  100. bende de açılmıyo bu konu da bişey yapsanız

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS