Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

6.sinif matematik geometrik kavramlar konusu videolu anlatimi

Ekol hoca matematik dersleri ne hoş geldiniz sevgili öğrenci arkadaşlarımız. Ekol hoca ilköğretim altıncı sınıf 6.sınıf matematik geometrik kavramlar videolu konu anlatımı na başlıyoruz. Geometrik kavramlar açılar nokta doğru doğru parçası ışın yarı doğru doğrusal noktalar düzlem açının ölçüsü açı çeşitleri dar dik geniş doğru tam açı komşu tümler bütünler açılar yöndeş tanımları vidyomuzda..

21 yorum:

  1. ya ben fen yazıom mat çıkıo ya offffffff:( zaten bikrede istediğimi bulsam kurban kesecm:) yalnız bu sitede deiil hiçbi sitede bulamıom:(

    YanıtlaSil
  2. şlaf söylemeyin lan bunu hazırlayan bnim dershanemin şunesinde çalışan hoca...........:d kafam

    YanıtlaSil
  3. ya sorulardan birinde 112derecenin karşıdurum açısını 68 yaptınız o nasıl oluo anlamadım 120nin 60 dediniz karşı durum açısını yarısını yazdınız ama 112de 68 dedniz neden acaba kafayı yiycem anlatırmısınız

    YanıtlaSil
  4. 120+60 derece toplamda 180 derece tam açı eder.
    ve yine aynı şekilde
    112 derecede 180 e tamamlamak için 68 derece gerekir.
    Yani, 112+x=180, x=68'dir.

    YanıtlaSil
  5. çok saolun hocam bunu izledim matematik sınıavından 98 aldm çok saolun

    YanıtlaSil
  6. lan ben ne arıom başlıcam ekol hoca moca halla halla....sikim ben böle işi amqlar aqlar oclar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öğretmenlere saygısızlık yapılmaz annen baban öğretmedilermi sana

      Sil
  7. Hocam sayenizde 85 aldım.teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  8. çok salun çok kötüymüş

    YanıtlaSil
  9. çok güsel olmuş sağolun

    YanıtlaSil
  10. körfezvido.com da tüm sınıfların tüm derslerin tüm konuların videolu anlatı mı var

    YanıtlaSil
  11. dillerinize saglk hocam bizimkinden daha iyi anlatiyosunuz bastaki muziklerde ala...

    YanıtlaSil
  12. s'zn sayenizde SBSem harika gecti

    YanıtlaSil
  13. dillerinize sağlık güzel gerçekten

    YanıtlaSil
  14. çok teşekkür ederimm ama bi konuyu bulamadım uzayı anlatmamışsınız onuda anlatırmısınız

    YanıtlaSil
  15. malmısın olum sen yazıyla anlatsana beni yoruyon

    YanıtlaSil
  16. SUSUN LAN ÇOK BİR SİTE HWEMDE ÇO9K GÜZEL ANLATOR

    YanıtlaSil
  17. Süper anladim, saolun. :D

    YanıtlaSil
  18. çok güzel mükemmmel

    YanıtlaSil
  19. PARDON AMA NEDEN AÇILMIYOOOO AÇILMAYAN ŞEYİ NİÇİN KOYDUNUZ HATA FALAN MI VAR BELKİ SİZDE AÇILIYODUR AMA BENDE AÇILMIYOR.

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS